Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere som reklamerer for mascaraer som skal gi så lange og flotte øyenvipper. Jeg tror ikke så veldig på reklame egentlig... er det noen som har testet flere mascaraer og kan anbefale en som gir øyenvippene fyldig og langt utseende, gjerne uten å klisse for mye? (Synes den jeg har alltid gjør at øyenvippene klistrer seg til hverandre...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Akkurat nå er jeg veldig begeistret for L'Extreme fra Lancome, som gir flott lengde uten å klumpe. Mange sverger til YSL Volume Effet Faux Cils; den gir flott volum, ok lengde, men jeg synes ikke den sitter så veldig bra. Dessuten er den parfymert (lukter rose), og det skjønner jeg ikke vitsen med.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du vil ha store vipper så funker DiorShow ganske bra ...

Skrevet (endret)

Maskaraer som jeg digger:

- L'Extreme fra Lancôme

- Exaggerate fra Rimmel

- Faux Cils fra YSL

- Sky High Curves fra Maybelinne

Endret av Tusseline
Gjest Gjesta
Skrevet

Hypnose fra Lancome eller

YSL faux cils

2 favoritter :)

Gjest Gjest
Skrevet
Maskaraer som jeg digger:

- L'Extreme fra Lancôme

- Exaggerate fra Rimmel

- Faux Cils fra YSL

- Sky High Curves fra Maybelinne

Skriver under på de tre første...

Jeg prøvde vannfast Sky High Curves en gang- den var ikke vannfast i det hele tatt. Jeg MÅ ha vannfast maskara...men ellers var den bra!

Jeg liker også godt Diorshow :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg har prøvd alle! og har endt opp med DIOR Maximeyes.

ingen andre kan jeg annbefale.

Skrevet

YSL Faux Cils er uten tvil den beste, har prøvd meg gjennom det mest av mascaraer.

Gjest Gjest
Skrevet
Skriver under på de tre første...

Jeg prøvde vannfast Sky High Curves en gang- den var ikke vannfast i det hele tatt. Jeg MÅ ha vannfast maskara...men ellers var den bra!

Jeg liker også godt Diorshow :)

Nå har jeg ikke prøvd den vannfaste utgaven, men den vanlige sitter som støpt (unntatt i forbindelse med fuktighet da), og drysser ikke. Dessuten er den rå på lengde. :) Har erfart at billige vannfaste maskaraer sjelden holder hva de lover.

Skrevet

Hehe, da har jeg notert fem merker som er STERKT anbefalt :)

Får ta listen med og diskutere den med damen i kosmetikkdisken!!

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

for all del hold deg unna helena rubenstein LASH QUEEN !!! den drysser og er gruuusom!

jeg er enig i YSL faux cils er bra!, den og DIOR maximeyes. 2 vinnere der ja.

maximeyes er eneste som ikke gir "edderkoppvipper/ sammenklistrede av de over her.

ivertfall på mine, jeg har veldig lange vipper da.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er råfornøyd med min Clarins. Og jeg likte også YSL sin, men den passer nok best til fest for min del.

Gjest Gjesta
Skrevet

Huff, at jeg kunne glemme Sky High Curves? Den er super, men den vannfaste er ikke vannfast. Men vippene blir lange og fine, og bøyen holder. Dessuten koster den ca 100 kroner, og kosten er super. :)

Gjest Gjest
Skrevet

YSL Faux Cils er knallbra! Og jeg har prøvd "alt" av mascaraer.

Skrevet

Jeg bruker Kanebos 38 degrees, og synes den er VELDIG bra!!! Den er ikke vannfast, men går ikke bort før vannet er "omtrent" 38 grader vil jeg tro... :) Kan gå ute i regnet, svømme og til og med gråte en skvett uten at den forsvinner. Kjempelett å påføre!

Nå har Kanebo kommet med Kanebo 38 degrees volume/curl. Er det noen som har prøvd den?

Eneste problemet med dette merket er at det ikke er like lett å få tak. Må ofte innom flere butikker før jeg får tak i den, og her i Nord-Norge er det nesten håpløst...

Skrevet

Mulig at curl/volume ikke er 38 degrees...

Skrevet

billig: maybelline unstoppable, overraskende bra faktisk.

Gjest Donna
Skrevet
Jeg bruker Kanebos 38 degrees, og synes den er VELDIG bra!!! Den er ikke vannfast, men går ikke bort før vannet er "omtrent" 38 grader vil jeg tro... :) Kan gå ute i regnet, svømme og til og med gråte en skvett uten at den forsvinner. Kjempelett å påføre!

Nå har Kanebo kommet med Kanebo 38 degrees volume/curl. Er det noen som har prøvd den?

Eneste problemet med dette merket er at det ikke er like lett å få tak. Må ofte innom flere butikker før jeg får tak i den, og her i Nord-Norge er det nesten håpløst...

Jo, den regnes som vannfast. Den er fin på .. men jeg synes det er et "hekkan" å få den av igjen - har aldri gnidd så masse for å få av en mascara før. Neste skal skal jeg kjøpe en vanlig som går av med skånsom vask med makeup-fjerner.

Gjest Gjest
Skrevet

Eg er kjempefornøyd med Biotherm sin Looping. Får lange fine viper med den, god kost og sitter bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...