AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Jeg synes alltid det er gøy å følge dere som søker dere inn på studier og vil gjerne vite hva dere har søkt på i år. Selv går jeg anestesisykepleie, men jeg skal ut i mammapermisjon til sommeren, så jeg hopper inn igjen med de som søker seg inn nå til høsten. Hadde vært gøy hvis det var noen her Anonymkode: b3a17...7ba
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Enig! Liker å følge med. Jeg søkte på psykologi profesjon i fjor og kom inn(: Anonymkode: 942a4...e50
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Har søkt psykologi profesjon. Holder på med en bachelor nå (plan B), og med tilleggspoeng for 60 studiepoeng ser det ut til at jeg akkurat kommer inn sånn snittet var i fjor. 🫣 Anonymkode: 62675...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Bachelor i Organisasjon og ledelse. Anonymkode: 67a5b...b33
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Har søkt årsstudium i historie. Ingen god grunn til det, annet enn at det er heldigitalt og jeg får hentet inn forsinkelse hos Lånekassen 🤭 Er utdannet ingeniør og historie har ingen relevans for karrieren, men det er jo forhåpentligvis litt interessant, da. Skal kombinere det med mammapermisjon, så er spent på om det går. Anonymkode: a053e...f30 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har søkt årsstudium i historie. Ingen god grunn til det, annet enn at det er heldigitalt og jeg får hentet inn forsinkelse hos Lånekassen 🤭 Er utdannet ingeniør og historie har ingen relevans for karrieren, men det er jo forhåpentligvis litt interessant, da. Skal kombinere det med mammapermisjon, så er spent på om det går. Anonymkode: a053e...f30 Så spennende! Når skal du ut i mammaperm? Anonymkode: b3a17...7ba
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så spennende! Når skal du ut i mammaperm? Anonymkode: b3a17...7ba Om ganske nøyaktig 20 dager starter den 😊 Anonymkode: a053e...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå