AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Har dere opplevd det? Fortell gjerne Spørr fordi vi brukte mye penger på en dyr lekebil til et barn i helga. Vi fikk beskjed om ønskelig farge. Moren ble sur fordi det var feil FARGETONE. Var tydeligvis to typer blåfarge på den bilen. Ble litt forfjamset bare, ikke noe takk og nærmest kjefting for at vi kunne ta så feil. Vi hadde ordnet byttelapp også så de kan jo bare gå å bytte den til riktig farge 🙄 Anonymkode: 0e923...e25 2 3
Maleficenta Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere opplevd det? Fortell gjerne Spørr fordi vi brukte mye penger på en dyr lekebil til et barn i helga. Vi fikk beskjed om ønskelig farge. Moren ble sur fordi det var feil FARGETONE. Var tydeligvis to typer blåfarge på den bilen. Ble litt forfjamset bare, ikke noe takk og nærmest kjefting for at vi kunne ta så feil. Vi hadde ordnet byttelapp også så de kan jo bare gå å bytte den til riktig farge 🙄 Anonymkode: 0e923...e25 Wtf? Aldri opplevd. Altså jeg skjønner det litt om det var ungen som ble litt snurt pga feil farge, men at mora ble det!? Fjernt. 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Kjøpte et gavekort på pilot for en dag i 40 årsgave. Men det nærmer seg et år siden nå og gavekortet går snart ut uten at det ble brukt. Men pengene er allerede brukt og det er jo irrelevant for oss om gavekortet blir brukt eller ikke da. Så sånn sett spiller det ingen rolle. Anonymkode: 06c58...070 1 1
Maleficenta Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpte et gavekort på pilot for en dag i 40 årsgave. Men det nærmer seg et år siden nå og gavekortet går snart ut uten at det ble brukt. Men pengene er allerede brukt og det er jo irrelevant for oss om gavekortet blir brukt eller ikke da. Så sånn sett spiller det ingen rolle. Anonymkode: 06c58...070 Er jo typisk med gavekort at man utsetter å bruke det og så skjer livet og tiden går og så kommer man på at oj jeg har et gavekort jeg ikke har brukt og så har tidsfristen gått ut... Evt har man mista det når man kommer på at man skal bruke det... Ikke så lett å gjøre nå når de ofte er elektroniske men. Uansett poenget mitt er at det sikkert ikke var fordi mottaker var misfornøyd med gaven Endret 29. april av Maleficenta 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpte et gavekort på pilot for en dag i 40 årsgave. Men det nærmer seg et år siden nå og gavekortet går snart ut uten at det ble brukt. Men pengene er allerede brukt og det er jo irrelevant for oss om gavekortet blir brukt eller ikke da. Så sånn sett spiller det ingen rolle. Anonymkode: 06c58...070 vet du at det er noe 40.åringen satt pris på? Sånne gaver er ganske risky.. Jeg hadde selv aldri satt meg inn i et småfly, så den gaven hadde blitt stående ubrukt hos meg. Anonymkode: 75169...a02 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): vet du at det er noe 40.åringen satt pris på? Sånne gaver er ganske risky.. Jeg hadde selv aldri satt meg inn i et småfly, så den gaven hadde blitt stående ubrukt hos meg. Anonymkode: 75169...a02 Samme her! Anonymkode: f2afd...c9c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå