AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Hvis jeg skal reise mellom sone 1 (Oslo) og 2S (Follo), er det mulig å bare kjøpe en tilleggsbillett i Ruter-appen siden jeg har 30-dagersbillett for sone 1? Anonymkode: fc6e7...82f
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Kenpet78 skrev (34 minutter siden): Skal gå fint det i ruter appen Har ikke sett det, kan du vise/forklare? Anonymkode: fc6e7...82f
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Tilleggsbillett muligheten ble fjernet ved prisendringen i januar. Anonymkode: ba44d...ac9
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april https://ruter.no/kjop-billett/billetter-og-priser/billett-for-ekstra-soner/ Anonymkode: c238c...704
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): https://ruter.no/kjop-billett/billetter-og-priser/billett-for-ekstra-soner/ Anonymkode: c238c...704 Hvor finner man dette i appen? Anonymkode: fc6e7...82f
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tilleggsbillett muligheten ble fjernet ved prisendringen i januar. Anonymkode: ba44d...ac9 Tror ikke de fjernet tilleggsbillettene, bare skrudde prisen kraftig opp. Anonymkode: 35d04...cf1
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor finner man dette i appen? Anonymkode: fc6e7...82f Husker ikke helt, har ingen aktiv billett nå - mener det er inne på denne. I hvert fall under billettfanen. Husker jeg knota med å finne det første par gangene, er litt lite og bortgjemt. Anonymkode: c238c...704
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april Skriv inn hvor du skal og velg hvilken rute du vil ta. Så får du valget. Jeg har månedskort for sone 1. Her kan jeg kjøpe tilleggsbillett. Anonymkode: 74a41...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå