Snok1 Skrevet tirsdag kl 10:05 #21 Del Skrevet tirsdag kl 10:05 Hulderen skrev (11 minutter siden): Jeg lurer også på hvem som hadde den podcasten. Det er litt forskjell på om det er influenseren Sophie Elise eller sexologen Elsa Almås. ….eller Knulle-Kåre fra Hønefoss. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet tirsdag kl 10:05 #22 Del Skrevet tirsdag kl 10:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller menn vet hvirdan de skal bruke penisen sin... ikke bare rett inn og ut i feile stillinger.. Anonymkode: 8b9e6...acc Har du forslag til hvordan en skal bruke den da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:14 #23 Del Skrevet tirsdag kl 10:14 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I føljetongen tråder her inne som gjør meg usedvanlig lykkelig over å være lesbisk... Anonymkode: d1b6e...bce Heldig heldig vis, så er det ikke sånn at alle menn er like clueless som dette😂. Men jeg skjønner godt hva du mener. Jeg er ikke lesbisk, men den klart beste sexen har jeg hatt med andre jenter💃🏼 Anonymkode: 3dd40...c99 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:42 #24 Del Skrevet tirsdag kl 10:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller menn vet hvirdan de skal bruke penisen sin... ikke bare rett inn og ut i feile stillinger.. Anonymkode: 8b9e6...acc Det er ikke så lett. Jeg har knullet kvinner som kommer lett og kvinner som ikke er i nærheten. Fun fact: jeg har brukt den samme penisen på alle 🤪 Anonymkode: 039e0...bd1 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:53 #25 Del Skrevet tirsdag kl 10:53 ... ok, da vet jeg innimellom hvordan jeg skal knulle, mens andre ganger har jeg glemt det. Fint å vite. 😕 Anonymkode: 45961...449 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:57 #26 Del Skrevet tirsdag kl 10:57 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke så lett. Jeg har knullet kvinner som kommer lett og kvinner som ikke er i nærheten. Fun fact: jeg har brukt den samme penisen på alle 🤪 Anonymkode: 039e0...bd1 Samme her. Har hatt nok av damer som kom lett bare med knulling. Mens med andre må du nesten ta en mastergrad i sexologi for å tilfredsstille. Anonymkode: dd450...a1a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 11:05 #27 Del Skrevet tirsdag kl 11:05 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler nok mer om at du ikke vet noe om kvinners orgasme og tror at kvinner flest blir tilfredsstilt av penetrering. Det finnes en hel haug av forskning som viser at kvinner flest trenger mer stimuli enn det. Vanskelig å få orgasme sammen med en egoistisk mann som kun tenker på seg selv. Anonymkode: 405b1...b21 Enig, det er vanskelig👏.. for egoisme eller andre negative ting som blir gjordt, kan "føles" for kvinnen i nærvær.. da blir orgasmen til kvinnen skremt langt vekk. Dette er enkelt forklart: En kvinne helt alene har ingen problem med å oppnå orgasme, så en mann med negativ innflytelse blir bare "støy" til kvinnens orgasmer. Kvinnens orgasme er samarbeid mellom kvinne og mann av positive ting, eller at hun gjør sin del av oppgaven for å oppnå orgasme. Så hjelper hun til, er også orgasmen lettere å oppnå. Den bør jo alle være enig i? Det virker som om kvinner er svært komplisert ang. orgasme? Neida, alle bør jo forstå hvorfor og hvordan orgasme kommer ut av kroppen. Det er mangelfull kunnskap som gjør at det blir komplisert, og ikke fordi at kvinnen eller orgasmen er komplisert. Hvorfor noen får orgasme i PIV, tror jeg kommer av flere berørte erogene soner samtidig. Ei bekymringsløs kvinne, så kåt at ikke andre tanker kommer imellom sexen.. har større sjanse en andre. Da kan hun oppnå opphisselses orgasme, uten å være i berøring av klitthodet. Det samme skjer i alle "handsfree" orgasmer, på pupper, navle, symfysen, knipeøvelser, under trening, i dyp trans av seksuelle fantasier.. Orgasme = Positivitet❣️ Endret tirsdag kl 11:08 av Bamseklemmer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:11 #28 Del Skrevet tirsdag kl 11:11 Det er vel bare 20-25% av kvinner som kommer uten å stimulere klitoris. Resten faker Anonymkode: 37d74...343 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:11 #29 Del Skrevet tirsdag kl 11:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i ts. Siste damen jeg hadde sex med holdt jeg på å knullet i hvert fall 40 min. Knullet i forskjellige stillinger og varierte knullehastighet. Men null orgasme for henne. Så jeg gikk lei, lot det gå, og tømte meg i henne. Klarer ikke man ikke få orgasme da får man bare ha det så godt.. Anonymkode: dd450...a1a 😂😂😂 Dette er dagens! 10/10👏👏👏 Anonymkode: 25541...0bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 11:20 #30 Del Skrevet tirsdag kl 11:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Inspirert etter diskusjon i en podcast og flere artikler som har vært skrevet. Alle kvinner kan oppnå vaginal orgasme, så lenge de vil, gjør en innsats og tar ansvar for egen nytelse. Er dette tilfellet? Anonymkode: 2a7b3...599 Ja det er tilfelle.. men både kvinnen og mannen må ha litt kunnskap rundt orgasmen. Knipeøvelser hjelper stort for bedre følelse av forbedret blodgjennomstrømming. Grubling og tankevirus må bort.. stress bør ikke forekomme.. Alle kvinner kan trene på å få opphisselses-orgasme.. Begge må hjelpe til under sexen.. begge må være tilstedet under sexen.. begge kan være positivt innstillt.. Når dette skjer og er gjennomført, blir orgasmen en suksess🪄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet tirsdag kl 11:22 #31 Del Skrevet tirsdag kl 11:22 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er vel bare 20-25% av kvinner som kommer uten å stimulere klitoris. Resten faker Anonymkode: 37d74...343 Det er vel stort sett alle enige om. Og det stemmer greit med mitt moderate antall sexpartnere. Så dermed har jeg ofte mistet tenningen, eller rett og slett noen ganger latt være å komme med ca 3 av 4 kvinnelige partnere. At 3 av 4 ikke kommer, gjør det jo ikke mer interessant å knulle dem. Ihvertfall ikke like interessant som det mindretallet som fungerer bedre i en heteroseksuell kontekst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 11:27 #32 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er vel bare 20-25% av kvinner som kommer uten å stimulere klitoris. Resten faker Anonymkode: 37d74...343 Har du også lest den PIV-forskningen? der forskerne kom frem til at 80% av kvinnene ikke fikk orgasme av PIV.. Hva om den undersøkelsen ble utført med kondom? 🤭 Da stemmer nok undersøkelsen så mye mye bedre.. Hva om brukere på KG gjør det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:28 #33 Del Skrevet tirsdag kl 11:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): I føljetongen tråder her inne som gjør meg usedvanlig lykkelig over å være lesbisk... Anonymkode: d1b6e...bce Det gjør meg usedvanlig trist over at legning ikke er valgfritt Hater å være heterofil. Anonymkode: 71729...3fc 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #34 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): I føljetongen tråder her inne som gjør meg usedvanlig lykkelig over å være lesbisk... Anonymkode: d1b6e...bce Der finnes heldigvis erfarne menn også der ute. Anonymkode: a4349...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:23 #35 Del Skrevet tirsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I føljetongen tråder her inne som gjør meg usedvanlig lykkelig over å være lesbisk... Anonymkode: d1b6e...bce Det at kvinner fortsetter å ha sex med menn, er et klart bevis på at legning ikke er noe man velger. Anonymkode: b158d...5e4 8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:30 #36 Del Skrevet tirsdag kl 12:30 Det er rett og slett anatomiske variasjoner som gjør at et mindretall av kvinner får stimulert klitoris ved samleie. Det er alltid klitoris som trenger stimulering for at en kvinne skal oppnå orgasme. Hos meg er mykest og lettest mulig rytmisk berøring det mest effektive. Det er dessverre gjetning fra fra min side, men om klitoristappen er tilgjengelig til å tas på mens pikken er inne, tror jeg det er meningen at den skal stimuleres. Spør den enkelte kvinnen om det er fingre, vibrator eller annet som kjennes best ut. Anonymkode: dc28a...5b4 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:31 #37 Del Skrevet tirsdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det at kvinner fortsetter å ha sex med menn, er et klart bevis på at legning ikke er noe man velger. Anonymkode: b158d...5e4 Helt utrolig bra kommentar! Anonymkode: dc28a...5b4 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet tirsdag kl 12:33 #38 Del Skrevet tirsdag kl 12:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig i ts. Siste damen jeg hadde sex med holdt jeg på å knullet i hvert fall 40 min. Knullet i forskjellige stillinger og varierte knullehastighet. Men null orgasme for henne. Så jeg gikk lei, lot det gå, og tømte meg i henne. Klarer ikke man ikke få orgasme da får man bare ha det så godt.. Anonymkode: dd450...a1a Tipper hun var lettet når det var over. 18 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:35 #39 Del Skrevet tirsdag kl 12:35 Blir knusktørr bare av overskriften, jo. Anonymkode: 5d862...ae1 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:36 #40 Del Skrevet tirsdag kl 12:36 Meowmere skrev (2 minutter siden): Tipper hun var lettet når det var over. Mulig hun la knullingen på hylla ja. Anonymkode: dd450...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå