Gå til innhold

Kvinner som ikke kommer vaginalt vet ikke hvordan man skal knulle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Inspirert etter diskusjon i en podcast og flere artikler som har vært skrevet. Alle kvinner kan oppnå vaginal orgasme, så lenge de vil,  gjør en innsats og tar ansvar for egen nytelse. Er dette tilfellet?

Anonymkode: 2a7b3...599

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du ikke legge ved noen kilder når du tross alt henviser til både podcaster og artikler? 

Anonymkode: 71729...3fc

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste nei...fleste kvinner komme ikke av vaginal sex, vil tro de fleste kvinner som faktisk vil ha god sex legger inn arbeid og innsatsen.

Men de fleste må få en annen type stimulering en penis inn og ut.

Som vibrator etc. 

Så kommer det an på mannen...hvorav han bruker sitt utstyr, stillinger, kåthet, etc

Noen kommer sikkert av bare sex,men vil tro de fleste trenger litt ekstra hjelp 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må være menn som har laget disse podcastene og artiklene du prater om, men ikke linker til. Skulle likt å se den forskning som konkluderer med 100% sikkerhet at alle kvinner kan få orgasme ved vanlig vaginalt samleie uten at klitoris røres.

Anonymkode: 013c9...6c0

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overrasket over hvor mange jeg har truffet på som får vaginal orgasme. Men for de som ikke får det, så har jeg ikke kunnskap nok til å si at det kan de få så lenge de tar ansvar for egen nytelse. 

Anonymkode: d17c4...3b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Inspirert etter diskusjon i en podcast og flere artikler som har vært skrevet. Alle kvinner kan oppnå vaginal orgasme, så lenge de vil,  gjør en innsats og tar ansvar for egen nytelse. Er dette tilfellet?

Eller menn vet hvirdan de skal bruke penisen sin... ikke bare rett inn og ut i feile stillinger..

Anonymkode: 8b9e6...acc

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overrasket over hvor mange jeg har truffet på som får vaginal orgasme. Men for de som ikke får det, så har jeg ikke kunnskap nok til å si at det kan de få så lenge de tar ansvar for egen nytelse. 

Anonymkode: d17c4...3b3

Mange faker..

Anonymkode: 8b9e6...acc

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt. Du vet tydeligvis ikke noe om hvordan kvinnekroppen fungerer TS.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvilken kompetanse på temaet har de som har skrevet artiklene og diskutert i podkasten? 

Det må jo være vanskelig å dokumentere at ALLE KVINNER kan oppnå dette, uten unntak. 

Anonymkode: f4d2d...d66

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, skjeden har ikke mye nerver! 
Naturlig nok, siden det er en av måtene ett barn blir født på! 

Men her kommer mer info, fra Ung.no, for her er det ganske enkelt forklart..

https://www.ung.no/oss/ippLPXA5gDlIEfCFkNH91c

https://www.ung.no/Sex/4004_Vanlig_at_jenter_ikke_får_orgasme_under_samleie.html

https://www.ung.no/kropp/vulva-og-vagina/4051_Alt_om_fitte,_vulva_og_vagina.html

Anonymkode: 3e0d8...1c4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette tilfellet?

Nei 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det er ikke tilfellet 😊

Anonymkode: 3dd40...c99

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i ts. Siste damen jeg hadde sex med holdt jeg på å knullet i hvert fall 40 min. Knullet i forskjellige stillinger og varierte knullehastighet. Men null orgasme for henne. Så jeg gikk lei, lot det gå, og tømte meg i henne.
Klarer ikke man ikke få orgasme da får man bare ha det så godt..

Anonymkode: dd450...a1a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer også på hvem som hadde den podcasten. Det er litt forskjell på om det er influenseren Sophie Elise eller sexologen Elsa Almås.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig i ts. Siste damen jeg hadde sex med holdt jeg på å knullet i hvert fall 40 min. Knullet i forskjellige stillinger og varierte knullehastighet. Men null orgasme for henne. Så jeg gikk lei, lot det gå, og tømte meg i henne.

Dette er trolling? Kan gjøre så mye annet enn å ta tissen sin inn og ut 

Anonymkode: 7172d...f85

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange kvinner vet ikke at innvendig orgasme også er en klitorisorgasme, og kan du få utvendig så kan du få innvendig. Men mange må knipe ganske hardt, klemme armene til klitoris inn mot skjeden, for å oppnå orgasme. 

Anonymkode: 23320...ed6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det handler nok mer om at du ikke vet noe om kvinners orgasme og tror at kvinner flest blir tilfredsstilt av penetrering. Det finnes en hel haug av forskning som viser at kvinner flest trenger mer stimuli enn det. Vanskelig å få orgasme sammen med en egoistisk mann som kun tenker på seg selv.

Anonymkode: 405b1...b21

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barn fødes via fødekanalen, som har navnet vagina. Det er en enorm fordel at det ikke er så mye følelse der.

Anonymkode: efd4f...84e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I føljetongen tråder her inne som gjør meg usedvanlig lykkelig over å være lesbisk...

Anonymkode: d1b6e...bce

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trur mange kvinner overlater litt vell mye av ansvaret på partner, men det går selvsagt ikke ann å konkludere noe ved bruk av ord som "alle".

Anonymkode: 8a91f...b9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...