AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Hei. Jeg har pleiepenger for å følge opp psykt barn. «Perioden» jeg har fått går ut neste mnd. Hvordan gjør man det for å søke forlengelse? Må jeg få en ny erklæring fra spesialist eller kan man søke forlengelse uten? Anonymkode: fd732...57b
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Hvor lenge har du hatt pleie penger? Anonymkode: b073c...488
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lenge har du hatt pleie penger? Anonymkode: b073c...488 2 mnd ca Anonymkode: fd732...57b
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Det kommer an på legeerklæringen du har fra før. Legen skal angi forventet varighet på behovet. I vår erklæring står det typisk "forventer varighet på minst seks måneder." Da kan jeg få innvilget frem til seks måneder etter datoen den erklæringen er skrevet, må deretter ha ny erklæring for ytterligere periode. Det er uvanlig å få innvilget for mer enn ett år av gangen, selv om det jo forekommer situasjoner der man vet det vil være behovet. Anonymkode: d25ad...8a4
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Jeg har fått ny erklæring fra spesialisthelsetjenesten da vi har vært på oppfølgings timer. Be om det neste gang dere skal inn dersom videre behov? Anonymkode: c26f8...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått ny erklæring fra spesialisthelsetjenesten da vi har vært på oppfølgings timer. Be om det neste gang dere skal inn dersom videre behov? Anonymkode: c26f8...9f7 Ja skal gjøre det, skal inn en stund før den går ut. Takk. Anonymkode: fd732...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå