Hilde Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 Jeg har brukt endel tid på dette forumet opp igjennom årene, og etter at det nye forumet ble tatt i bruk syns jeg det kan være gøy å se på hjemmesidene til de registrerte brukerne. Men 90% av dere har jo link til sider som dere langtfra har lagd selv! Alt fra humorside av verste sort (waco), til sex og singelliv side (milla). Jeg lurer litt på hvem av dere her som faktisk har egen hjemmeside, og om noen har lyst til å vise den frem? klem, newt
Crazee Skrevet 20. november 2002 #2 Skrevet 20. november 2002 Eg har! Eg har! (Viftar ivrig med handa.) Og lenke er det jo til dei frå alle innlegga mine, så eg trur'kje eg har noko i mot besøk, heller ;-) (Og om nokre faktisk skulle lika dei, så likar eg å høyre det... :oops: )
Gjest Starya Skrevet 20. november 2002 #3 Skrevet 20. november 2002 Vel, hjemmeside og hjemmeside fru blom.. Jeg har en side som er min, men det er nå mest bare et roterom. Jeg får nemlig ikke helt til å redigere osv. Det er hos telenor jeg har den, og dersom jeg ønsker å skrive text får jeg det merkelige problemet at jeg ikke ser teksten før jeg legger den inn.. med skrivefeil og det hele. Det var et webedit-program jeg kunne laste ned, og det gjorde jeg, men ikke pokkern om jeg fant ut hvordan jeg brukte det... :-?
Mrs. B Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Jeg har også egen web side (jobber som web designer). Men holder på å lage en ny, begynner å bli lei av denne.
Labella Skrevet 20. november 2002 #5 Skrevet 20. november 2002 Jeg har hjemmeside, men den har ingen ting med Labella å gjøre :blunke: Kanskje jeg skulle lage en Labella-side? Det er gøy å lage hjemmesider! :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #7 Skrevet 20. november 2002 Vi har egen hjemmeside,m en jeg får ike redigert den etter jeg skifta PC og der har jeg ikke Front Page Express. Det er litt frustrerende. Har hos Start.no forøvrig.
starie Skrevet 20. november 2002 #8 Skrevet 20. november 2002 Jeg har ikke, men jeg venter på Milla sin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå