AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Jeg kvinne 35 år har i 10 år hatt livsforsikring og uføreforsikring . For noen år siden fikk jeg autisme diagnose , altså lenge etter forsikringen ble tegnet. det er for mentalt slitsomt og drenerende for meg å stå i full jobb grunnet min autisme. Er i prosessen mot å bli delvis ufør. Jeg klarer å jobbe men er for vanskelig hver dah men så grubler jeg på . Kan det da hende at min forsikring ikke gjelder mot dette siden deg skyldes min autisme ? Autisme er jo medfødt. Men jeg fikk jo ikke diagnosen før jeg ble voksen og flere år etter jeg laget forsikringen Anonymkode: bf481...e87 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Det står i vilkårene for forsikringen din - den finner du i nettbanken, det er en pdf fil, skriv den ut og les den.. Anonymkode: 4fce0...44b
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Sannsynligvis får du ikke brukt privat uføreforsikring. Jeg er delvis ufør av samme grunn og fikk benyttet den kollektive uføreforsikringen gjennom arbeidsgiver! Sjekk om dere har noe sånt på jobb Anonymkode: 6a17f...fb1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå