Akkarogg Skrevet mandag kl 21:31 #1 Del Skrevet mandag kl 21:31 Hvorfor er denne komikeren så populær blant kvinner? Det er nesten bare kvinner som ser på stand-upene hans. Han kommer med mange misogynistiske vitser og regnes ikke for å være spesielt morsom i komiker verden. Jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 04:29 #2 Del Skrevet tirsdag kl 04:29 Syns han er hysterisk morsom, jeg 😅men nei jeg syns ikke han er kjekk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet tirsdag kl 04:41 #3 Del Skrevet tirsdag kl 04:41 Jeg synes han er kjekk, men også morsom. Folk liker forskjellig, og humor er absolutt forskjellig. 😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet tirsdag kl 05:32 #4 Del Skrevet tirsdag kl 05:32 Er absolutt ikke bare kvinner på showene hans heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet tirsdag kl 09:05 Forfatter #5 Del Skrevet tirsdag kl 09:05 Lawyer skrev (3 timer siden): Er absolutt ikke bare kvinner på showene hans heller. I all hovedsak. https://www.tiktok.com/discover/matt-rife-says-90-percent-of-his-audience-are-femaletext=matt-rife-says-90-percent-of-his-audience-are-female-|-tiktoktext=good-for-rife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet tirsdag kl 09:15 #6 Del Skrevet tirsdag kl 09:15 Jeg synes han er en klyse, både utseendemessig og personligheten. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet tirsdag kl 09:53 #7 Del Skrevet tirsdag kl 09:53 (endret) Han er veldig kjekk og stilen hans er rettet mot kvinner, sier ikke det er bra eller dårlig. Humoren hans er av den typen en player bruker på første date eller hjemmefest, ta en titt på publikumet i videoene hans; overveldende kvinner. Du kan ikke klandre dem for å like ham pga utseende og selvtilliten, men når det kommer til godt utformet standup materiale er det neppe ekstraordinært. Endret tirsdag kl 12:32 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet tirsdag kl 18:50 Forfatter #8 Del Skrevet tirsdag kl 18:50 askjiir skrev (8 timer siden): Han er veldig kjekk og stilen hans er rettet mot kvinner, sier ikke det er bra eller dårlig. Humoren hans er av den typen en player bruker på første date eller hjemmefest, ta en titt på publikumet i videoene hans; overveldende kvinner. Du kan ikke klandre dem for å like ham pga utseende og selvtilliten, men når det kommer til godt utformet standup materiale er det neppe ekstraordinært. Leste at han vært fæl mot kjærester og lager vitser om konebanking, men det påvirker ikke det populariteten hans hos kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet tirsdag kl 18:53 #9 Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Akkarogg skrev (Akkurat nå): Leste at han vært fæl mot kjærester og lager vitser om konebanking, men det påvirker ikke det populariteten hans hos kvinner. Too hot to fail 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet tirsdag kl 18:58 #10 Del Skrevet tirsdag kl 18:58 Han ser jo helt rar ut, har han operert seg sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet onsdag kl 03:07 #11 Del Skrevet onsdag kl 03:07 Jeg syns han er morsom og kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet onsdag kl 06:49 #12 Del Skrevet onsdag kl 06:49 Hadde nok ‘snudd meg etter han på gata’ pga utseende, men hadde han stoppet og åpnet kjeften, så hadde jeg fint gått videre. Ja, noe av det han kommer med er morsomt, men ikke morsomt nok til at jeg orker å se så mye på det han kommer av. Minner meg litt om Oscar Westerlin i oppførsel - høy på pæra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet onsdag kl 07:49 #13 Del Skrevet onsdag kl 07:49 MalloryK skrev (12 timer siden): Han ser jo helt rar ut, har han operert seg sånn? Han påstår selv at han er en en "late bloomer", men synes bare han ser mer og mer uncanny valley ut, så man kan vel trygt anta at det er noe plastisk kirurgi inni bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumi2 Skrevet onsdag kl 13:34 #14 Del Skrevet onsdag kl 13:34 Jeg har sett ett par av hans show. Og ja, at han var en 'late bloomer'. Faktisk det tror jeg på! Jeg har sluttet å se hans show etter å ha sett han röyke weed på noen av hans tidligere shows. Noen av de showene måtte han avslutte på grunn av han var så dopet, Jeg vil anbefale en annen amerikansk stand up artist; Gianmarco Soresi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet onsdag kl 14:19 #15 Del Skrevet onsdag kl 14:19 (endret) Imsdalen skrev (7 timer siden): Han påstår selv at han er en en "late bloomer", men synes bare han ser mer og mer uncanny valley ut, så man kan vel trygt anta at det er noe plastisk kirurgi inni bildet der. Han ble mer populær etter operasjonene, så det var tydeligvis en smart avgjørelse. Flere menn burde kanskje vurdere det samme. Endret onsdag kl 14:56 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå