Gå til innhold

Matt Rife

Akkarogg

Anbefalte innlegg

Hvorfor er denne komikeren så populær blant kvinner? Det er nesten bare kvinner som ser på stand-upene hans. Han kommer med mange misogynistiske vitser og regnes ikke for å være spesielt morsom i komiker verden. Jeg skjønner det ikke.

RifeHighResBlackJPEG.jpg

Matt-Rife.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes han er kjekk, men også morsom. 
Folk liker forskjellig, og humor er absolutt forskjellig. 😁😁

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er veldig kjekk og stilen hans er rettet mot kvinner, sier ikke det er bra eller dårlig. Humoren hans er av den typen en player bruker på første date eller hjemmefest, ta en titt på publikumet i videoene hans; overveldende kvinner. Du kan ikke klandre dem for å like ham pga utseende og selvtilliten, men når det kommer til godt utformet standup materiale er det neppe ekstraordinært.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (8 timer siden):

Han er veldig kjekk og stilen hans er rettet mot kvinner, sier ikke det er bra eller dårlig. Humoren hans er av den typen en player bruker på første date eller hjemmefest, ta en titt på publikumet i videoene hans; overveldende kvinner. Du kan ikke klandre dem for å like ham pga utseende og selvtilliten, men når det kommer til godt utformet standup materiale er det neppe ekstraordinært.

Leste at han vært fæl mot kjærester og lager vitser om konebanking, men det påvirker ikke det populariteten hans hos kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkarogg skrev (Akkurat nå):

Leste at han vært fæl mot kjærester og lager vitser om konebanking, men det påvirker ikke det populariteten hans hos kvinner. 

Too hot to fail 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ‘snudd meg etter han på gata’ pga utseende, men hadde han stoppet og åpnet kjeften, så hadde jeg fint gått videre. Ja, noe av det han kommer med er morsomt, men ikke morsomt nok til at jeg orker å se så mye på det han kommer av. Minner meg litt om Oscar Westerlin i oppførsel - høy på pæra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (12 timer siden):

Han ser jo helt rar ut, har han operert seg sånn?

Han påstår selv at han er en en "late bloomer", men synes bare han ser mer og mer uncanny valley ut, så man kan vel trygt anta at det er noe plastisk kirurgi inni bildet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett ett par av hans show. Og ja, at han var en 'late bloomer'. 

Faktisk det tror jeg på!
Jeg har sluttet å se hans show etter å ha sett han röyke weed på  noen av hans tidligere shows. Noen av de showene måtte han avslutte på grunn av han var så dopet,

Jeg vil anbefale en annen amerikansk stand up artist; Gianmarco Soresi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (7 timer siden):

Han påstår selv at han er en en "late bloomer", men synes bare han ser mer og mer uncanny valley ut, så man kan vel trygt anta at det er noe plastisk kirurgi inni bildet der.

Han ble mer populær etter operasjonene, så det var tydeligvis en smart avgjørelse. Flere menn burde kanskje vurdere det samme.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...