Example Skrevet fredag kl 20:51 #61 Del Skrevet fredag kl 20:51 Morgan Le Fay skrev (12 timer siden): Jeg mener «forholdet i seg selv» også er svært problematisk. Både fordi han var toppleder og hun på gulvet(men steg raskt i gradene mens forholdet pågikk…) og fordi han var gift. Og ikke minst: kan man egentlig kalle det et forhold når det var helt ensidig? Det var vel slik at hun utførte seksuelle tjenester for ham (massasje og tilfredsstillelse av ham) uten at det var gjensidig. Det er i alle fall det hun forteller, og han har ikke imøtegått det. Sånn sett virker det mer som utnytting enn et forhold. Og ja, åpenbart at det er flere lik i lasten her. Det virker veldig rart at det liksom skal være OK å fortsette som leder av Fellesforbundet, men være uegnet som leder for LO. Svært problematisk synes jeg er å dra det langt. Hadde det vært veldig ung kvinne og at han hadde vært i mer tydelig lederposisjon overfor henne ville det vært noe annet. Uheldig? Ja. Rotete? Ja. Uetisk? Ja. Til en viss grad problematisk? Ja. De er godt voksne mennesker begge to. Hun legger mye over på han her, men holder det fremdeles gående i fem år. Den problematiske rolleblandingen synes jeg først og fremst skjer i etterkant. Samtidig føler jeg meg rimelig trygg på at hun ikke er den eneste. NRK teamet noe, men fant vel ut at de ikke hadde nok belegg for det, eller at det ble for drøyt. Det ender nok med at han går av som leder av Fellesforbundet også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet lørdag kl 20:46 #62 Del Skrevet lørdag kl 20:46 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå