Teardrop Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Har du en lifehack når det gjelder oppbevaring av gardiner? med maljer om det har noe å si. 230cm lange. Er så lei av å stryke så 8 lengder hver sessong. Ja, jeg vil bytte 3 ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Henger de opp i kleshengere i skapet. Anonymkode: 6cabe...b05 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg henger mine gardiner på kleshengere (sånne med en ekstra "pinne" på), har aldri trengt å stryke dem etter at jeg strøk dem første gangen. Anonymkode: 55b67...ece 1
Ruskesara1973 Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Bretter de bare pent sammen når de blir lagt vekk. Vasker de på finvask, rister skikkelig og henger de direkte opp ved skifte 🤩 0 stryking 🙏🙏 1
Rotemor Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Ruskesara1973 skrev (4 minutter siden): Bretter de bare pent sammen når de blir lagt vekk. Vasker de på finvask, rister skikkelig og henger de direkte opp ved skifte 🤩 0 stryking 🙏🙏 Samme het. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Jeg vasker de før bruk og henger de opp våte, trenger ikke stryke. Anonymkode: 2f85c...d63 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai Henger de opp på kleshengere, null stryking. Anonymkode: 6cac1...16a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå