Gå til innhold

Så såret, han sa vi ikke er sammen når jeg spurte

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møttes i tre måneder, han har sagt jeg kan komme hjem til han når som helst og være der samme hva han gjør på.. Vi er hjemme hos hverandre flere ganger i uka og overnatter og gjør mye sammen. 

Han oppleves så trygg og tar vare på meg, sier han er blitt så glad i meg. 

Så tok jeg sjansen på å spørre i går, om vi er ilag nå. 

Nei, vi finner på ting sammen og så videre.. Når jeg ble helt satt ut og gråt så fikk han tårer i øynene selv. 

Møtt hverandres voksne barn osv.. 

Ble så såret og lei meg. 

Han sier det blir av seg selv og at jeg må gi det tid, han er langsom av seg på dette området. Har vel sine greier. 

Men jeg sa at da må jo jeg bare trekke meg unna for å beskytte meg selv. 

Jeg vil ha et forhold så det kan utvikles. Han sa vi har jo et forhold. 

Veldig ulike oppfatninger av hva som er et forhold. Jeg blir så redd og føler meg så fort avvist. 

Vil egentlig ikke ha svar her 😇🤣

Bare gråter. 

Vi er rundt 50 år begge to. 

Anonymkode: 5d837...139

• Liker 1
  • Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enda en unnvikende tulling med forpliktelser angst 🤮

Anonymkode: 2c917...b3c

Dette. Han er en idiot og kommer til å syns synd på seg selv som er singel når du setter grenser og ikke gidder mer. 

Anonymkode: 258b2...bcd

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg skjønner du er såret, men dere er 50 år og har holdt på i tre mnd. bare. Jeg hadde freaket ut litt selv om noen spurte så konkret etter så kort tid. Det er litt unaturlig å spørre om dere er i lag i så voksen alder. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Tre mnd er jo ingenting. Det tar tid og bli skikkelig kjent med noen og vite om det er noe som er verdt å satse på. Han viser jo tydelig at det er deg han liker, men ikke er helt klar for å sette en merkelapp på det helt enda. Hadde jeg følt meg tvunget oppi et hjørne etter så kort tid, hadde jeg nok revurdert å treffes videre. 

Anonymkode: 484fe...428

• Liker 14
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også 3 mnd kan være for tidlig.

Anonymkode: 98a1f...6e0

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Vel, som godt voksen trenger jeg tid.

Er altfor klok av skade til å definere noe som helst før de første lykke hormoner har lagt seg.

Jeg freaket ut når en fyr jeg datet kom med erklæringer og ville definere oss som et par etter en liten stund.

Synd, for vi hadde noe bra jeg ville se hvor gikk. Men å haste inn i tittelen kjærester når man fortsatt er høy på hormoner er for ungdommer som ikke vet bedre, synes jeg.

Anonymkode: ef0e0...c5f

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Jeg hadde droppet han. Jeg mener derimot at tre måneder er mer enn nok tid til å vite hvorvidt man ønsker å være sammen eller ikke. Han holder deg på gress til noe bedre kommer.

Endret av SPOCA
  • Liker 13
  • Nyttig 31
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så han kan oppføre seg som om de er i er forhold, men ikke bekrefte et forhold? Bare tull. Han har åpnet huset, latt barna bli kjent, går inn og ut hos hverandre, men kjærester? Iiiiiiik krise for fort. 

De er 50. Det har gått 3 mnd. Det er ingenting som bør bekreftes enda.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Når man involverer familie, bekreftes det.

Anonymkode: 7544d...685

• Liker 23
  • Nyttig 20
AnonymBruker
Skrevet

Han har inkludert deg i eget liv, dere er sammen flere dager i uken og overnatter også. Til og med de voksne barna er inkludert.

Når han da ikke kaller det et forhold, da hadde jeg bare kuttet ham ut. Da har han angst for å forplikte seg!

Hvis dere hadde datet i tre måneder, tatt det rolig med å bli kjent med hverandre, ikke inkludert sex og så mye overnatting enda, og ikke hadde inkludert hans voksne barn - da kunne det kanskje vært litt tidlig å spørre. Men når han mer eller mindre har gjort deg til et familiemedlem allerede, og så sier at dere ikke er sammen, at han trenger tid... da er han enten umoden, skadet eller bare veldig, veldig feig.

Jeg hadde gått videre. Årsaken er at en mann som mener han er så usikker på daten at han ikke vil kalle det for et forhold, men likevel velger å inkludere sine barn i dette liksom-ikke-forholdet, det er en mann som ikke er ærlig.

Bedre å kutte tidlig enn å bli enda mer følelsesmessig tilknyttet og så få det verre når han plutselig trekker seg. Uansett kan det vanskelig tilgis at han har mer eller mindre har gjort deg til et familiemedlem, for så å si at dere ikke er sammen.

Du fortjener bedre, Ts!

Anonymkode: 49709...f35

• Liker 20
  • Nyttig 15
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Hvorfor bør det ikke det? 

• Liker 19
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har inkludert deg i eget liv, dere er sammen flere dager i uken og overnatter også. Til og med de voksne barna er inkludert.

Når han da ikke kaller det et forhold, da hadde jeg bare kuttet ham ut. Da har han angst for å forplikte seg!

Hvis dere hadde datet i tre måneder, tatt det rolig med å bli kjent med hverandre, ikke inkludert sex og så mye overnatting enda, og ikke hadde inkludert hans voksne barn - da kunne det kanskje vært litt tidlig å spørre. Men når han mer eller mindre har gjort deg til et familiemedlem allerede, og så sier at dere ikke er sammen, at han trenger tid... da er han enten umoden, skadet eller bare veldig, veldig feig.

Jeg hadde gått videre. Årsaken er at en mann som mener han er så usikker på daten at han ikke vil kalle det for et forhold, men likevel velger å inkludere sine barn i dette liksom-ikke-forholdet, det er en mann som ikke er ærlig.

Bedre å kutte tidlig enn å bli enda mer følelsesmessig tilknyttet og så få det verre når han plutselig trekker seg. Uansett kan det vanskelig tilgis at han har mer eller mindre har gjort deg til et familiemedlem, for så å si at dere ikke er sammen.

Du fortjener bedre, Ts!

Anonymkode: 49709...f35

Dette oppsummerte det bra, jeg forstår godt du er såret ts.

Anonymkode: 5f147...847

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
SPOCA skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bør det ikke det? 

Jeg tenker at de er såpass voksne, og har antageligvis litt bagasje her og der, at man trenger litt mer tid enn det der. Folk er forskjellige selvfølgelig, og det ser vi jo tydelig her for hun vil ha en status og han føler at det er ubehagelig tidlig.

Jeg er enig i at man ikke bør involvere barn, men hun skriver at det er voksne barn. Det blir litt annerledes.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at de er såpass voksne, og har antageligvis litt bagasje her og der, at man trenger litt mer tid enn det der. Folk er forskjellige selvfølgelig, og det ser vi jo tydelig her for hun vil ha en status og han føler at det er ubehagelig tidlig.

Jeg er enig i at man ikke bør involvere barn, men hun skriver at det er voksne barn. Det blir litt annerledes.

Man vet gjerne hva man føler ganske tidlig. I stedet for å holde henne på gress, bør han heller være ærlig og gå. Er man virkelig interessert vet man faktisk dette rimelig tidlig.

Jeg ser ingen vits i å kaste vekk masse tid på uinteresserte menn. 

• Liker 10
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Man vet gjerne hva man føler ganske tidlig. I stedet for å holde henne på gress, bør han heller være ærlig og gå. Er man virkelig interessert vet man faktisk dette rimelig tidlig.

Jeg ser ingen vits i å kaste vekk masse tid på uinteresserte menn. 

Man kjenner ikke et menneske etter bare tre måneder. Når man er godt voksen, vet man av erfaring at det trengst mer tid enn det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kjenner ikke et menneske etter bare tre måneder. Når man er godt voksen, vet man av erfaring at det trengst mer tid enn det. 

Nei, men det sa jeg heller ikke. Men, for å bli ordentlig kjent må man investere i et forhold. 

Av denne grunn ser jeg heller ingen grunn til å vente lenge med å bli samboere. Det er kun når man bor sammen og er sammen man lærer hverandre å kjenne.

Desto raskere man kjenner på realitetene, desto mindre sjans er det for å kaste vekk tid. Da kan man gå videre raskere, og slippe å bruke årevis på å "date" og "bli kjent".

• Liker 7
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tre mnd er jo ingenting. Det tar tid og bli skikkelig kjent med noen og vite om det er noe som er verdt å satse på. Han viser jo tydelig at det er deg han liker, men ikke er helt klar for å sette en merkelapp på det helt enda. Hadde jeg følt meg tvunget oppi et hjørne etter så kort tid, hadde jeg nok revurdert å treffes videre. 

Jeg revurderer om jeg vil fortsette å gi av meg selv til han.... 

TS

Anonymkode: 5d837...139

• Liker 1
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så han kan oppføre seg som om de er i er forhold, men ikke bekrefte et forhold? Bare tull. Han har åpnet huset, latt barna bli kjent, går inn og ut hos hverandre, men kjærester? Iiiiiiik krise for fort. 

Jeg har latt ons møte familie. Det betyr ingenting. 

Anonymkode: 98a1f...6e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...