AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Hei. Merket herreparfyme rundt meg nå jeg sitter og ser på debatten. Har luktet den før, men vet ikke hvilken det er og husker ikke hvem som bruker den. Ingen mann har vært hos meg på besøk på en stund, verken pappa eller eksmann. Har vart i fem min nå.. Kan noen forklare fenomenet? Katta reagerer ikke. Anonymkode: 1e921...acd 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Har noen av plantene dine fått blomster? Når sitrontrærne får blomster så kjenner jeg lukta i hele huset, minner meg om parfymert tobakk. Anonymkode: 0d012...492
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har noen av plantene dine fått blomster? Når sitrontrærne får blomster så kjenner jeg lukta i hele huset, minner meg om parfymert tobakk. Anonymkode: 0d012...492 Nej har bare grønnplanter. Monstera, gummi fiken og sånn henge plante husker ikke hva den heter Anonymkode: 1e921...acd
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Jeg opplever det samme, men da kjenner jeg lukten av samboeren min, utenfor hjemmet. Har ikke på meg hans klær eller noe med hans lukt, og det er som regel helt ut av det blå. Anonymkode: 1de1e...03a 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Hvis du opplever det ofte, ville jeg bedt om en MR. Mennesker som opplever lukter som ikke er der, kan ha hjernesvulst (faktisk). Anonymkode: c1c85...7e8
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg opplever det samme, men da kjenner jeg lukten av samboeren min, utenfor hjemmet. Har ikke på meg hans klær eller noe med hans lukt, og det er som regel helt ut av det blå. Anonymkode: 1de1e...03a Så rart. Husker da mormoren min døde, jeg satt på bussen og kjente plutselig duften hennes. Da jeg gikk av bussen ringte mamma og fortalte hva som hadde skjedd. Er helt ærlig litt redd noe skal skje nå og . Anonymkode: 1e921...acd 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du opplever det ofte, ville jeg bedt om en MR. Mennesker som opplever lukter som ikke er der, kan ha hjernesvulst (faktisk). Anonymkode: c1c85...7e8 Takk for tipset! Det skal jeg ta med meg videre. Anonymkode: 1e921...acd
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så rart. Husker da mormoren min døde, jeg satt på bussen og kjente plutselig duften hennes. Da jeg gikk av bussen ringte mamma og fortalte hva som hadde skjedd. Er helt ærlig litt redd noe skal skje nå og . Anonymkode: 1e921...acd Men ville du ikke kjent igjen lukten da? Hvis det var en av dine nære som hilste på? Anonymkode: 0d012...492
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Jeg opplevde det i går, kjente duften av en herreparfyme som ikke hører til hjemme hos oss. På kjøkkenbordet lå en brosjyre fra kommunen som hadde lagt i postkassen, tror rett og slett personen som hadde puttet den i postkassa har brukt så mye parfyme at det fremdeles luktet inne på kjøkkenet mitt 🫣😂 Anonymkode: 298a5...704
AnonymBruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men ville du ikke kjent igjen lukten da? Hvis det var en av dine nære som hilste på? Anonymkode: 0d012...492 Nei, de lukter så likt alle de parfymene der, tror det var Armani gold som ihvertfall eksen liker litt. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg opplevde det i går, kjente duften av en herreparfyme som ikke hører til hjemme hos oss. På kjøkkenbordet lå en brosjyre fra kommunen som hadde lagt i postkassen, tror rett og slett personen som hadde puttet den i postkassa har brukt så mye parfyme at det fremdeles luktet inne på kjøkkenet mitt 🫣😂 Anonymkode: 298a5...704 Haha såpass ja 😂 Anonymkode: 1e921...acd
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så rart. Husker da mormoren min døde, jeg satt på bussen og kjente plutselig duften hennes. Da jeg gikk av bussen ringte mamma og fortalte hva som hadde skjedd. Er helt ærlig litt redd noe skal skje nå og . Anonymkode: 1e921...acd Opplevd noe lignende i forrige leiligheten. Den ble solgt da hun som bodde der ble såpass gammel og skjør at det var tydelig at hun ikke kom til å komme tilbake. Det luktet skikkelig parfymert da jeg tok over og det tok tid å bli kvitt lukta til tross for at vi malte hele leiligheten. Etter nesten et års tid kjente jeg lukta skikkelig da jeg kom hjem, men bare den ene gangen. Ganske rett etterpå fikk jeg vite at hun hadde sovnet inn. Anonymkode: 6d722...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå