AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:00 #21 Del Skrevet mandag kl 22:00 Det varierer. Noen dager kan jeg gå en hel dag uten søvn. Andre dager kan jeg sovne tidlig og våkne tidlig. Det hender også at jeg våkner 12-14, hvis jeg har gjort noe ekstremt krevende dagen før. Prøver alltid å legge meg 22-00, med unntak av de nettene jeg ikke får sove. Jeg er ung ufør. I går sovna jeg rundt kl 19, og sov til kl 05. Har vært våken siden. I morgen må jeg opp senest kl 10:00, men jeg har på vekkerklokke kl 08:00. Anonymkode: 18151...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:52 #22 Del Skrevet mandag kl 22:52 Hvis jeg har frihet til å legge meg og stå opp når jeg vil, legger jeg meg mellom 2330 og 0100, og står opp mellom 08 og 09, kan noen ganger strekke det mot 10. Anonymkode: 0cb7b...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet mandag kl 23:02 #23 Del Skrevet mandag kl 23:02 De dagene jeg ikke skal stå opp med barna/må på jobb tidlig så står jeg opp mellom 10- 10.30. Jeg er veldig B menneske, så sovner stort sett ikke før 01/02 uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden Kommer an på når jeg sovner eller om jeg har en avtale dagen etterpå. Har jeg ingen planer, kan jeg godt sove til 11:00 eller 12:00. Noen ganger våkner jeg tidligere. Sliter med å sovne innimellom 🤔 Spesielt om jeg har mye tankekjør eller er sliten på en eller annen måte 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå