Gå til innhold

Du som kan velge fritt selv; når står du opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som regulerer arbeidsdagen fritt selv eller ikke er i jobb (eller på annen måte ikke er nødt å ha på alarm eller blir vekket av andre), når velger du vanligvis å starte dagen? 

Anonymkode: 33ea7...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver og starte dagen kl. 7. Setter på alarm. Har hatt dager hvor det ikke går. Da våkner jeg først rundt 10. Litt for sent for meg. Føler at halve dagen har gått. 

Anonymkode: 973ab...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kan velge selv så står jeg ikke opp før etter kl 10.

Anonymkode: fd04e...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber for meg selv og står opp 6, eller en halvtime før hvis jeg trener på morgenen.

Anonymkode: cd617...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ettermiddager/ tidlig kveld, og står opp i 10/ 1030- tiden. Det kan selvsagt være tidligere noen dager og faktisk enda litt senere andre dager. Er B- menneske, og legger meg sent.

Anonymkode: b2373...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra 0800-1000, alt etter hvor langt jeg dro det kvelden før. Setter ekstremt pris på å få styre dette selv. Gir livet en ekstra dimensjon.

Anonymkode: 6c297...6da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fleksitid på jobben, og styrer det meste av kontortiden min selv, men prøver å være oppe seinest 08.30. Våkner som regel før dette av meg selv uansett, men har på alarmen allikevel. Våkner til samme tid i helger og ferier også. 

Anonymkode: d8c20...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykemeldt for tiden, har alarmen på kl 09 i tilfelle jeg ikke våkner av meg selv før. Veldig sjeldent jeg vekkes av alarmen da, står som regel opp rundt 07

Anonymkode: 9ea1f...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner av meg selv 7-8 tiden. Bruker å stå opp 9-10 tiden. Liker å lese litt på sengen før jeg står opp. 

Anonymkode: 0c72c...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgene med barnefri sover jeg gjerne til mellom 11-14. Jeg er en nattillegg som legger meg sent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber kveld. 

Våkner mellom 09-12, kommer an på om jeg skal noe på formiddagen eller ikke. Og står ikke opp med det samme, liker å ta meg en kaffekopp i sengen mens jeg leser litt eller ser en episode på Netflix. 

Jeg som er B menneske elsker at hverdagen min er slik.

Anonymkode: 26ed0...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker å sove lenge om morgenen, er et typisk B-menneske som er mest våken på kveld/natt. Sover gjerne til 10-11 om jeg kan. 

Anonymkode: 7462c...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 10:30-11:00.

Jeg legger meg stort sett rundt 01:30-02:00 og sliter med å sovne. Står jeg opp tidligere så får jeg fortsatt ikke sove så denne metoden gir meg best søvnhygiene over tid, årstider og alt det der.

Anonymkode: a037d...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 6.30, hele uka. Som regel foran PC ca 6.45 når jeg har hjemmekontor. Eller på kontoret til 7.30.  I helgene tar jeg meg en kopp kaffe, og sitter og surfer litt. 

Anonymkode: cc6aa...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute av jobb akkurat nå, men må likevel stå opp 07 for å levere barna på skole. Hadde det ikke vært for det hadde jeg sikkert sovet til 8.30/09, noe jeg gjør i helgene. Når det er sagt så synes jeg egentlig det er godt å komme seg opp tidlig da, føler jeg får mer ut av dagen.

Anonymkode: 1b668...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...