Teardrop Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Noen som har brukt Utroligkrem eller utroligsalve? Til hvilket bruk og er de å anbefalle? Hvor kjøper du?
Tjukkis Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Elsker dem. kjøper på helsekostbutikken hee Salva bruker jeg på tørre og såre lepper, kremen bruker jeg på tørre hender. Har også brukt salva på tørre neglebånd, sprukne hæler, myggstikk og brennesleblemmer. 1
NinaLisa Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Min mann bruker den til alt som smerter og verker i kroppen. Muskler og ledd. Å ja, det er helt utrolig fordi han sier det fungerer.
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Det er mye innbildt virkning i den salven, men den er grei å smøre på skrubbsår og lignende. Anonymkode: 2d1b9...114 2
NoaideBiehtar Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Jeg syns den er helt ubrukelig. Jeg har brukt Moraz Skin Saver i mange år, så sammenlignet med de kremene har Utrolig null effekt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Har hørt om den, men tror som en annen dier at mye sitter i hodet. Man får sikkert samme nytten av vaselin, en god fultighetskrem og inityol sårsalve. Anonymkode: 0aa39...5fd
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april Har inntrykk av at det stort sett er "kjerringer på landet" som framsnakker denne salven og hyler over hvor bra den er. Anonymkode: 2d1b9...114 4
Thomasine Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Sønnen i huset har nå brukt opp min krukke med Utrolig salve og ba meg kjøpe ny. Den har vel alltid vært i dyreste laget, men i dag kostet den 305,-!! SÅ god er den ikke…han er ikke kvitt det lille han hadde av utslett…etter å ha brukt nesten en hel krukke…så dette var siste gang den ble kjøpt! Et ran!
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Sparkjøp har den på tilbud nå. Den ble opprinnelig utviklet for tannproblemer. Smerter etter gebiss o.l. Jeg sliter med vonde kjevemuskler, og bruker den faktisk til å massere kjeveleddene innvendig med. Har prøvd den på sprukne hæler uten hell. Nå har jeg brukt den på et kne noen dager, og føler faktisk at den hjelper 🙃 Anonymkode: 7b022...1d9 1
Capazitet Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 29.4.2025 den 6.15): Har inntrykk av at det stort sett er "kjerringer på landet" som framsnakker denne salven og hyler over hvor bra den er. Anonymkode: 2d1b9...114 Kjerringer på landet skal man ikke kimse av 😚
Teardrop Skrevet 13. juni Forfatter #12 Skrevet 13. juni 20% på Life nå. Kjøpte med en for å teste jeg.
Hurrahei Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni Sterk lukt! Jeg kan ikke bruke den, siden jeg er så sensitiv for parfyme 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni Har ikke blitt brukt mer enn noen få ganger. Så ikke helt virkningen. Mer som en ekstra fast vaselin med ekstra ubehagelig lukt. Anonymkode: 93033...61f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni Smører den inni nesa. Og på munnsår. Anonymkode: 4fe49...042
AnonymBruker Skrevet 13. juni #16 Skrevet 13. juni Bruker den på brannsår. Lindrer smerten med en gang 👍 Anonymkode: 9050d...456
AnonymBruker Skrevet 13. juni #17 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker den på brannsår. Lindrer smerten med en gang 👍 Anonymkode: 9050d...456 Er den tilsatt noe smertestillende middel, siden du mener den har den virkningen? Eller er det ren innbilning? "Tro kan flytte fjell" er et gammelt ordtak, og hvis man virkelig tror at noe virker på en viss måte, så... Placebo effekten. Anonymkode: 0ec6a...519
AnonymBruker Skrevet 20. juli #18 Skrevet 20. juli Bruker den som leppepomade, både jeg og mannen min. Har gjort det i flere år. Den er drøy i bruk og lindrer også munnsår. Anonymkode: ac76b...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå