Gå til innhold

Er så lei mennesker som si vi skulle gjort og så blir det aldri.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at noen holder på sånn? Ja, en gang, men om igjen og om igjen når det ikke blir. Frustrerende. Tar det ikke seriøst lengre og blir bare tomme ord. Løgn og bedrag. Er du sånn? Som lyger om sånt, 

Anonymkode: a6bb2...4f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når noen sier det så mener man det ikke, det er bare en måte å unngå å måtte avvise noen direkte på. 

Anonymkode: 81286...eab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ta hintet da. Vær sammen med mennesker som faktisk vil treffes!

Anonymkode: 53b5d...1d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slik treffer meg dessverre. Jeg er en som vil så vel men så henger ikke energi og hode med og jeg greier ikke følge opp. Når jeg sier det så er det alltid med intensjon om å oppfylle det jeg sier. Og jeg gjør det, bare at det kan gå et par år før det skjer. Dessverre. 

Anonymkode: 81e6a...97f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når noen sier det så mener man det ikke, det er bare en måte å unngå å måtte avvise noen direkte på. 

Anonymkode: 81286...eab

Jeg er enig med ts og har ikke en gang lagt opp til avvisning. Jeg blir kontaktet av eller møter gamle kjente, til og med venner, som begynner å bable om alt de vil finne på med meg, vi må sånn og vi må sånn, "vi MÅ bare prøve det nye spaet, hva tenker du om det?" Så går jeg og gleder meg, spør når det passer, nei da er det ikke noe ordentlig svar. "Kanskje til våren. Kanskje den og den helga" blir aldri noe.

Jeg har begynt å avbryte folk når de starter med det "ja jeg vil gjerne møtes, hva med lunsj eller kaffe på lørdag? Søndag? Jeg kan mange ganger i uka og". "Ja, absolutt, det må vi få til." Skjer ikke før etter mye mas. 

Anonymkode: f7840...027

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slik treffer meg dessverre. Jeg er en som vil så vel men så henger ikke energi og hode med og jeg greier ikke følge opp. Når jeg sier det så er det alltid med intensjon om å oppfylle det jeg sier. Og jeg gjør det, bare at det kan gå et par år før det skjer. Dessverre. 

Slutt å si det da, det er ikke så kult å være den som får høre det, og så blir det aldri noe. Hvis du ikke orker og vet det, så ikke si slike ting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutt å si det da, det er ikke så kult å være den som får høre det, og så blir det aldri noe. Hvis du ikke orker og vet det, så ikke si slike ting. 

Jeg har alltid troa når jeg sier det og vil så gjerne. Så det du ber meg om er umulig for meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid troa når jeg sier det og vil så gjerne. Så det du ber meg om er umulig for meg. 

Da er du faktisk ganske egoistisk, beklager men jeg mener det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da er du faktisk ganske egoistisk, beklager men jeg mener det. 

Det må du bare mene men det er ikke det jeg er. Tvertimot så prøver jeg å være der for mine, så intensjonen er ikke ego. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta ansvar og ta initiativ selv da. Noen mennesker sitter å venter på at andre skal ta tak, og klager om de ikke gjør det. 

Anonymkode: 0c9cc...0e0

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er enig med ts og har ikke en gang lagt opp til avvisning. Jeg blir kontaktet av eller møter gamle kjente, til og med venner, som begynner å bable om alt de vil finne på med meg, vi må sånn og vi må sånn, "vi MÅ bare prøve det nye spaet, hva tenker du om det?" Så går jeg og gleder meg, spør når det passer, nei da er det ikke noe ordentlig svar. "Kanskje til våren. Kanskje den og den helga" blir aldri noe.

Jeg har begynt å avbryte folk når de starter med det "ja jeg vil gjerne møtes, hva med lunsj eller kaffe på lørdag? Søndag? Jeg kan mange ganger i uka og". "Ja, absolutt, det må vi få til." Skjer ikke før etter mye mas

Det var ekstremt pushy. Ikke veien å gå i det lange løp hvis du vil beholde kontaktene dine. 

Anonymkode: 0c9cc...0e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

gode intensjoner og ønske om å treffes mens hverdagen gjør det vanskelig å prioritere, helt normalt. Familie og jobb er det som er viktigst for de aller fleste.. 

Anonymkode: 6dbf6...991

• Liker 1
Skrevet

Tar du initiativ, da?

Uansett så er gode intensjoner,  nettop det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det må du bare mene men det er ikke det jeg er. Tvertimot så prøver jeg å være der for mine, så intensjonen er ikke ego. 

Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner. 

Anonymkode: 5503b...a87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så om du skuffer folk hele tida så er det helt greit for du mener det jo bare godt? Handler det alltid om deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier det som en talemåte jeg. Altså «åh, på den konserten skulle vi vært» med en ikke uttalt fortsettelse «men det har vi vel ikke tid til noen av oss, men hadde vi hatt mulighet så skulle vi» ❤️

Synes det er kjedelig om man aldri kan drømme om planer bare fordi man ikke har mulighet. Tror de fleste vennene mine tenker likt da, har aldri vært noen som har fulgt opp sånn sett 😅

Anonymkode: 073c6...099

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så om du skuffer folk hele tida så er det helt greit for du mener det jo bare godt? Handler det alltid om deg?

Det handler slett ikke om meg,det handler om at jeg vil gjøre noe for andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si jeg er en initiativtaker og organisator i vennegjengen, så føler meg absolutt ikke truffet. Hvis jeg sier slikt, så skjer det ofte

Men det jeg derimot legger merke til er hvor mange snyltebier som elsker å delta på arrangement andre har orget for.

Så TS, jeg lurer på hvor ofte du tar initiativet til å finne dato, bestille etc? Det kan være en stor jobb når 2- 6 mennesker med familie skal treffes

Anonymkode: 2f808...06a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier det, men kun til de jeg vet aldri gidder løfte en finger for meg. Til de som aldri gidder ta initiativ til noe. For meg er det "vi skulle gått på konsert, men du har aldri tid til meg" "vi skulle ha tatt en lunsj sammen, men du avlyser så ofte" "vi skulle gått en tur, men du må foreslå ett tidspunkt"

"Vi skulle ha" er en respons forbeholdt de jeg vet gir faen i meg.

Anonymkode: 0fd65...c50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det handler slett ikke om meg,det handler om at jeg vil gjøre noe for andre. 

Men du vet jo selv at det ikke fungerer, det du driver med er futurefaking, du sier noe folk blir glade for der og da, og ser frem til sikkert, men blir skuffa. Du får faktisk gjøre noe for andre, som ikke er tomme ord. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...