Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forsøkte søke på forumet, men ble ikke noe særlig klokere av det lille jeg fant..

Jeg kjenner jeg er litt ferdig med Change bher, og har kikket en del på Miss Mary.
Kunne tenke meg å prøve, men forstår meg ikke helt på størrelsen - jeg er nå en 85E med forlenger da jeg ikke liker at det sitter for stramt hos Change (var før en 90F).
Får hos Miss Mary at jeg skal ha 105A når jeg legger inn målene mine 😂
Nå måler jo Change litt stramt, men 85E med forlenger har ikke vært noe problem.
Er det noen som har brukt begge deler som kan gi meg noen tips?
Vil liksom ikke at det skal begynne med bomkjøp.

Anonymkode: 7df48...532

Skrevet

Ikke stol på målene hos Miss Mary. De viser ofte feil,  spesielt på store størrelser. 

Når det er sagt så har jeg måttet bruke litt tid på å finne min rette størrelse, og det har blitt noen returer. Og samme størrelse i ulike modeller blir ikke nødvendigvis rett heller.

Det er skikkelig synd at man ikke kan kjøpe Miss Mary i vanlig butikk hvor man kan prøve seg fram,  for jeg velger Miss  Mary over Change any day. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bingo Bongo skrev (16 minutter siden):

Ikke stol på målene hos Miss Mary. De viser ofte feil,  spesielt på store størrelser. 

Når det er sagt så har jeg måttet bruke litt tid på å finne min rette størrelse, og det har blitt noen returer. Og samme størrelse i ulike modeller blir ikke nødvendigvis rett heller.

Det er skikkelig synd at man ikke kan kjøpe Miss Mary i vanlig butikk hvor man kan prøve seg fram,  for jeg velger Miss  Mary over Change any day. 

Hvor «lik/ulike» er dem i størrelsen i forhold til Change? 
De to typene jeg har sett på er disse; 

https://www.missmary.com/no/essence-underwired-bra-black
https://www.missmary.com/no/stay-fresh-underwired-bra-beige

Skrevet

Jeg opplever at Miss Mary anbefaler mindre cup og større omkrets enn andre BH`er. Jeg kan ikke si eksakt i forhold til Change siden jeg ikke er så fan av de BH`ene.

De to du viser har jeg ingen erfaring med.

AnonymBruker
Skrevet
Bingo Bongo skrev (16 minutter siden):

Jeg opplever at Miss Mary anbefaler mindre cup og større omkrets enn andre BH`er. Jeg kan ikke si eksakt i forhold til Change siden jeg ikke er så fan av de BH`ene.

De to du viser har jeg ingen erfaring med.

Takk for at du tok deg tid til å svare 😊
Får se om jeg prøver meg, virker jo som det går relativt greit å returnere til dem.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...