Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått gjort microneedling behandling på denne tiden av året? Tenker på om det går greit mtp sol. 

Anonymkode: 5cebf...8b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke på denne tiden av året, senest mars for min del. Men det kan godt hende jeg er unødvendig forsiktig.

Anonymkode: 1cf82...887

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjør det ikke på denne tiden av året, senest mars for min del. Men det kan godt hende jeg er unødvendig forsiktig.

Anonymkode: 1cf82...887

Skjønner. Det høres klokt ut

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det🙋‍♀️ jeg bruker uansett tretinol året rundt, så jeg bruker faktor 30 året rundt og har på caps når jeg er ute. Blir aldri antydning til rød eller brun i ansiktet, så tar det som et tegn på at jeg beskytter meg godt nok. 

Anonymkode: f507f...feb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjør det🙋‍♀️ jeg bruker uansett tretinol året rundt, så jeg bruker faktor 30 året rundt og har på caps når jeg er ute. Blir aldri antydning til rød eller brun i ansiktet, så tar det som et tegn på at jeg beskytter meg godt nok. 

Anonymkode: f507f...feb

Takk for svar. Kanskje jeg skal våge meg da, må bli like god som deg med solfaktor :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kviet meg for microneedling/dermapen vår/sommer pga sol, men hudpleiere sier stadig at det går helt fint - så lenge du bruker høy faktor (50)  i ansiktet (og tar det pent i sola første tiden). Det er nok også forskjell på om huden er vant til slik behandling fra før eller ikke. 

Har tenkt å sette i gang over sommeren selv siden jeg vet at jeg har veldig sensitiv hud, men så lenge du er flink til å beskytte deg så går det nok bra :) 

Anonymkode: b0063...a11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har kviet meg for microneedling/dermapen vår/sommer pga sol, men hudpleiere sier stadig at det går helt fint - så lenge du bruker høy faktor (50)  i ansiktet (og tar det pent i sola første tiden). Det er nok også forskjell på om huden er vant til slik behandling fra før eller ikke. 

Har tenkt å sette i gang over sommeren selv siden jeg vet at jeg har veldig sensitiv hud, men så lenge du er flink til å beskytte deg så går det nok bra :) 

Anonymkode: b0063...a11

Tusen takk :) Tror jeg skal tørre å prøve da, har tenkt på det lenge. Har ganske fet hud selv, og litt arr fra akne som jeg har lyst å gjøre noe med 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...