AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Noen som har fått gjort microneedling behandling på denne tiden av året? Tenker på om det går greit mtp sol. Anonymkode: 5cebf...8b2
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Jeg gjør det ikke på denne tiden av året, senest mars for min del. Men det kan godt hende jeg er unødvendig forsiktig. Anonymkode: 1cf82...887
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det ikke på denne tiden av året, senest mars for min del. Men det kan godt hende jeg er unødvendig forsiktig. Anonymkode: 1cf82...887 Skjønner. Det høres klokt ut Anonymkode: 5cebf...8b2
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Jeg gjør det🙋♀️ jeg bruker uansett tretinol året rundt, så jeg bruker faktor 30 året rundt og har på caps når jeg er ute. Blir aldri antydning til rød eller brun i ansiktet, så tar det som et tegn på at jeg beskytter meg godt nok. Anonymkode: f507f...feb 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det🙋♀️ jeg bruker uansett tretinol året rundt, så jeg bruker faktor 30 året rundt og har på caps når jeg er ute. Blir aldri antydning til rød eller brun i ansiktet, så tar det som et tegn på at jeg beskytter meg godt nok. Anonymkode: f507f...feb Takk for svar. Kanskje jeg skal våge meg da, må bli like god som deg med solfaktor Anonymkode: 5cebf...8b2
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Jeg har kviet meg for microneedling/dermapen vår/sommer pga sol, men hudpleiere sier stadig at det går helt fint - så lenge du bruker høy faktor (50) i ansiktet (og tar det pent i sola første tiden). Det er nok også forskjell på om huden er vant til slik behandling fra før eller ikke. Har tenkt å sette i gang over sommeren selv siden jeg vet at jeg har veldig sensitiv hud, men så lenge du er flink til å beskytte deg så går det nok bra Anonymkode: b0063...a11 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har kviet meg for microneedling/dermapen vår/sommer pga sol, men hudpleiere sier stadig at det går helt fint - så lenge du bruker høy faktor (50) i ansiktet (og tar det pent i sola første tiden). Det er nok også forskjell på om huden er vant til slik behandling fra før eller ikke. Har tenkt å sette i gang over sommeren selv siden jeg vet at jeg har veldig sensitiv hud, men så lenge du er flink til å beskytte deg så går det nok bra Anonymkode: b0063...a11 Tusen takk Tror jeg skal tørre å prøve da, har tenkt på det lenge. Har ganske fet hud selv, og litt arr fra akne som jeg har lyst å gjøre noe med Anonymkode: 5cebf...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå