AnonymBruker Skrevet 15. september #121 Skrevet 15. september Maleficenta skrev (1 time siden): Nå er ikke Adele operasanger heller da... Krever litt annen teknikk i opera... Sangere generelt🙄 Anonymkode: 9779c...619
Maleficenta Skrevet 15. september #122 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sangere generelt🙄 Anonymkode: 9779c...619 Du kan ikke sammenligne alle sangere med hverandre
AnonymBruker Skrevet 15. september #123 Skrevet 15. september Astrid S og Emma Steinbakken Anonymkode: 8f545...9af 3
-jk- Skrevet 15. september #124 Skrevet 15. september Laraa skrev (På 21.5.2025 den 15.53): Beyonce, Shakira, Mariah Carey. Skrikekråker med altfor mye volum oh som det er forferdelig å høre på, selv om de er teknisk veldig flinke. Mariah Carey har virkelig ikke noe å gjøre på en slik liste etter min mening... 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #125 Skrevet 15. september Maleficenta skrev (15 minutter siden): Du kan ikke sammenligne alle sangere med hverandre Neivel. Anonymkode: 9779c...619
AprilLudgate Skrevet 15. september #126 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Adele når ikke en operasanger på leggen engang mtp teknikk og bredde. Disse innehar en stemmekontroll som er videnfor det enhver popartist har å komme med. Anonymkode: 9779c...619 Det er to helt ulike måter å bruke stemmebåndet på. Epler og pærer. Og jo - Whitney Houston, Mariah Carey, og SYKT mange afroamerikanske/afrikanske artister samt Celine Dion er i samme klasse som verdenskjente operasangere. Bare spør Solveig Kringlebotn. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #127 Skrevet 19. september AprilLudgate skrev (På 15.9.2025 den 19.17): Det er to helt ulike måter å bruke stemmebåndet på. Epler og pærer. Og jo - Whitney Houston, Mariah Carey, og SYKT mange afroamerikanske/afrikanske artister samt Celine Dion er i samme klasse som verdenskjente operasangere. Bare spør Solveig Kringlebotn. Ok, skal ringe Kringlebotn. Anonymkode: 9779c...619
AnonymBruker Skrevet 25. september #128 Skrevet 25. september for å være helt ærlig, så har jeg aldri likt stemmen til Taylor Swift. Anonymkode: 8b9f3...95a 1
BobbySocks Skrevet 25. september #129 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): for å være helt ærlig, så har jeg aldri likt stemmen til Taylor Swift. Anonymkode: 8b9f3...95a Enig. Og hun der Carpenter. 2
Morten1 Skrevet 25. september #130 Skrevet 25. september Nå får jeg sikkert kjeft, men... Kurt Cobain Axl rose Bob dylan 2
Bælfeit Skrevet 25. september #131 Skrevet 25. september Morten1 skrev (22 minutter siden): Nå får jeg sikkert kjeft, men... Kurt Cobain Axl rose Bob dylan Må si meg enig,Axl tar kaka. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september #132 Skrevet 25. september Beyoncé.Jeg blir aggresiv av den ulyden. Anonymkode: 9a82c...002 2
Eva-Lena Skrevet 25. september #133 Skrevet 25. september (endret) Pawn Hearts skrev (På 5.5.2025 den 21.50): Ok, jeg gir meg. Jeg liker jo også stemmen til Cohen. Men hva skal man si om Antonis Xylouris (aka Psarantonis)? Ikke akkurat verdensberømt, men i Hellas – og spesielt på Kreta – er han en levende legende. Han både ser ut og synger som et troll: Herregud 😳 Jeg har vært flere ganger på Kreta og heldigvis aldri forvillet meg på noen arrangement med han. En artist jeg ikke fikser er David Bowie. Både musikken og Bowie er grusom. Hvis jeg ikke husker feil så var det i alle fall én låt med Bowie i filmen om Christiane F. En film som handlet om rusavhengige og prostituert i Berlin. Etter det så klarer jeg ikke la være å forbinde musikken til Bowie med rus. Glemte AHA. Huff, skjønner ikke et de ble så populære. Det er ikke en eneste låt med de som jeg liker. Jeg synes ikke Harket er noe særlig flink. Endret 25. september av Eva-Lena
-jk- Skrevet 25. september #134 Skrevet 25. september (endret) Eva-Lena skrev (13 minutter siden): Glemte AHA. Huff, skjønner ikke et de ble så populære. Det er ikke en eneste låt med de som jeg liker. Jeg synes ikke Harket er noe særlig flink. Jeg skjønner godt at de ble populære. Harket har en nydelig stemme, og de laget noen svært gode album på 80-tallet. Spesielt andrealbumet, Scoundrel Days, kommer jeg ofte tilbake til og lytter på igjen og igjen. Det inneholder bl.a denne perlen: Endret 25. september av -jk- 1
Akhenaton Skrevet 27. september #135 Skrevet 27. september Eva-Lena skrev (På 25.9.2025 den 11.00): Herregud 😳 Jeg har vært flere ganger på Kreta og heldigvis aldri forvillet meg på noen arrangement med han. En artist jeg ikke fikser er David Bowie. Både musikken og Bowie er grusom. Hvis jeg ikke husker feil så var det i alle fall én låt med Bowie i filmen om Christiane F. En film som handlet om rusavhengige og prostituert i Berlin. Etter det så klarer jeg ikke la være å forbinde musikken til Bowie med rus. Glemte AHA. Huff, skjønner ikke et de ble så populære. Det er ikke en eneste låt med de som jeg liker. Jeg synes ikke Harket er noe særlig flink. 😂
AnonymBruker Skrevet 27. september #136 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 21.19): Kanskje ingen stor stjerne, men: Benedicte Adrian Anonymkode: 09bda...fad Akkurat det jeg skulle skrive også. Jeg fatter rett og slett ikke hvordan hun har klart seg som artist 😳🤦♀️ Anonymkode: 9fdbd...b57
AnonymBruker Skrevet 27. september #138 Skrevet 27. september Gaia skrev (På 6.5.2025 den 16.14): Axl Rose har en av de dårligste stemmene i hele rockehistorien. Den er tynn, pipete og han har en grusom ukontrollert vibrato. Guns N Roses hadde vært et veldig bra band uten han som vokalist. Enig. Jeg synes også han i ACDC. Anonymkode: b798d...721
Gaia Skrevet 27. september #139 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Jeg synes også han i ACDC. Anonymkode: b798d...721 Enig. Jeg blir sliten av han også. Dessuten høres 50% av AC/DC sine låter ut som kopier av noe de har laget fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå