AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Går så ekstremt utover humøret mitt hver eneste dag… En venninne av familien sa i går til meg at «jeg må bare si at du er en virkelig vakker jente» og en servitør (kvinne) sa det senere at jeg er «beautiful», og det er jo sånn mange sier selv om det ikke er sant, men skulle så ønske jeg ikke følte meg så sykt stygg… vet ikke om det er verst å bare akseptere at man er gjennomsnittlig eller være delulu… går ikke uten sminke foran NOEN, ikke engang familie, og føler meg fortsatt stygg med masse sminke Anonymkode: 29639...305
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Du gjør som du vil tenker jeg. Ganske slitsomt å omgås folk som driver å maser om hvor stygge de er da. De ender oftest opp uten venner da de jar slitt ut alle sine relasjoner. Anonymkode: 9a434...be0 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Hvorfor er det så viktig for deg med utseende? Anonymkode: f5c59...bfc 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Jeg hadde fokusert på å innse at utseende ikke er så viktig som du synes å tro. De som er godt likt i livet er ikke nødvendigvis så godt likt pga sitt utseende, men av andre årsaker. Anonymkode: 7cc5c...242 1
Humas Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Dagens samfunn tenker på det ytre. Og det må være veldig slitsomt for deg å ha sånne negative tanker. Alle er vakre inni, særlig hvis de klarer å tenke at verdien er like stor, og alle ser forskjellige ut. Tenk om du kunne finne litt ut om dine evner og sterke sider, og så kunne det få deg til å stråle. Det som uansett er vakkert på det ytre er om man kan ‘smile’ med øynene, håper du kommer dit en dag. Og husk - selv de ‘smellvakre’ kan føle seg helt tomme på innsiden - det er alltid ‘more than meets the eye’ som er viktig. Har du depresjon så håper jeg du får snakket godt med noen. Smil til deg selv, fuglene og blomstene. Ønsker deg alt godt!
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Du må tro på de som sier at du er vakker. Og slutt å sammenligne seg med andre, du er vakker sånn som DU er. «Youth is waisted on the Young.», det er et uttrykk som er så utrolig sant. Når du blir på min alder (i femtiårene), vil du bli rasende på dit unge jeg som gik rundt å trodde at hun var stygg, når hun i virkeligheten var helt nydelig. Forsøk også å fokusere mer på å være en bra person: raus, grei, omtenksom, interessert i andre. Anonymkode: 47422...38a 1 2
NiceOrNothing Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Går så ekstremt utover humøret mitt hver eneste dag… En venninne av familien sa i går til meg at «jeg må bare si at du er en virkelig vakker jente» og en servitør (kvinne) sa det senere at jeg er «beautiful», og det er jo sånn mange sier selv om det ikke er sant, men skulle så ønske jeg ikke følte meg så sykt stygg… vet ikke om det er verst å bare akseptere at man er gjennomsnittlig eller være delulu… går ikke uten sminke foran NOEN, ikke engang familie, og føler meg fortsatt stygg med masse sminke Anonymkode: 29639...305 Du må jobbe med selvfølelsen din, skjønnheten din kommer fra hjertet /sjelen . Gå til en god terapeut og slutt å vær så slem mot deg selv . Bortkastet tid å gå å mislike seg selv , og tro at verdien din ligger i utseendet . 2
Gaia Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Ingen er pene når de har masse sminke. Bruk så lite som mulig. Hvis folk rundt deg sier at du er pen, så må du faktisk ta det til deg. Ellers vil det ødelegge deg.
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Går så ekstremt utover humøret mitt hver eneste dag… En venninne av familien sa i går til meg at «jeg må bare si at du er en virkelig vakker jente» og en servitør (kvinne) sa det senere at jeg er «beautiful», og det er jo sånn mange sier selv om det ikke er sant, men skulle så ønske jeg ikke følte meg så sykt stygg… vet ikke om det er verst å bare akseptere at man er gjennomsnittlig eller være delulu… går ikke uten sminke foran NOEN, ikke engang familie, og føler meg fortsatt stygg med masse sminke Anonymkode: 29639...305 Kjære deg. Du er sikkert en kjempevakker jente. Det er leit å høre at du ikke klarer å se verdien i deg selv. Det beste rådet jeg kan gi deg, er å prøve å omgi deg med mennesker som er gode på å gi komplimenter og støtte deg. Sammen med de riktige folkene, kan du føle deg trygg, og kanskje også få selvtilliten litt opp? Prøv også å bruke mindre tid på sosiale medier. Der er «alle» vakre, tynne, perfekte etc. Når man er ung, er selvtilliten på utseende ofte på bånn. Prøv å finne ut hva du er god til, hva du mestrer og hvilken del av deg som du er fornøyd med. Om du ikke finner noe, kan du spørre noen du stoler på. Du har noe som er bra, prøv å finne ut hva det er❤️ Anonymkode: 97bbe...960
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Folk som går rundt og tror de er skikkelig stygge ender som regel opp i usunne forhold fordi de tror de ikke fortjener bedre. Så du må virkelig få orden på denne selvfølelsen. Ellers havner du i hendene på en psykopat som jakter sårbare jenter som deg. Og da blir livet ditt et rent helvete. Anonymkode: 16160...72c 1
AprilLudgate Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor er det så viktig for deg med utseende? Anonymkode: f5c59...bfc Dette er spørsmålet du bør fundere litt på. Kanskje du skal øve på å fokusere utover, fremfor innover. At hvorvidt du er vakker, middels, ikke særlig pen er av minimal betydning i det store bildet når du går ut døra. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #14 Skrevet 29. april Jeg forstår at det er lett å henge seg opp i utseendet, spesielt når man har dager hvor man ikke føler seg bra. Men sannheten er at et smil og en god holdning slår «penhet». Mange som ikke ser seg selv som vakre, holder hodet lavt, unngår øyekontakt og smiler ikke – og det er ofte dét som får andre til å trekke seg unna, ikke utseendet i seg selv. Det betyr ikke at man ikke kan gjøre noe for seg selv – noen lyse striper i håret, litt sminke for å få glød i huden – ikke fordi du må, men fordi det viser at du bryr deg om deg selv. Når du viser at du setter pris på deg selv, så gjør det noe med hvordan andre ser deg også. For hvis du hele tiden sender ut signaler om at du misliker deg selv, hvordan skal andre klare å se forbi det? Utseende er ikke alt, men det bør heller ikke bli en unnskyldning for å trekke seg bort fra alt som er godt. Et smil, vennlighet, humor, omtanke – det er disse tingene folk blir glad i. Dårlig humør og mangel på energi påvirker mer enn man tror – og det er faktisk noe du kan gjøre noe med, helt uten å endre på utseendet. Tenk gjennom hva som er dine styrker. Kanskje du er god til å lytte, har en morsom kommentar på lur, eller er den som alltid tenker på andre? Finn en måte å vise det fram – ikke med fasade, men med varme og ærlighet. Du har mye mer å gi enn bare det du ser i speilet. Anonymkode: fe8aa...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå