La Guapa Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Åhhhh, er det mulig å være så herlig? Dette er en tråd bare for å fortelle verden hvor høyt jeg elsker datteren min! HUN ER VERDENS FLOTTESTE LILLE "snart" TOÅRING! "Mamma, Saja (hun heter Sarah) også bjættebjætt" sa hun i morges...det tok en stund før jeg skjønte at hun mente akebrett! Lykkelig mamma
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Ja unger er herlige! Sitat fra en av mine: "støykestøyker'n blåkær fært i skøypeskapet!" Direkte oversatt: "støvsugeren bråker fært i kjøleskapet!" (Kjøleskapet sto og duret og da var det jo logisk at støvsugeren var inni der).
nat26 Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Herlig ← Signerer.Gleder meg til sønnen vår på snart 10 mnd skal begynne å snakke jeg
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Sønnen min på 6 måneder har begynt å si mama og baba.. Da smelter våre foreldrehjerter....
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Sønnen min på 6 måneder har begynt å si mama og baba.. Da smelter våre foreldrehjerter.... ← He he..vet hva du mener. Vår 2 åring prater mer og mer og det er så morsomt å følge utviklingen hans, og i dag sa minstemann på 8mnd mamma for første gang å, så nå blir det nok livat her på pratefronten
Angelheart Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Ja, de er herlige. Min lille, på 2 år, lå på fanget mitt og koste seg forleden dag. Da kom det helt ut av det blå: "Glad i deg". Selvsagt sa jeg at jeg var glad i han tilbake og da ble han ivrig. "Glad i pappa", "Glad i S.... (Storesøster)". "Ja", sa jeg "vi er glade i pappa og storesøster. "Og glad i K....(barnehagetanten)" kom det troskyldig fra den lille! Hun smeltet også litt da jeg gjenfortalte dette i barnehagen dagen etter.
Angelheart Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 Ja, de er herlige. Min lille, på 2 år, lå på fanget mitt og koste seg forleden dag. Da kom det helt ut av det blå: "Glad i deg". Selvsagt sa jeg at jeg var glad i han tilbake og da ble han ivrig. "Glad i pappa", "Glad i S.... (Storesøster)". "Ja", sa jeg "vi er glade i pappa og storesøster. "Og glad i K....(barnehagetanten)" kom det troskyldig fra den lille! Hun smeltet også litt da jeg gjenfortalte dette i barnehagen dagen etter.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 ja, vi elsker disse små, det skal være sikkert! min på 7 mnd har så smått begynt å prøve å prate. hans første ord var "gakk-gakk" og han sier bo til bok og ba til ball. katten kaller han for "puuh" (pus) i det siste har han begynt å si "goood" til mat han liker (fruktmos og sånt) å idag når jeg ammet han tok han en liten pause hvor han ser på meg, klapper på puppen å sier "goooood" med et inderlig fornøyd uttrykk i ansiktet. da måtte jeg le. har smilt av den i hele dag.
Lemming Skrevet 14. mars 2006 #10 Skrevet 14. mars 2006 ja, vi elsker disse små, det skal være sikkert! min på 7 mnd har så smått begynt å prøve å prate. hans første ord var "gakk-gakk" og han sier bo til bok og ba til ball. katten kaller han for "puuh" (pus) i det siste har han begynt å si "goood" til mat han liker (fruktmos og sånt) og idag når jeg ammet han tok han en liten pause hvor han ser på meg, klapper på puppen å sier "goooood" med et inderlig fornøyd uttrykk i ansiktet. da måtte jeg le. har smilt av den i hele dag. ← det var meg dette
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #11 Skrevet 14. mars 2006 Datteren min sa "mamma ente mattesin" da hun var nesten halvannet år (mamma elsker Marthe`n-sin) (-som jeg pleide å si til henne )
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mars 2006 #12 Skrevet 14. mars 2006 Vendelin sier ikke så mye enda, men hun sier "dotteeeee" og "dæ!" når hun leker borte-bø med meg. Like festlig for oss begge to hver gang Og så ler hun seg helt skakk når jeg krabber etter henne på gulvet. Og når pusen leker med en hyssing. Den herligste lyden i verden latteren hennes!
Gjest |H| Skrevet 14. mars 2006 #13 Skrevet 14. mars 2006 (endret) "hei lillemor" sa min lille til meg i går.. "glad i mamma" bruker ho og å si.. ho er 20 mnd gammel nå. jeg elsker henne så inderlig høyt, og håper jeg aldri noen gang mister henne. Endret 14. mars 2006 av Harmonybear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå