AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Har alltid likt både tradisjonelle gamle navn som Astrid, Signe, Else, Ragnhild etc. men også likt korte "spretne" type navn som Fia, Ada, Vega, Elly, Jenny, Nova. Men jeg har gått litt lei disse gamle favorittnavnene mine og flere av disse navnene er allerede brukt. Kom plutselig på navnet Milly. Digger y-endingen samtidig som jeg synes navnet er både søtt og tøft på samme tid. Hva synes dere? Blir det for mye kallenavn og dillete eller funker det? Mille og Milla ønsker jeg ikke å bruke. Anonymkode: 7bd53...6eb
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Ikke min type navn, men helt OK og fullt brukbart. Synes det er mye finere enn Mille og Milla, i alle fall, litt tøffere, ja. Minner meg litt om Mormor og de 8 ungene - het ikke en av søsknene Milly? Anonymkode: 17420...e00 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke min type navn, men helt OK og fullt brukbart. Synes det er mye finere enn Mille og Milla, i alle fall, litt tøffere, ja. Minner meg litt om Mormor og de 8 ungene - het ikke en av søsknene Milly? Anonymkode: 17420...e00 Jo, de het Maren, Martin, Marte, Mats, Mona, Milly, Mina, Morten. Og mormor het Mathea, som mange nå ser på som nymotens. Forresten er jo flere av navnene TS nevner som "spretne", også gamle og tradisjonelle. Anonymkode: 64847...afc
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Syns det er et fint navn. Niesen min har det som kallenavn; hadde syns det var kjempesøtt om hun het det Anonymkode: 6fd55...46f
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Det er veldig søtt. Husker jeg drømte om å hete det da jeg var rundt 10 år ☺️ Jeg stemmer på Signe, da. Synes det er pent. Anonymkode: 30001...133
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Tenker på hunden til kronprinsparet, Milly Kakao Anonymkode: f008b...4c9 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Jeg syns det er kult. Liker samme navn som deg. Digger også Ulla. Hva syns du om det? Anonymkode: c7718...5f5
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Milly er vel forkortelse for Milicent? Syns det funker som kallenavnet, men ikke som hovednavn. Anonymkode: 23431...674 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker på hunden til kronprinsparet, Milly Kakao Anonymkode: f008b...4c9 Får samme assosiasjon. Så...NEI! Anonymkode: e81d3...6d6
nordlending Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april (endret) Syns korte navn med både i og y i navnet er litt "tunge" å uttale, så ville ikke brukt det selv. Enig i at det høres mer ut som et kallenavn. Endret 28. april av nordlending
AnonymBruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenker på hunden til kronprinsparet, Milly Kakao Anonymkode: f008b...4c9 Vel, hvor gammel blir en hund? Anonymkode: 5442b...809 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april For meg er det et kjeledyrnavn. Anonymkode: 68b7c...018
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel, hvor gammel blir en hund? Anonymkode: 5442b...809 Dette er ikke hvilken som helst hund. Anonymkode: b0068...92b
AnonymBruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Bestemoren min het Milly. Så forbinder det med en gammel dame. Anonymkode: ba264...fde
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april Søtt på en liten jente, men ikke så lett å søke jobb med det navnet. Anonymkode: 7b5a7...03d
AnonymBruker Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april Fint navn, flere i familien min har det som mellomnavn. Anonymkode: 8e151...6ab
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april Min 7 åring heter Milly 🥰 Anonymkode: 9c4ee...c8f 1
Mymlen Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april Søtt. Ser ut som at du liker svenske navn utfra flere av de du ramset opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå