AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Hei. Sendte mitt meldekort på lørdag og har fortsatt ikke fått min AAP utbetalt, når kan jeg forvente å få det utbetalt? Anonymkode: b1c04...089
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april De har helt frem til onsdag med å utbetale☺️ Anonymkode: 3f1a6...ee9
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De har helt frem til onsdag med å utbetale☺️ Anonymkode: 3f1a6...ee9 Okei, hvordan vet du dette? Anonymkode: b1c04...089
gulsol Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Okei, hvordan vet du dette? Anonymkode: b1c04...089 Det står på nettsidene til nav: Sitat Pengene blir utbetalt 1-3 virkedager etter at vi har mottatt meldekortet.
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april jeg har fått det på tirsdag et par ganger. Stort sett kan man jo stille klokka etter nå pengene kommer på konto, men de har opptil 3 dager på seg. Anonymkode: 3b0c3...85f
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (29 minutter siden): jeg har fått det på tirsdag et par ganger. Stort sett kan man jo stille klokka etter nå pengene kommer på konto, men de har opptil 3 dager på seg. Anonymkode: 3b0c3...85f Hehe hva mener du med at man stort sett kan stille klokka etter når pengene kommer på konto? Anonymkode: b1c04...089
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Okei, hvordan vet du dette? Anonymkode: b1c04...089 Fordi jeg setter meg inn i ytelsene jeg har hatt. Står på nettsiden Anonymkode: 3f1a6...ee9 3
Abra Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Hvis du ikke har svart på spørsmål om du fortsatt vil være arbeidssøker, og du har AAP vedtak § 11-17, så kan det være at de har stoppet utbetalingen din.
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe hva mener du med at man stort sett kan stille klokka etter når pengene kommer på konto? Anonymkode: b1c04...089 Bare et uttrykk. Pengene kommer på samme dag til samme tidspunkt hver gang. Anonymkode: 3b0c3...85f
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare et uttrykk. Pengene kommer på samme dag til samme tidspunkt hver gang. Anonymkode: 3b0c3...85f Men varierer det fra person til person da? For jeg har sett det er flere som skriver de får de mandag - onsdag her inne! Anonymkode: b1c04...089
AnonymBruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men varierer det fra person til person da? For jeg har sett det er flere som skriver de får de mandag - onsdag her inne! Anonymkode: b1c04...089 Regner med det varierer. Mine penger pleide å komme inn mandag mellom kl 9-12, stort sett. Sjekket banken nå, og ser at jeg har fått pengene på tirsdag de to siste gangene nå. Anonymkode: 3b0c3...85f
mommyaka Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Du har krysset av at du forsatt vil være søker? Har du kysset av om du skal være arbeid søker eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg setter meg inn i ytelsene jeg har hatt. Står på nettsiden Anonymkode: 3f1a6...ee9 Ja, det må beregnes presist. Anonymkode: 5f6ec...b73
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Da mannen gikk på det fikk han etter kl 17 på mandag. Da jeg hadde fikk jeg på onsdag morgen Begge her sendte fast inn på lørdag Anonymkode: 8f206...10e
AnonymBruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Jeg pleide å få utbetaling rundt kl 15:00 på mandag. Opplevde aldri forsinkelser. Er 2 år siden jeg gikk på AAP. Anonymkode: 30655...0ae
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april mommyaka skrev (15 minutter siden): Du har krysset av at du forsatt vil være søker? Har du kysset av om du skal være arbeid søker eller ikke? De siste ukene har man i tillegg til å sende meldekort måtte besvare et annet skjema om at man er arbeidssøker. Kanskje du ikke har gjort dette og det kan være årsaken? Anonymkode: 93934...6f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå