Gå til innhold

Til menn: Når du ser en attraktiv dame, er det alltid at du tenker «hun har jeg lyst til å ha sex med»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 6ca50...b65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 11.11):

Jo. Ereksjon lyver veldig mye for enkelte. Er noe som heter ereksjonssvikt. Og for alle som tenker som deg, ender ereksjonssvikt opp med å fucke opp ting psykisk. Du forstår ingen ting, evt. partner forstår ingen ting. Det finnes.

Anonymkode: 02514...3e5

Jepp 👍👏

Pluss at under voldtekt så kan man oppleve å bli "sviktet" av sin egen kropp. Menn/gutter kan oppleve ereksjon og kvinner/jenter kan oppleve å bli våt under overgrep, det til tross for at man ikke er tent på noen som helst måte.

Anonymkode: ec393...7be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 11.11):

Jo. Ereksjon lyver veldig mye for enkelte. Er noe som heter ereksjonssvikt. Og for alle som tenker som deg, ender ereksjonssvikt opp med å fucke opp ting psykisk. Du forstår ingen ting, evt. partner forstår ingen ting. Det finnes.

Anonymkode: 02514...3e5

Null ereksjon lyver jo heller ikke🤭

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (9 minutter siden):

Ehhh, jo, det var jo det som nettopp ble forklart...

Anonymkode: ec393...7be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2025 den 16.10):

Hvordan er det for dere? Jeg som kvinne kan finne på å se menn som er attraktive uten å tenke noe videre på det

Anonymkode: 136f1...bd2

Nei, langt ifra. Derimot fabulerer jeg hvordan hun er utdannet. Om hun tjener bra og eller om jeg og hun hadde vært sammen på byen og vi hadde blitt angrepet av en gjeng av tullinger, hadde hun hatt mot til å beskytte meg 🥰

Anonymkode: 39618...b9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, langt ifra. Derimot fabulerer jeg hvordan hun er utdannet. Om hun tjener bra og eller om jeg og hun hadde vært sammen på byen og vi hadde blitt angrepet av en gjeng av tullinger, hadde hun hatt mot til å beskytte meg 🥰

Anonymkode: 39618...b9c

Hun er lege, tjener godt, og hun hadde ikke bare beskyttet deg, hun hadde holdt rundt deg i taxien og i senga hjemme, kysset deg på hodet og hvisket- Jeg elsker deg min kjære øyensten, det er oss to og hos meg er du bestandig trygg 🥰

Håper du får oppleve det, hadde vært gøy. 

Anonymkode: 3e1a1...3c4

AnonymBruker
Skrevet

Fy fader hun var pen tenker jeg da. Er det feil? Passer jeg ikke inn i båsen?

Anonymkode: e5856...255

Skrevet

Jeg er selektiv når det kommer til forhold, og mer selektiv enn de fleste menn når det kommer til sex, men vil tro jeg tenker på sex uavhengig av hvilken jente jeg ser så lenge hun et +-15 år av min alder og ikke familie 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (7 minutter siden):

Jeg er selektiv når det kommer til forhold, og mer selektiv enn de fleste menn når det kommer til sex, men vil tro jeg tenker på sex uavhengig av hvilken jente jeg ser så lenge hun et +-15 år av min alder og ikke familie 

Hvor mange forhold og hvor mange sex partnere har du hatt? Å er du over 30? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor mange forhold og hvor mange sex partnere har du hatt? Å er du over 30? 

Over 30, har i hovedsak vært i forhold etter vgs. Har noen titalls partnere bak meg 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Over 30, har i hovedsak vært i forhold etter vgs. Har noen titalls partnere bak meg 

Men du poengterer å være mer kresen en medianen når det kommer til sex på tross av at du lengter etter hvert eneste dame individ -+ 15 år din alder og også har ligget med mange, veldig mange.

Det er bare pirk av meg, men hvorfor lyver du om degselv? Er ikke noe galt å være en som ligger mer en gjennomsnittet. 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 8.5.2025 den 23.40):

Ikke alle er så heldige som deg vet du @Bamseklemmer du er jo en superelsker😍

Anonymkode: 12e29...23d

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ikke alle er så heldige som deg vet du @Bamseklemmer du er jo en superelsker😍

Anonymkode: 12e29...23d

Takk.. men all æren går til kvinnene jeg har gått "sexskolen" sammen med.. Jeg har tross alt 35 års skolegang😅
Men jo.. jeg blir aldri lei av å glede kvinner heller.. så jeg leter etter kvinner, som vil være glad sammen med meg. Så jeg spør ikke om sex, jeg spør om hun vil være lykkelig sammen med meg? De har jeg lært på skolen🪄

Forresten.. det er sjelden jeg blir kalt en god elsker, det skjer bare på nettet. Men jeg har sett kvinner få hakeslipp og blitt stum av beundring.. for at sexen har nådd nye høyder av nytelsen. "Orgasme-problemet" forsvant plutselig av seg selv, for jeg gir jo også teori..
Men heldigvis.. vi har såvidt begynt.. "I`m not done with you"🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 29.4.2025 den 6.54):

Forklaringen er hvor fort ereksjonen reagerer på attraktivitet, når ereksjonen er på plass starter fantasiene ganske så fort. Sånn generelt er det slik for både kvinner og menn.
Funfact: Ereksjonen lyver aldri, verken til deg selv eller andre🤭

Jeg får ereksjon på 10 sekunder, men jeg har enorm god blodsikulasjon..

Alder på deg, du kåte?

Anonymkode: 0f696...758

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alder på deg, du kåte?

Anonymkode: 0f696...758

Tenkte du å bruke aldren min til din fordel?🤭

Annonse
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 8.5.2025 den 23.40):

Ereksjon er ikke bevis på annet enn at biologiske mekanismer - i hovedsak styrt av hormoner - virker.

Det trenger ikke være koblet til tenning, manglende tenning eller ens indre liv - selv om det i hovedsak er det.

Det er uheldig å uttale deg kategorisk om ting som er så variabelt som seksualitet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At jeg har ereksjon forteller ingen ting annet en at jeg har hatt økt blodgjennomstrømning til penis og at den holder blodet.

At jeg har ereksjon betyr selvfølgelig ikke at jeg er kåt. Samtidig kan jeg ha veldig lyst på sex, men ikke ha ereksjon.

Anonymkode: b5086...90e

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (59 minutter siden):

Tenkte du å bruke aldren min til din fordel?🤭

Du har ikke lov til å vitne i en overgrepssak. Du forstår jo ikke kroppen forbi at du tenner på den. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tenker sjelden på sex med damer jeg ikke kjenner. 

Men ja, legger merke til om en dame er pen. 

Noen føler jeg mer for enn andre uten å kjenne de,bare ved blikkontakt, og følelse vi ser hverandre,  men ikke som sex objekt. Så må ha litt dypere relasjon enn å bare se ei på gata

Anonymkode: fb651...0e7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...