AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:10 #1 Del Skrevet mandag kl 14:10 Hvordan er det for dere? Jeg som kvinne kan finne på å se menn som er attraktive uten å tenke noe videre på det Anonymkode: 136f1...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:18 #2 Del Skrevet mandag kl 14:18 Hvis hun er i rett alder og høyde, tenker jeg på hvordan det ville være å gå til sengs med henne, ja. Så enkel er jeg. Anonymkode: 9f0ca...22d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:19 #3 Del Skrevet mandag kl 14:19 En kvinne som omtales som attraktiv, er vel å forstå at hun har et fint utssende i ansikt og kropp. Men ikke dermed sagt det er verdt å sløse bort tid med henne for å få seg et knull. Anonymkode: 4e193...fcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet mandag kl 14:20 #4 Del Skrevet mandag kl 14:20 (endret) Setter pris på vakre mennesker, men ikke nødvendigvis visualisering om noe seksuelt Endret mandag kl 14:21 av Fjellmannover190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:24 #5 Del Skrevet mandag kl 14:24 Jeg ville hatt sex med enhver attraktiv kvinne, kun basert på utseende, ja. Men sex er ikke det første jeg tenker på når jeg ser en attraktiv kvinne. Først og fremst er det bare noe deilig å hvile øynene på. Går ikke rundt å fantaserer om alle jeg ser. Anonymkode: dcd35...027 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet mandag kl 14:29 #6 Del Skrevet mandag kl 14:29 Nei for min del. Med mindre vi skulle ha kjemi som videre kunne utviklet seg til et ekte forhold. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:36 #7 Del Skrevet mandag kl 14:36 Nei. Da tenker jeg bare hun ser fin ut men lukter sikkert reke i underlivet.. Anonymkode: 231ee...aa3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:41 #8 Del Skrevet mandag kl 14:41 Kan lett se at en kvinne er attraktiv uten å ønske sex med henne. Klarer jo se om en mann er attraktiv også, uten at jeg har lyst på menn på noen måte Anonymkode: 849e7...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:03 #9 Del Skrevet mandag kl 15:03 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei. Da tenker jeg bare hun ser fin ut men lukter sikkert reke i underlivet.. Anonymkode: 231ee...aa3 😅 Anonymkode: 136f1...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:18 #10 Del Skrevet mandag kl 15:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det for dere? Jeg som kvinne kan finne på å se menn som er attraktive uten å tenke noe videre på det Anonymkode: 136f1...bd2 Det skjer mer eller mindre aldri. Da jeg var typ 16-17 år så kunne jeg onanere etter bildene i en Ellos-katalog. Skulle ingen ting til. Nå mange år senere så skal det veldig mye til før en dame vekker noe seksuell interesse og tanker hos meg. Det er nok noen år siden jeg tenkte at «hun har jeg lyst til å ha sex med». Det er ikke sånn at jeg får seksuelle tanker bare av å møte en pen dame 😅 Anonymkode: b5086...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:38 #11 Del Skrevet mandag kl 16:38 Får tanker om sex når det dukker opp en juicy ass Anonymkode: 7d8af...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:40 #12 Del Skrevet mandag kl 16:40 I alderen 15 til 40 så var det slik. Har avtatt litt med årene, som femtiåring så bruker jeg ikke mye tanker på dette. Anonymkode: 928d9...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:27 #13 Del Skrevet mandag kl 18:27 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan er det for dere? Jeg som kvinne kan finne på å se menn som er attraktive uten å tenke noe videre på det Anonymkode: 136f1...bd2 Svaret er ja og menn som svarer nei er i mindretall. Anonymkode: 29973...2b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:37 #14 Del Skrevet mandag kl 18:37 Ikke nødvendigvis sex, men jeg kan nok kle av henne 😉 Anonymkode: 46660...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:39 #15 Del Skrevet mandag kl 18:39 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Da tenker jeg bare hun ser fin ut men lukter sikkert reke i underlivet.. Anonymkode: 231ee...aa3 Ferske reker er vel greit 😎 Anonymkode: 46660...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:05 #16 Del Skrevet mandag kl 19:05 At hun er fin å se på betyr ikke at man nødvendigvis vil ha sex med vedkommende. Noen ganger er det fint å bare se. Andre ganger kan man få tanker i hodet om lyst til mer enn å bare se. Finnes ingen fasitsvar på det der. Anonymkode: 114c0...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:19 #17 Del Skrevet mandag kl 19:19 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis hun er i rett alder og høyde, tenker jeg på hvordan det ville være å gå til sengs med henne, ja. Så enkel er jeg. Anonymkode: 9f0ca...22d Hva er rett alder og høyde? Jeg spør av pur nysgjerrighet her 🙈 Anonymkode: b8eca...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 04:54 #18 Del Skrevet tirsdag kl 04:54 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan er det for dere? Jeg som kvinne kan finne på å se menn som er attraktive uten å tenke noe videre på det Anonymkode: 136f1...bd2 Forklaringen er hvor fort ereksjonen reagerer på attraktivitet, når ereksjonen er på plass starter fantasiene ganske så fort. Sånn generelt er det slik for både kvinner og menn. Funfact: Ereksjonen lyver aldri, verken til deg selv eller andre🤭 Jeg får ereksjon på 10 sekunder, men jeg har enorm god blodsikulasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:21 #19 Del Skrevet tirsdag kl 05:21 Ja, veldig ofte. Anonymkode: 62471...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:22 #20 Del Skrevet tirsdag kl 05:22 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er rett alder og høyde? Jeg spør av pur nysgjerrighet her 🙈 Anonymkode: b8eca...946 alder: 25-65 høyde: under 175 (jeg er ganske lav selv) Anonymkode: 9f0ca...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå