AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Dersom det finnes andre råd enn å gå 20 kg opp i vekt, farge håret knall grått og bruke tjukke bibliotekar-briller. Er det noen andre råd som funker for oss som ikke vil ha oppmerksomhet? Vi er mange damer som ikke liker slibrige blikk fra menn, enten vi er gift, i forhold eller singel. Anonymkode: b146d...126 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dersom det finnes andre råd enn å gå 20 kg opp i vekt, farge håret knall grått og bruke tjukke bibliotekar-briller. Er det noen andre råd som funker for oss som ikke vil ha oppmerksomhet? Vi er mange damer som ikke liker slibrige blikk fra menn, enten vi er gift, i forhold eller singel. Anonymkode: b146d...126 skaff deg en sånn prompemaskin og "slipp en fis" med den hvis du merker at noen ser på deg. Anonymkode: 53a01...73c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Fremstå maskulin. Reduserer slikt vesentlig. Anonymkode: 47f27...64a 4
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Fremstå maskulin. Reduserer slikt vesentlig. Anonymkode: 47f27...64a ja. en annen ting er vel å snakke med mørk stemme og. litt sånn som batman i the dark Knight rises 😮 da løper sikkert mannfolk av gårde. Anonymkode: 53a01...73c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Jeg prøver å aldri være slibrig. Men jeg merker jo attraktive og smilende og hyggelige kvinner. Om jeg hadde vært singel hadde jeg kanskje prøvd å få kontakt (på en ikke slibrig måte)? For store klær, fett hår, ubehagelig kroppslukt, sur mine hjelper på å holde meg unna. Gjerne litt fylle-ralling eller avbryt konstant alle rundt deg. Anonymkode: 47037...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg prøver å aldri være slibrig. Men jeg merker jo attraktive og smilende og hyggelige kvinner. Om jeg hadde vært singel hadde jeg kanskje prøvd å få kontakt (på en ikke slibrig måte)? For store klær, fett hår, ubehagelig kroppslukt, sur mine hjelper på å holde meg unna. Gjerne litt fylle-ralling eller avbryt konstant alle rundt deg. Anonymkode: 47037...5d4 Hva ønsker du å oppnå med den kontakten du prøver å få? Validering? Eller et ønske om noe mer? Anonymkode: 36489...619 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva ønsker du å oppnå med den kontakten du prøver å få? Validering? Eller et ønske om noe mer? Anonymkode: 36489...619 Siden jeg bor sammen med en kvinne og barn så tar jeg ikke kontakt med fremmede kvinner og har ikke ønske om noe som helst. Hvis jeg var singel (og når jeg var det) så tok jeg stort sett kontakt fordi jeg potensielt ville noe mer. Anonymkode: 47037...5d4
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Det hjelper å kle seg tildekket og opptre enten bestemt eller virke litt nerdete. Å overdrevent overse eller «misforstå» oppmerksomhet virker også. Det har også hjulpet å være «kameratslig» tilbake med harde klapp på ryggen og et stort smil når noen er for fysisk innpåslitne. Anonymkode: 117fb...6b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå