AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Noen som har fått utbetalt tilgodepenger på skatten enda? Fikk beskjed at det skulle gå raskt etter ferdig behandling. Venter utålmodig Anonymkode: c394e...b5c
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Fikk de samme dag som skatteoppgjøret kom. De skal komme senest tre uker etter skatteoppgjøret. Anonymkode: a789a...1bd
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Fikk skatteoppgjøret og pengene 9. april. Anonymkode: 2034a...2a0
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april For lenge siden. Tok et par dager. Anonymkode: f5777...472
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Dette kan du spørre om hver dag frem til 1 desember 2025. De kommer når de kommer 🤦♀️ Anonymkode: b29bd...62d 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Fikk de samme dag som skatteoppgjøret kom. De skal komme senest tre uker etter skatteoppgjøret. Anonymkode: a789a...1bd Hvor står den informasjonen? Er vel drøye 5 uker siden jeg sendte inn, og ennå ikke fått pengene. Anonymkode: 64f35...c48 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor står den informasjonen? Er vel drøye 5 uker siden jeg sendte inn, og ennå ikke fått pengene. Anonymkode: 64f35...c48 Du må jo først vente på skatteoppgjøret da. Det er skattemeldingen du har sendt inn. Anonymkode: 2034a...2a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du må jo først vente på skatteoppgjøret da. Det er skattemeldingen du har sendt inn. Anonymkode: 2034a...2a0 Det har du helt rett i - beklager. Blingset på ordene. Pleier å få pengene samtidig eller før beskjed om skatteoppgjøret. Syns bare det har tatt uvanlig lang tid å få skatteoppgjøret i år. Anonymkode: 64f35...c48
Sirah Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvor står den informasjonen? Er vel drøye 5 uker siden jeg sendte inn, og ennå ikke fått pengene. Anonymkode: 64f35...c48 Samme her. Men skatteoppgjøret lar tydeligvis vente på seg 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk skatteoppgjøret og pengene 9. april. Anonymkode: 2034a...2a0 TS her. Jeg fikk også skatteoppgjøret 9 april. Trodde jeg også skulle få pengene raskt, pleier det. Men får bare vente litt til da. Takk for svar alle sammen Anonymkode: c394e...b5c
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. Jeg fikk også skatteoppgjøret 9 april. Trodde jeg også skulle få pengene raskt, pleier det. Men får bare vente litt til da. Takk for svar alle sammen Anonymkode: c394e...b5c Har du sjekket at det står riktig konto-nr? alle jeg kjenner som har fått skatteoppgjøret har hatt pengene samme dagen. Anonymkode: 2034a...2a0
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Tar lang tid i år, venter selv utålmodig.. Anonymkode: b7960...437 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Leste ett sted om du er gift og en av dere får baksmell så kommer ikke utbetalingen før tidligst i juni. Stemte i fjor for vår del og stemmer nok i år også, leverte ganske kjapt begge to. Jeg får igjen og mannen har baksmell. Aner ikke hvorfor det er sånn. Anonymkode: d9c35...632
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor står den informasjonen? Er vel drøye 5 uker siden jeg sendte inn, og ennå ikke fått pengene. Anonymkode: 64f35...c48 3 uker etter at du har fått skatteoppgjøret. Ikke 3 uker etter at du sendte inn skattemeldinga. Det med 3 uker står på skatteoppgjøret. Anonymkode: a789a...1bd
AnonymBruker Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april De siste årene har jeg fått siste uka i mai, siste uka i juni og i sept, så det blir nok noe sånn nå og. Anonymkode: c6aa2...237
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Leste ett sted om du er gift og en av dere får baksmell så kommer ikke utbetalingen før tidligst i juni. Stemte i fjor for vår del og stemmer nok i år også, leverte ganske kjapt begge to. Jeg får igjen og mannen har baksmell. Aner ikke hvorfor det er sånn. Anonymkode: d9c35...632 Det stemte med oss i fjor. I år fikk mannen igjen baksmell, og så langt har ikke jeg sett noe til hverken skatteoppgjør eller penger. Anonymkode: b3edb...d75
AnonymBruker Skrevet 28. april #19 Skrevet 28. april Skattepengene pleier og komme på onsdager (har rykter om det, rett meg om det er feil). Jeg har fått skattepengene, fikk dem èn uke etter skattemeldingen. Anonymkode: ca6ec...121
Filifjonkamor Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Skattepengene pleier og komme på onsdager (har rykter om det, rett meg om det er feil). Jeg har fått skattepengene, fikk dem èn uke etter skattemeldingen. Anonymkode: ca6ec...121 Tidligere har jeg alltid fått torsdager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå