AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg vil omskolere meg og snuser veldig på lektorutdanning. Jeg ELSKER visse fag som filosofi, historie, og samfunnsfag. Hadde en svært dyktig lektor i disse fagene som jeg ser opp til. Har lyst å jobbe på samme vgs som jeg gikk selv. Kan jeg sende epost med noen enkle spørsmål om f.eks. hvor vanskelig det er å få jobb, om det er vanskelig å få undervise i disse fagene, osv? Er det upassende å ta kontakt? Anonymkode: 78659...450 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Jeg hadde likt det! Det viser jo samme interesser og at du satt pris på ham eller henne. Anonymkode: 761ce...bb2 3 1
Kålrota Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg har fått flere slike henvendelser fra tidligere elever, det er utrolig hyggelig. Gjør det! 2 1
Gaia Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Som lærer, hadde jeg ikke hatt noe i mot å si noe om hvordan ting ligger an hvis en tidligere elev tar kontakt. Der er jo bare hyggelig at noen viser interesse for de fagene man selv underviser i. 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå