AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Kan man be sjåfør om å signere og det er greit? Jeg bare lurer. Anonymkode: b56aa...505
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april den som tar imot må signere men det spiller omtrent ingen rolle hva du signerer, om det er krusseduller eller noe leselig.. Anonymkode: 5263f...a42 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan man be sjåfør om å signere og det er greit? Jeg bare lurer. Anonymkode: b56aa...505 Kommer an på. Noen terminaler må sjåfør også taste inn navn på den som signerer, da er det raskere for vedkommende å bare rable på skjermen selv før man taster inn navnet til den som tar i mot. Anonymkode: c72ee...20f
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Har gjort det flere ganger at budet har satt igjen pakken når jeg ikke er hjemme, har da måttet sende sms om at det er ok til budet Anonymkode: 4d8f9...ee2
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Jep pleier å tegne et snilefjes Anonymkode: 24e8f...1a5
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jep pleier å tegne et snilefjes Anonymkode: 24e8f...1a5 🐌 Anonymkode: 21e89...d9e 2 1 3
Million Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jep pleier å tegne et snilefjes Anonymkode: 24e8f...1a5 Jeg fikk meg en god latter her. Leveringsbudene lurer nok på hvorfor du tegner fjeset på en snegle! Snilefjes, haha 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå