AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg har nylig møtt en fyr. Vi har god tone, flere felles interesser, og begge er i underholdningsbransjen. Vi har vært på to dater. Mellom datene har vi også ringtes noen ganger på vei hjem fra jobb. Første date gikk vi kveldstur. Dette ble til veldig spontant etter å ha chatta frem og tilbake en stund. Andre gang spiste vi mat og kjørte en tur. Endte opp med å rote litt i bilen. Gikk ikke hele veien med sex osv, fordi jeg ville vente med det. Det forsto og respekterte han. Selv om han flere ganger sa at han hadde lyst på meg osv. Jeg er ei litt leken og flørtete frøken, så ja det skyldes nok litt blikk og teasing fra meg😅 Basert på datene våre hittil, hva ville dere foreslått/gjort som tredjedate? Jeg skal på reise fra onsdag til søndag, så blir eventuelt ny date neste uke en gang. Anonymkode: 0572f...56f
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Hjemme hos en av dere og lage mat sammen så dere får sett om det er noe å bygge videre på. Disse USA-datene er meningsløse og potensielt bortkastet tid. Anonymkode: fa712...817 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hjemme hos en av dere og lage mat sammen så dere får sett om det er noe å bygge videre på. Disse USA-datene er meningsløse og potensielt bortkastet tid. Anonymkode: fa712...817 USA-datene, hva mener du? Anonymkode: 0572f...56f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå