AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg finner en del informasjon om å flytte boliglånet, men det virker ikke som om de tilbyr boliglån selv, eller er det jeg som er helt blind? Anonymkode: d2eaa...bc4
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Joda, du flytter lånet over - de overtar det. Gjorde det selv i fjor og er gledelig overrasket over banken. Minner meg om sånn S-banken var før den ble ødelagt av DNB. Anonymkode: c70e8...f65
Elle Melle Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Du trykker på den blå knappen og logger inn med bank-id
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april I fjor så var tilbydde de kun boliglån til enkelte boområder, da alt går vi nett, og de bruker "automatisk" verdivurdering. Vi bor for langt unna byen til å få lån... Anonymkode: a8e34...f36
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Det er kun om du bor i sentrale nok strøk at de kan kanskje tilby deg boliglån. Jeg bor usentralt, så de kan ikke tilby meg lån... På samme vis som den over meg. Anonymkode: 6edc7...e5f
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Bulder bank er ikke en fullstendig bank så det er nok ikke mulig å få boliglån der med mindre du har boliglån i en annen bank frafør. Anonymkode: a0498...ac9
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Bulder tilbyr bare ta over eksisterende boliglån. Du får ikke finansieringsbevis til å kjøpe bolig via dem. Anonymkode: 8c1c2...ce4
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Hele poenget med Bulder er jo at det er "billig" fordi de ikke har så mange funksjoner og ansatte. Siden de tar over eksisterende boliglån, og bare i sentrale strøk, slipper de å ha masse folk som kundebehandler. I tillegg er det lavere risiko å gi boliglån til folk med høy EK som bor i sentrale strøk, som de aller fleste boliglånskundene til Bulder jo er. Kommer det er krakk, så taper ikke banken alle pengene. Anonymkode: e71a9...096 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå