Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller 40 til høsten og lurer på hvordan dagen skal markeres. Jeg er ikke utpreget sosial og har aldri tidligere arrangert bursdag for meg selv. Omgangskretsen min er veldig fragmentert og heterogen så ser liksom for meg at det kommer til å bli ganske klein stemning mellom de ulike gruppene.. Tar gjerne imot inspirasjon og tips til hvordan feire. Har ikke lyst til å bruke veldig mye penger på dette, men er forberedt på å bruke penger. 

Anonymkode: 1dc3d...269

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo feire slik du trives. Det er din dag.

Jeg feiret min 40-årsdag med å leie et lokale og arrange en fest for familie og venner. Jeg laget en lang spilleliste på Spotify med musikk fra året jeg ble født frem til i dag som hele tiden gikk (utover kvelden kunne folk selvsagt sette på den musikken de ville).

Vi hadde kjøpt inn noen kaker og brus også sto folk selv for egen alkoholholdig drikke. Ble en god gammeldags fest.

Jeg har også ulike grupperinger med venner, men var så mange invitert fra de ulike grupper at alle hadde noen å prate og kose seg med, så det gikk fint. 

Det var veldig gøy, en minnerik kveld. :) 

Anonymkode: 62b5b...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Feirer ikke bursdager. 

Anonymkode: 7157a...fee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må jo feire slik du trives. Det er din dag.

Jeg feiret min 40-årsdag med å leie et lokale og arrange en fest for familie og venner. Jeg laget en lang spilleliste på Spotify med musikk fra året jeg ble født frem til i dag som hele tiden gikk (utover kvelden kunne folk selvsagt sette på den musikken de ville).

Vi hadde kjøpt inn noen kaker og brus også sto folk selv for egen alkoholholdig drikke. Ble en god gammeldags fest.

Jeg har også ulike grupperinger med venner, men var så mange invitert fra de ulike grupper at alle hadde noen å prate og kose seg med, så det gikk fint. 

Det var veldig gøy, en minnerik kveld. :) 

Ja, det uthevede er et godt poeng jeg ikke har tenkt på. Det er noe slik jeg ser for meg, men føler jeg også bør ha noe mat og servere. Du droppet det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det uthevede er et godt poeng jeg ikke har tenkt på. Det er noe slik jeg ser for meg, men føler jeg også bør ha noe mat og servere. Du droppet det? 

Vi hadde tenkt å ha enkel nattmatt med mexicansk gryte. Men vi ble alle såpass påseilet utover natten at vi glemte det. 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg feiret ikke 40-årsdagen (orket ikke, var så mye annet som skjedde i livet da) og det er heldigvis en stund til 50, men da ser jeg for meg at det blir en finere middag ute med barna, og kanskje en litt råflott ferie på meg og min mann. Ingen vennefest, har ikke så mange venner og de er fra veldig forskjellige miljøer så det dropper jeg.

Anonymkode: 0bebe...797

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Feirer med nær familie i utlandet, det er tradisjon. 

Anonymkode: 0ac4c...53d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å feire rund dag i fjor men kom frem til at det ble for mye kål for lite morro så jeg droppa det. 

Anonymkode: f2031...457

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, leste nå at du ba om tips. Tips til middag og ferie er jo ikke spesielt relevant hvis du har lyst på en fest :klaske:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde 30-årsdag under pandemien, så en stor fest var utelukket. Booket en flytende badstu og inviterte noen venner med dit. Etterpå gikk vi ut og spiste pizza.

Anonymkode: 66085...d60

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unnskyld, leste nå at du ba om tips. Tips til middag og ferie er jo ikke spesielt relevant hvis du har lyst på en fest :klaske:

Joda, fest er det jeg tenkte på først og føler det er litt forventet, men er åpen for andre innspill også! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke feiret egen bursdag siden jeg fylte 12 år. Fordi jeg ikke liker det :)

Da jeg ble femti, var det noen som fikk for seg at jeg ville feire, men jeg nektet blankt. 

Orker bare ikke. 

Anonymkode: 86462...a8d

AnonymBruker
Skrevet

Feiret mye med store fester som yngre, men kjenner at nå er det mer stress enn kos, så på runde dager tar vi en litt flottere ferie og feirer dagen med en eller annen aktivitet på dagen og mat på restaurant om kvelden. Har vært de beste bursdagene.

Anonymkode: fec50...5fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Feirer med mat,kaffe og kaker med nærmeste familie. Alkoholfritt. 

Anonymkode: 254fe...b8f

Skrevet

Jeg feirer ved å ikke feire bursdagene mine. Ser ikke vitsen med det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro til London med mannen i forbindelse med 30årsdagen. Vi dro på Harry Potter studio. Vi feiret bare vi to 😊

Anonymkode: f1da0...283

AnonymBruker
Skrevet

Som regel reiser jeg vekk på bursdagen min, litt lengre vekk på runde dager. Sånn liker jeg å feire 😊

Anonymkode: b93de...5c5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da jeg fylte 30 hadde jeg min største feiring. Leide et grendehus og hadde rundt 30 gjester. 

De andre runde bursdagenene har gått roligere for seg. Da jeg fylte 20 hadde jeg besøk av fem venninner på min knøttlille hybel. Da jeg fylte 40 feiret jeg sammen med den nærmeste familien, og da jeg fylte 50 var det under pandemien, og jeg hadde ikke noen feiring. 

Endret av Kniv & gaffel
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Jeg feirer ikke bursdag. Livredd for at ingen dukker opp, da jeg ikke er så viktig... 

Anonymkode: b623c...f92

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en weekendtur til Oslo, med nærmeste familie. 

Anonymkode: e8756...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...