AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg skal snart opp til skriftlig eksamen renholdsoperatør. Noen her som har gått opp til denne eksamenen nylig? Jeg har meldt meg opp som privatist, uten noen skole eller kurs på forhånd. Noen som har tips til va det er viktig å sette seg litt ekstra inn i? Anonymkode: a5503...024
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Jeg tok denne eksamen for ett år siden, deltok ikke på noen undervisningstimer fordi det var for langdrygt (gjennom jobb, og undervisningen var veldig tilrettelagt for språkutfordringer). Fikk låne pensum som er lov å ta med seg på eksamen, og skumleste dette dagen før eksamen. Det fine med det var at jeg husket ca hvor i boka jeg skulle lete etter det teoretiske som ble spurt om i eksamen. Min eksamen dreide seg i all hovedsak om kalkyle, renholdsfrekvens og renholdsmetoder, plassert i renholdsplaner for både daglig og periodisk renhold. Nå jobbet jeg ikke som renholdsoperatør, men avdelingsleder, så eksamen passet meg som «kontordame» helt ypperlig. Jeg sto til karakter 5 og hun ene renholderen fra mitt firma strøk, da dette ble for avansert teoretisk for henne til tross for mange års erfaring og en av de beste renholderne i avdelingen. Hvis du er god språklig og forstår renhold fra et faglig perspektiv, så er du langt på vei. Dessuten er ikke karakter viktig i det hele tatt, så lenge du består☺️ Anonymkode: 354c6...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå