RaulAngelsk Skrevet 28. april #21 Del Skrevet 28. april Trist at en hel generasjon kvinner har ødelagt seg selv gjennom overstimulering fra elektriske duppedingser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #22 Del Skrevet 28. april Heilt ok, men jeg trur jeg hadde ventet til jeg såg det ble noe mer fast. Anonymkode: 13fcf...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 28. april #23 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (3 minutter siden): Trist at en hel generasjon kvinner har ødelagt seg selv gjennom overstimulering fra elektriske duppedingser. Hva er det du snakker om? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 28. april #24 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (9 minutter siden): Trist at en hel generasjon kvinner har ødelagt seg selv gjennom overstimulering fra elektriske duppedingser. Ja, for du tenker at kvinner kom så mye oftere tidligere? 🤣 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #25 Del Skrevet 28. april AprilLudgate skrev (1 time siden): Det trenger ikke være en avhengighet for enhver. Kjenner kvinner med udiagnostisert ADHD som hele livet slet med orgasme uten sterk stimuli - og - som trengte «aktive sexformer» for litt bdsm osv for å klare holde fokus. Vanlig sex ble raskt til at tankene vandret videre = ikke orgasme. De skjønte ikke helt hvorfor før de begynte å vurdere utredning og tilogmed utrederne tok opp seksuell helse og evt hindringer. Så med riktig medisinering og bedre evne til fokus ble orgasme enklere for dem. Andre har klitoris plassert på en måte som gjør at den ikke blir særlig lett stimulert. Derav vibrasjon eller type Womanizer som hjelper med det. Skjønner ikke at det er så problematisk om sexen ellers er bra og personen viser lyst 🤷♀️ Min erfaring er at folk flest VIL gjøre de tingene de merker at en partner får orgasme/mer intens orgasme evt flertall fordi…..poenget er nytelse. Klart grensen går en plass, men ordinært leketøy er da verdens minste problem. Var nå nyllig en artikkel som viste til at mange kvinner sliter med vibratoravhengighet. Vil tippe hele tråden er troll i syn av det. DERFOR MIN KOMMENTAR, men kjør på med belæring! Anonymkode: 9638d...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. april #26 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (18 minutter siden): Trist at en hel generasjon kvinner har ødelagt seg selv gjennom overstimulering fra elektriske duppedingser. Nei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #27 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (23 minutter siden): Trist at en hel generasjon kvinner har ødelagt seg selv gjennom overstimulering fra elektriske duppedingser. Tristere at det fins generasjoner av kvinner som (nesten) aldri hatt opplevd orgasme eller et positivt sexliv. Anonymkode: 641f3...3d1 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 28. april #28 Del Skrevet 28. april Snok1 skrev (18 minutter siden): Nei. Eh, jo https://www.nyhetssaker.no/artikler/2b32a08c-9068-4187-b573-16a366eb2809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. april #29 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (18 minutter siden): Eh, jo https://www.nyhetssaker.no/artikler/2b32a08c-9068-4187-b573-16a366eb2809 Lenken virker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 28. april #30 Del Skrevet 28. april Snok1 skrev (16 minutter siden): Lenken virker ikke. Siden er nede (kanskje den er i Spania), her er en annen: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kjopte-sin-forste-vibrator-i-niende-klasse-ble-avhengig/17538524/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 28. april #31 Del Skrevet 28. april Jeg tror en del menn er overfølsomme når det kommer til sin egen levering seksuelt, og samtidig legger for mye vekt på størrelse og pumping. Da kan det være et nederlag å få en vibrator inn i sexen. Det å prate om sex, tenning og hva som er best for hver enkelt av dere er veldig viktig, og gjør at sexlivet blir bedre. Av de jeg har hatt sex med, så vi stort sett funnet en løsning for å få til orgasme uten vibrator, men den sterkeste har ofte kommet med litt hjelpemiddel. Som noen sier, så vil din partner sin reaksjon på ditt spørmål gi en indikasjon på hans åpenhet og seksuelle selvtillit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #32 Del Skrevet 28. april Jeg har aldri tenkt at det kan være turn off for en mann at jeg også får oppnå orgasme 🤔 Er det virkelig noen som finner det turn off? Jaja. Anonymkode: ee773...3b5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #33 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har nettopp begynt å date igjen etter et samlivsbrudd, og har møtt en mann jeg liker veldig godt. Men så til «problemet»: Jeg kommer så og si aldri uten bruk av vibrator. Er det turnoff for mannen om jeg tar fram denne under sex? Anonymkode: d56bc...556 Ei som bruker votter og vinter på å komme i mål. Har vært der før og gidder ikke bruk tid på det igjen. Hva er det neste, en bøtte med glidekrem ved sengekanten da underlivet trenger ekstra smøring, og attpåtil så er du like aktiv som en sjøstjerne som venter på at han skal ta deg til nye høyder? Sidestiller dette med mannlig ereksjonssvikt, og ut i fra alle de trådene som opprettes på kvinneguiden om halvstive peniser så står det ikke høyest på ønskelisten. Men det finnes selvfølgelig de menn som ikke har opplevd annet og som synes dette er gjevt, så hvem vet. Mange menn vil være tilfreds og fornøyd med de som trenger like lang tid på å komme i mål som det tar å starte en gammel gressklipper som har stått ute hele vinteren, full av snø og fuktig forgasser. Anonymkode: f64c7...f1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. april #34 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (20 minutter siden): Siden er nede (kanskje den er i Spania), her er en annen: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kjopte-sin-forste-vibrator-i-niende-klasse-ble-avhengig/17538524/ Påstanden din var at en hel generasjon kvinner har ødelagt seg selv med sexleketøy, og så kommer du med en håndfull anekdotiske tilfeller? Kjære deg…… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 28. april #35 Del Skrevet 28. april (endret) Snok1 skrev (15 minutter siden): Påstanden din var at en hel generasjon kvinner har ødelagt seg selv med sexleketøy, og så kommer du med en håndfull anekdotiske tilfeller? Kjære deg…… Hva da, skal vi spørre alle kvinner om de er nummen i underlivet? Det er bevist at hard stimulering der nede ikke er bra. Dere har jo klaget i flere år på at gutter drar seg i snabben for hardt og at de derfor ikke kommer under samleie fordi en vagina ikke er tight nok. Vel, det samme gjelder vibratorer. Endret 28. april av RaulAngelsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. april #36 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (3 minutter siden): Hva da, skal vi spørre alle kvinner om de er nummen i underlivet? Det er bevist av hard stimulering der nede ikke er bra. Jeg skal ikke gjøre noe som helst, jeg er bare spent på hvordan du underbygger din påstand om at en generasjon kvinner har ødelagt seg selv med sexleketøy. Dokumentasjonsbyrden ligger på deg, og så langt gjør du en dårlig jobb. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 28. april #37 Del Skrevet 28. april (endret) Snok1 skrev (15 minutter siden): Jeg skal ikke gjøre noe som helst, jeg er bare spent på hvordan du underbygger din påstand om at en generasjon kvinner har ødelagt seg selv med sexleketøy. Dokumentasjonsbyrden ligger på deg, og så langt gjør du en dårlig jobb. Så lenge du ikke gidder å ta det innover deg, kan du jo bare fortsette å breke om at jeg ikke hoster opp dokumentasjon. Dokumentasjonen finner du på normaliseringen av bruken av sexleketøy, dildoparties og orgasmegaranti og at hele greia er normalisert. Samtidig finner du enkelt artikler (jeg har funnet to, slik at du skal slippe å måtte google selv), som enkelt og greit forklarer konsekvensene av dette. Sitat fra artiklene: Sitat – Hvis sexleketøy blir noe man må ha for å komme i mål, er det bikket over til et problem, sier han. Om du trenger noe mer enn det for å ta det innover deg hva denne trenden fører til (og det er en ny trend, herav bruken av ordet "generasjon"), kan jeg ikke hjelpe deg, da du bare nekter å innse dokumenterte effekter og hva det advares mot. Endret 28. april av RaulAngelsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 28. april #38 Del Skrevet 28. april Snok1 skrev (4 timer siden): Dersom det var meg: Overhodet ikke, men vær forberedt på at jeg også har en nattbordskuff….. Hm, er det å betrakte som en trussel eller et løfte?☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #39 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har nettopp begynt å date igjen etter et samlivsbrudd, og har møtt en mann jeg liker veldig godt. Men så til «problemet»: Jeg kommer så og si aldri uten bruk av vibrator. Er det turnoff for mannen om jeg tar fram denne under sex? Anonymkode: d56bc...556 Jeg tok wominizeren frem på første pulings . Gir faen 😆 De liker sånt. Bare å bruke mens han er inni deg! Anonymkode: 1dd99...5d8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 28. april #40 Del Skrevet 28. april RaulAngelsk skrev (1 time siden): Så lenge du ikke gidder å ta det innover deg, kan du jo bare fortsette å breke om at jeg ikke hoster opp dokumentasjon. Dokumentasjonen finner du på normaliseringen av bruken av sexleketøy, dildoparties og orgasmegaranti og at hele greia er normalisert. Samtidig finner du enkelt artikler (jeg har funnet to, slik at du skal slippe å måtte google selv), som enkelt og greit forklarer konsekvensene av dette. Sitat fra artiklene: Om du trenger noe mer enn det for å ta det innover deg hva denne trenden fører til (og det er en ny trend, herav bruken av ordet "generasjon"), kan jeg ikke hjelpe deg, da du bare nekter å innse dokumenterte effekter og hva det advares mot. Whatever. Jeg har gitt opp deg som kilde til oppdatert kunnskap. Ha en fin ettermiddag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå