AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Har du kommet deg inn i nettbanken eller mobilbanken i dag? Eller på nettsiden generelt? Anonymkode: 94afd...c21
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Ja kommer inn det er driftsproblem så får ikke betalt regninger Anonymkode: 0d357...cf7
Snublefot62 Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg kom inn nå på mobilbank og får overført penger mellom egne kontoer. Men har ikke testet noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Det står jo at det er driftsproblemer i appen..... Kommer inn, men begrenset av funksjoner. Var sånn igår og. Anonymkode: 57043...472
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april kom ikke inn i går, men kom inn med begrensinger i dag.. Anonymkode: 50584...a2c
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det står jo at det er driftsproblemer i appen..... Kommer inn, men begrenset av funksjoner. Var sånn igår og. Anonymkode: 57043...472 Det vet ikke jeg noe om, siden jeg hverken får åpnet appen eller nettsiden. Derfor jeg spurte om info her... TS Anonymkode: 94afd...c21
Portvinpiken Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april https://www.vg.no/nyheter/i/yEjMbr/problemer-for-sparebank1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå