AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Er det ikke galskap å kjøpe så dyr kaffe? Anonymkode: 824b2...67c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Hadde aldri betalt noe for skvipet Kaffe Latte. Betaler lett 50-70 kr for god espresso. Anonymkode: b2ef1...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg kjøper bare, hvis jeg er på cafe med venner. Men kjøper aldri bare for å ta med. Synes det er dyrt, og den jeg lager hjemme er bedre. Anonymkode: e4646...03f 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Nei, må lage det hjemme om jeg skal ha Anonymkode: 78aa5...99e 1
Diskulis Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april En sjelden gang. Kjøpte på Espresso House til 81,- på fredag. Sist jeg kjøpte mener jeg å huske var julespesialen til Espresso House eller Starbucks i desember. Og på Starbucks når jeg fløy fra Gardermoen i høst. Så vi snakker en gang i kvartalet da. Det er greit nok, men bør ikke være veldig mye oftere. Både mtp pris og kalorier. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Kjøper det en 2-3 ganger i året. Har ellers god maskin hjemme, så lager heller like bra eller bedre kaffe hjemme. Anonymkode: 55635...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Selvsagt! Jeg betaler ikke kun for kaffe, jeg betaler for å sitte i lokalet, for ingredienser, for utstyret, lønn for ansatte osv. Jeg kjøper heller ikke for å ta med, men synes prisen er helt grei når jeg først sitter der. Anonymkode: a8dfd...bbb 6 2
Sur sitron Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Jeg kjøper en cappuchino med meg fra senteret. Nyter å drikke den i bilen på vei hjem. Tror jeg betaler ca 50 kroner, men det skjer maks en gang i måneden så jeg står i det. Vel verdt pengene 😀 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Nei. Smertegrensa mi gikk på 40 kroner. Jeg har rimelig kaffe hjemme, og gratis på jobb. Skal jeg treffe noen ute får man fortsatt vanlig kaffe for 25 kr koppen på brune pøbber. Anonymkode: bf5ee...7e5 2 2
Gliffy Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april Jeg er på kaffebar såpass skjeldent at det ikke har noe å si for min økonomi om den koster 40 eller 80 kroner, så jeg kjøper den kaffen jeg vil ha, uavhengig av pris. Hadde jeg vært ofte på kaffebar hadde jeg nok revurdert. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Når jeg bodde i annet land, hvor ting var billigere, så kjøpte jeg kaffe ute så og si hver eneste dag. Men i Norge? Nei, aldri i livet! Trur faktisk aldri det har skjedd. Kan ikke komme på én eneste gang. Anonymkode: 85d49...91c
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april tja, hvis det er det jeg vil ha så - det er sjelden jeg kjøper kaffi men hvis det er det jeg vil ha så er jeg heldig slik sett som ikke trenger tenke på prisen.. Anonymkode: f1b47...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Jeg er uføretrygdet og har ikke god råd akkurat. Men én gang i uka møter jeg ei venninne på kafé. Da kjøper jeg meg en kaffe til 62kr. Kaffen er ikke akkurat verdt det, men én tur ut i uka for å være sosial og late som at jeg har et liv er det 😅 Anonymkode: 157a9...817 3 3 1
Ruskesara1973 Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april Ja, men stort sett ikke mer enn et par ganger i mnd, så ingen betydning for økonomi 😊 (Er ufør)
AnonymBruker Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april Kanskje 1-2 ganger i måneden. Galskap å kjøpe hver dag som en del av mine kollegaer gjør. Anonymkode: 71a53...590
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april Den sjeldne gangen vi går på kafe så har vi råd til det. Det skal dekke mer enn kostnaden for kaffe, som flere påpeker Ikke alt måles i kroner og øre- når man ikke går ut annenhver dag skal man huske å kose seg litt i livet også. Det teller mer enn de 13 kronene mindre på konto i forhold til samme kaffe i forfjor. Anonymkode: bc5eb...613 1 1 2
Brunhilde Skrevet 28. april #19 Skrevet 28. april (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke galskap å kjøpe så dyr kaffe? Anonymkode: 824b2...67c Jo, på en måte så er det sikkert det. Nå drikker jeg ikke latte, men tar gjerne en dobbel cappuccino når jeg en sjelden gang er på kafe. I det store og det hele så er ikke den ene kaffen en gang eller to i måneden den største utgiften jeg har. Endret 28. april av Brunhilde 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april Veldig sjelden jeg er på kafe, så det går fint å betale den prisen. Tror jeg kjøper kaffe ute 3-4 ganger pr år. Anonymkode: 92026...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå