Gå til innhold

Skal jeg bare glemme henne og gå videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på date og chattet en del med ei. I det siste har jeg begynt å merke at det kun er jeg som tar initiativ til samtaler, og i disse samtalene stiller hun nesten aldri spørsmål tilbake.

For eksempel snappet jeg en del med henne i helgen og spurte blant annet om musikksmaken hennes. Jeg fikk en hel Spotify-liste, men hun spurte aldri om min. I går spurte jeg henne hvordan det var på jobb, og da svarte hun bare: "Var helt fint!"

Nå gidder jeg ikke å ta mer initiativ, så jeg venter bare for å se om hun sier noe. Hvis ikke, regner jeg med at det bare er å gå videre – eller er noen jenter virkelig så passive?

Anonymkode: 02c79...df5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann deg opp og spør henne? Om du vurderer å kutte ut kontakt, så har du ingen ting å tape. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi opp! Men la henne skrive til deg også. 

Anonymkode: 567cc...703

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har vært på date og chattet en del med ei. I det siste har jeg begynt å merke at det kun er jeg som tar initiativ til samtaler, og i disse samtalene stiller hun nesten aldri spørsmål tilbake.

For eksempel snappet jeg en del med henne i helgen og spurte blant annet om musikksmaken hennes. Jeg fikk en hel Spotify-liste, men hun spurte aldri om min. I går spurte jeg henne hvordan det var på jobb, og da svarte hun bare: "Var helt fint!"

Nå gidder jeg ikke å ta mer initiativ, så jeg venter bare for å se om hun sier noe. Hvis ikke, regner jeg med at det bare er å gå videre – eller er noen jenter virkelig så passive?

Kanskje du er litt "snork" ?? 

"Hvordan har du det på jobb?" - det spruter jo ikke spenning av sånne spørsmål. 

Hvis dere har vært på 1 date, så er du fortsatt en fyr hun ikke kjenner. Dere er ikke i et forhold hvor man holder hverdagslige samtaler. Kom heller på banen med noe spennende og interessant. Hun trenger noe som lyser opp hverdagen og som gjør at hun smiler når hun får tekst av deg. Ikke "hvordan var det på jobb?" 

Hvordan responderer du når hun en sjelden gang deler noe med deg? Er det noe interesse og entuasiasme å spore som stimulerer henne til å fortsette å dele ting?  Hadde du noen cheeky kommentarer til den spillelista, eller var det bare et stille "åja". 

Anonymkode: da844...942

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Len deg tilbake og se om hun tar initiativ, gjør hun ikke det så er hun nok ikke så interessert.

Anonymkode: c39ff...0f8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enveiskommunikasjon hadde ikke jeg giddet i hvert fall. Skal man bli kjent med hverandre, så må kommunikasjonen gå begge veier 😊 

Om du føler at dette ikke er noe å bygge videre på, så er det på tide å gå videre. 

Jeg har opplevd å bli ghostet og trodde lenge at det var jeg som hadde sagt eller gjort noe galt. Inntil jeg innså at denne fyren vil faktisk ikke bli kjent med meg. Når jeg innså det, så klarte jeg å la han gå.... Og det angrer jeg ikke på. For nå dater jeg en kjempefin fyr, som har alle de kvalitetene jeg ser etter i en mann 🥰

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...