Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg leste om et tilfelle der en dame skrev at hun, mannen og barna var på ferie og hun møtte en dame ved bassenget som var fra samme by og introduserte henne for mannen sin. 
Hun skrev at etter det var mannen utro med henne, men mange kommenterte på historien og skrev at han hadde nok invitert henne dit, at dette er noe som skjer. Visstnok ikke uvanlig i las Vegas!

Wow tenker jeg, men kjenner dere til sprø ting utro folk gjør? Leker folk virkelig slik med ilden? Jeg synes utroskap er patetisk, men ville tro de gjør det meste for å holde den bedratte unna nummeret..

Anonymkode: c1604...054

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro når forholdet ble intenst kjedelig og han behandlet meg som dritt. Ble slutt like etterpå. 

Anonymkode: e60da...218

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har vært utro når forholdet ble intenst kjedelig og han behandlet meg som dritt. Ble slutt like etterpå. 

Anonymkode: e60da...218

Du er kul.

Anonymkode: ae12e...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Folk gjør sånt ja. Jeg har vært singel kvinne i snart to år, og jeg har fått mange sjuke utro-forslag fra menn. Vil ikke utdype for mye i frykt for gjenkjenning, men kan si såpass at folk er særdeles kreative når det kommer til å knulle andre uten å bli oppdaget. Hvem som helst kan ha vært utro 80 ganger uten at partneren mistenker noe. Hadde f.eks. en taxisjåfør etter meg en gang som foreslo å hente meg i lunsjen på jobben en kjapp i bilen. Folk gjør det på kjøpesenter-doer, i busker, ja bare kreativiteten setter grenser. Og man trenger jo ikke mer enn 7 minutter på seansen. Ville ikke stolt på noen 

Anonymkode: 92bc4...e55

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk presentert ett forslag fra en mann en gang (han var i forhold, med barn på vei, så damen i forholdet var vel 6-7 måneder på vei)

Han og dama hadde en enighet at han ikke skulle penetrere noen andre, det var utroskap. Men mannen tenkte da at det var 100% innafor om han ble penetrert. Han ville rett og slett at jeg skulle pegge han, og da var han jo ikke utro siden dama sine krav var at han ikke penetrerte noen andre damer. 

Anonymkode: 86fdc...d37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om ei som var utro med en yngre leieboer de hadde i sokkeletasjen, barna var utflyttet.   Det skjedde når mannen hennes var på jobbreise, og  kjæresten hans var på kveld/nattevakt i omsorgstjenesten.

Anonymkode: a1f89...ceb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (M) har opplevd utroskap i et par forhold. Den første gangen var det en venninne som ofte min partner ikke hadde hatt så mye kontakt med de siste årene som plutselig dukket opp på radaren og skulle chattes med til alle døgnes tider, og det varte ikke lenge før hun var en nær venninne, og det var ikke måte på hvor ofte de skulle ut sammen og hvor mye gøy de fant på. Etter hvert raknet det visst litt for denne venninnen, så min partner måtte ofte ut for å gå tur og trøste i helger og kvelder. I og med at "venninnen" ikke var i vår felles omgangskrets, tok det litt tid før jeg via tilfeldigheter oppdaget at hun og min partner ikke hadde særlig tett kontakt, og at det var andre ting hun hadde gjort de kveldene.

Den andre gangen (med en annen partner) var det et jobbprosjekt som ble veldig stort og veldig sosialt. Ofte kom det medarbeidere fra utlandet på kort varsel som skulle videre etter kort tid, så det endte opp med mye overtid og hurtig planlagte middager. Det var en fyr fra jobben det var snakk om, men prosjektet eksisterte ikke.

Det var ikke snakk om samme kvinne, så det var ikke helt: Fool me once shame on you osv., men blitt mer skeptisk til plutselig endring av omgangskrets og arbeidstid i romantiske relasjoner etterpå. Har jo det.

Anonymkode: 6b0f6...2d4

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir sinte, når de blir avslørt.  

Anonymkode: 50fb7...e2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

...Leker folk virkelig slik med ilden? Jeg synes utroskap er patetisk, men ville tro de gjør det meste for å holde den bedratte unna nummeret..

Anonymkode: c1604...054

For noen er leken med ilden selve poenget.

Andre håper å bli tatt på fersken. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr jeg kjenner som bor i Stavanger, som har fitter langs hele toglinja til Egersund.Var sammen med han litt halvt år sida... Når han har barnefri, kjører han mye tog opp og ned, stopper først i Egersund, en snartur på Vigrestad, rn drop off på Nærbø, et par dager i Sandnes ( virker som favoritt fitta). 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er en fyr jeg kjenner som bor i Stavanger, som har fitter langs hele toglinja til Egersund.Var sammen med han litt halvt år sida... Når han har barnefri, kjører han mye tog opp og ned, stopper først i Egersund, en snartur på Vigrestad, rn drop off på Nærbø, et par dager i Sandnes ( virker som favoritt fitta). 

:hoho: oh my god! 

Anonymkode: 513ac...4c0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Da har han litt å velge imellom...

Anonymkode: 3f683...77a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

:hoho: oh my god! 

Anonymkode: 513ac...4c0

Jepp, det gjorde vondt at han bare påsto han bare hos venner og kompiser. Ei i Bryne også. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæreste i en annen by for noen år siden. Etter noen måneder fant jeg en øredobb på badegulvet. Han mente at den hadde ligget der siden før vi ble sammen. Det hadde den så klart ikke, men han ble sint fordi jeg ikke trodde på han. Neste gang jeg var hos han, fant jeg den andre øredobben under en håndduk som lå oppå varmtvannstanken. Dumme meg burde avsluttet forholdet da, men han var så insisterende og innsmigrende at jeg lot tvilen komme han til gode. Endte opp med herpes 1 nedentil. Takk for den og farvel potensielle nye kjærester og sex i uoverskuelig fremtid! Tror ikke jeg noen gang kommer til å involvere meg med en mann igjen. Vil ikke at en parter skal få HSV1 nedentil. 

Anonymkode: 056c4...8a3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde kjæreste i en annen by for noen år siden. Etter noen måneder fant jeg en øredobb på badegulvet. Han mente at den hadde ligget der siden før vi ble sammen. Det hadde den så klart ikke, men han ble sint fordi jeg ikke trodde på han. Neste gang jeg var hos han, fant jeg den andre øredobben under en håndduk som lå oppå varmtvannstanken. Dumme meg burde avsluttet forholdet da, men han var så insisterende og innsmigrende at jeg lot tvilen komme han til gode. Endte opp med herpes 1 nedentil. Takk for den og farvel potensielle nye kjærester og sex i uoverskuelig fremtid! Tror ikke jeg noen gang kommer til å involvere meg med en mann igjen. Vil ikke at en parter skal få HSV1 nedentil. 

Det burde vært straffbart å utsette andre for smitte! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke jeg noen gang kommer til å involvere meg med en mann igjen. Vil ikke at en parter skal få HSV1 nedentil. 

Helt unødvendig å prøve å gjøre din egen skjebne enda verre ved å gå i sølibat. Det er fullt mulig å ha et sexliv og kjæreste selv om man har herpes. Mange er smittebærere uten å vite det selv engang, dessuten er det ikke en farlig sykdom, selv om den kan være ganske plagsom for enkelte. Men mange har bare ett eneste utbrudd og det er det.

Du burde i hvert fall ikke spre skremselspropaganda, hvilke begrensninger du velger å holde på ditt eget liv får være opp til deg selv, da. Men tullete å skulle nekte seg selv sex på grunn av noe sånt.

Anonymkode: aca67...35c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...