Gå til innhold

Hvorfor tar ikke menn som er kledd i dameklær å sjekker utsende før de klær på seg alt for trange kjoler, neglelakk og lepestift?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor tar ikke menn som er kledd i dameklær å sjekker utsende før de klær på seg alt for trange kjoler, neglelakk og lepestift?

Jeg er mann selv og går med dameklær selv. Bruker både skjørt, bukser, kjole osv...ja, alt som dere kvinner gjør.Trives med det, men jeg tar i det minste alt som har med hår å gjøre....men det å gå med bart og i værstefall med skjegg blir helt baklengs i fuglekassa...

Jeg ser av andre tråder her inne at det tastes om menn som bruker dameklær.... og da må jeg bare legge til at det burde vært ok med litt faghjelp i fra damer som kunne finne den rette "looken". Det er mange som klær seg rett og slett stygt.

Jeg har hatt hjelper av de som jobber i butikken jeg skal kjøpe klær, og jeg må si at de har tatt meg seriøst og funnet noe som passer. Noe som jeg setter stor pris på. Som jeg må bare si tusen takk til siden de har funnet klær som kan passe til en mann. :) 

PS!Mitt tips til flere menn, gjør det samme som meg. Snakk med damene i butikken så hjelper de å finne noe som er fint å bruke og gå ute i det offentlige rom med.

Hilsen

Mann i dameklær som går i dag vanlige mannsklær :) 

Anonymkode: 023d3...de0

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig, ikke kle deg ut som en revyfigur til latter for omgivelsene.

Det passer vi kvinner på også.

Anonymkode: d4279...2c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trans og liker å bruke kjoler.  Jeg er forsiktig når jeg klær meg for å gå ut.  Har aldri blitt blikka på, har gått under radaren.  Hjemme kan jeg slurve litt med skjegg og andre stilbrudd.

Anonymkode: b55a9...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er trans og liker å bruke kjoler.  Jeg er forsiktig når jeg klær meg for å gå ut.  Har aldri blitt blikka på, har gått under radaren.  Hjemme kan jeg slurve litt med skjegg og andre stilbrudd.

Anonymkode: b55a9...15a

Men klipper du sjegg og hårvekst dersom du skal ut på byen?

Anonymkode: 023d3...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...