Gå til innhold

Hvorfor tar ikke menn som er kledd i dameklær å sjekker utsende før de klær på seg alt for trange kjoler, neglelakk og lepestift?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar ikke menn som er kledd i dameklær å sjekker utsende før de klær på seg alt for trange kjoler, neglelakk og lepestift?

Jeg er mann selv og går med dameklær selv. Bruker både skjørt, bukser, kjole osv...ja, alt som dere kvinner gjør.Trives med det, men jeg tar i det minste alt som har med hår å gjøre....men det å gå med bart og i værstefall med skjegg blir helt baklengs i fuglekassa...

Jeg ser av andre tråder her inne at det tastes om menn som bruker dameklær.... og da må jeg bare legge til at det burde vært ok med litt faghjelp i fra damer som kunne finne den rette "looken". Det er mange som klær seg rett og slett stygt.

Jeg har hatt hjelper av de som jobber i butikken jeg skal kjøpe klær, og jeg må si at de har tatt meg seriøst og funnet noe som passer. Noe som jeg setter stor pris på. Som jeg må bare si tusen takk til siden de har funnet klær som kan passe til en mann. :) 

PS!Mitt tips til flere menn, gjør det samme som meg. Snakk med damene i butikken så hjelper de å finne noe som er fint å bruke og gå ute i det offentlige rom med.

Hilsen

Mann i dameklær som går i dag vanlige mannsklær :) 

Anonymkode: 023d3...de0

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig, ikke kle deg ut som en revyfigur til latter for omgivelsene.

Det passer vi kvinner på også.

Anonymkode: d4279...2c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trans og liker å bruke kjoler.  Jeg er forsiktig når jeg klær meg for å gå ut.  Har aldri blitt blikka på, har gått under radaren.  Hjemme kan jeg slurve litt med skjegg og andre stilbrudd.

Anonymkode: b55a9...15a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er trans og liker å bruke kjoler.  Jeg er forsiktig når jeg klær meg for å gå ut.  Har aldri blitt blikka på, har gått under radaren.  Hjemme kan jeg slurve litt med skjegg og andre stilbrudd.

Men klipper du sjegg og hårvekst dersom du skal ut på byen?

AnonymBruker
Skrevet

Skjegg og kvinneklær blir bare sykt. Men det er heldigvis en uvanlig kombinasjon.

Anonymkode: 596e4...fa2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2025 den 18.46):

Men klipper du sjegg og hårvekst dersom du skal ut på byen?

Ja det gjør jeg og det grundig også. Kroppshår ellers også.  Barberer meg om morgenen som normalt men om ettermiddagen og skal ut blir det dobbelt barbering med høvel selvsagt. Er jeg hjemme så dropper jeg noen ganger å barbere meg, eller bare med maskin.  Plages med hår på fingrene som jeg også fjerner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skjegg og kvinneklær blir bare sykt. Men det er heldigvis en uvanlig kombinasjon.

Det er ikke sykt, det er bare du som ikke er vant nok til det.

Anonymkode: 50100...fb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er transe og bruker dametruser. Men er plaget med at ballene henger ut på hver side av trusa. Hvordan fikser jeg problemet?

Anonymkode: ac68e...305

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2025 den 8.47):

Var du litt full da du skrev dette? No offence, har selv venner med dysleksi men lurer siden det folks språk har gått vest etter folk ble mobilavhengige. Ikke så rart når influensere på Instagram er det man har å gå etter.

Synes uansett det er kult med menn som går i kvinneklær og motsatt. Kle deg slik du vil!! Vi kjemper alle mot høyrekrefter som vil ha samfunnet bakover igjen, det er samme folk som ikke hadde tolerert deg. Så full kred, dritkult. 

Anonymkode: b3504...594

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 20.46):

Og hva er kvinneklær? Menn med skjegg i såkalte kvinneklær ser du over Egypt (de går i lange kjortler) og nesten hele Afrika ellers (menn i omslagskjørt) . Aldri sett bildet av Beckham med skjegg og med omslagsskjørt? Alle venninnene mine på den tida synes han så helt råsexy ut😆 regner med du er mann side du svarer så rart. 

Anonymkode: b3504...594

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 20.46):

Hvorfor er det SYKT?

Anonymkode: 9169b...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Skjegg og kjole? Ser ikke problemet. 

Anonymkode: 52021...b5d

AnonymBruker
Skrevet

For meg er ikke skjegg noe enten jeg er i dame eller herremodus.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor er det SYKT?

Anonymkode: 9169b...3a6

Den mest nærliggende forklaringen er nok patologisk narsissisme/oppmerksomhetsbehov, men i sjeldnere tilfeller kan det vel dreie seg om en alvorlig, schizotyp lidelse. Men så kan man selvsagt si: hvorfor er det sykt å være syk.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes skjegg, sminke og dameklær kan være skikkelig stilig! Har til gode å se en heldig parykk. Men mulig jeg ikke har lagt merke til at det er parykk, er den av kvalitet er det vanskelig å se.

Anonymkode: 03db0...211

Skrevet

Hva folk har på seg er jeg revnende likegyldig til, men folk må virkelig lære seg at verbet er å KLE på seg. Du kler på deg en kjole, og det er viktig med klær som passer.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kler seg i drag i ny og ne, og jeg kan skrive under på at INGEN sjekker utseende og outfit mer enn ham i de tilfellene... 😅 han er veldig perfeksjonist, og bruker mange timer på gjøre seg klar... 

Anonymkode: 9ec9f...de7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 9.24):

Jeg er transe og bruker dametruser. Men er plaget med at ballene henger ut på hver side av trusa. Hvordan fikser jeg problemet?

Anonymkode: ac68e...305

Bruk boxer, eller putt ballene i rompa når du bruker dametruser. Alternativt chop-chop

Anonymkode: 476bd...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...