AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Vi skal pusse opp kjøkkenet, og vurderer vinskap. Jeg føler det er super-harry. Enten har du peiling på vin, og har et vinskap i kjelleren til minst 100 flasker, eller har du de to siste kjøpene fra tax-free i kjøleskapet. Maks rødt flagg for at folk ikke kan vin, er vinskap på kjøkkenet med plass til 8 flasker, slik det fortsatt er plass til alle boksene med Pepsi-Max i kjøleskapet.. samboer mener derimot vinskap er topp, så er de få flaskene vi har klart temperert, samt at det avlaster kjøleskapet (men til hvilken pris..!) hva tenker dere andre? Anonymkode: a158f...96b
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april I følge KG så er alt harry, så ikke vits å spørre om det her inne. Anonymkode: 58a3b...5a0 6
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Harry? Nei, absolutt ikke. Det blir vel sett på som classy heller. Man oppbevarer jo vinen i kontrollert temperatur slik at den holder seg lengre. Hvis du føler det er mindre harry med et stort vinskap, kan du ikke bare få deg et stort vinskap da? Anonymkode: b6978...481 4
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Ikke harry dersom dere er vinkjennere og bruker vin nøye avstemt til maten i mange sammenhenger. Ellers harry og ikke minst unødvendig. Anonymkode: 2a287...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Harry er det absolutt ikke, men noen kan oppfatte vinskap som snobbete. Hva så? Anonymkode: 3d972...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Dette tenkte jeg faktisk på tidligere i dag da vi så på en leilighet på finn. Denne hadde et lekkert og smakfullt kjøkken, men det groteske vinskapet ødela inntrykket fullstendig. Har aldri tenkt over det tidligere, men ja, vinskap er skikkelig harry og ikke minst stygt. Hvis man absolutt må ha det bør det i det minste plasseres så skjult som mulig, og absolutt ikke ut mot resten av rommet. Det kommer også selvsagt an på stilen man har ellers. Anonymkode: 79886...e36 5
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Ønsker meg vinskap selv, men ikke på kjøkkenet. Har et søk på Finn og der er det mange som skal kvitte seg med slike små vinskap fra kjøkkenet. Ikke uavnlig at det står i annonsen at de aldri er brukt. Jeg tenker at har man mini-vinskap på kjøkkenet, er det for å lage "utstilling", og ikke fordi man er opptatt av vin. Selv er jeg litt opptatt av vin og ønsker meg et stort vinskap i kjelleren med to, eller gjerne tre temperatursoner, slik at jeg kan oppbevare ulike vintyper plasseffektivt og på riktig lagrings/serveringstemperatur. Anonymkode: 9acc6...811 3 1
Angelheart2 Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ønsker meg vinskap selv, men ikke på kjøkkenet. Har et søk på Finn og der er det mange som skal kvitte seg med slike små vinskap fra kjøkkenet. Ikke uavnlig at det står i annonsen at de aldri er brukt. Jeg tenker at har man mini-vinskap på kjøkkenet, er det for å lage "utstilling", og ikke fordi man er opptatt av vin. Selv er jeg litt opptatt av vin og ønsker meg et stort vinskap i kjelleren med to, eller gjerne tre temperatursoner, slik at jeg kan oppbevare ulike vintyper plasseffektivt og på riktig lagrings/serveringstemperatur. Anonymkode: 9acc6...811 Dette! Om man er opptatt av vin så er et vinskap absolutt ikke harry og kan være en veldig god investering. Men, om du tenker at du skal ha et vinskap på kjøkkenet til de to flaskene med "pinnevin" du fikk i gave forrige jul, da tenker jeg du kan droppe det. Selv ønsker jeg meg, som den jeg siterer, et stort vinskap i boden, slik at jeg kan få lagret vinen min bedre enn jeg gjør i hyller i bod og kjøleskap i dag. 5
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Noen jeg kjenner har rivd badet sitt for å ha et stort vinrom med glass skyvedører ut mot hele kjøkkenet. Så alle kan se alle flsker og kasser ig rett og skett en fake utstilling med noen dyre flotte viner og mange tomme esker de har fått via bekjente. En stor glass krukke fylt med vinkorker de har fått av andre i tillegg til alt de har konsumert selv. Alt dette for å vise alle som kommer at de er veldig ovenpå🙈🤣 de har lest seg opp på vin men kun for å fremstå flotte. D blir veldig gjennomskuelig hele greia. Alikevel er det bedre enn et vin skap til pinne vinen på kjøkkenet. Anonymkode: 8cd3a...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ønsker meg vinskap selv, men ikke på kjøkkenet. Har et søk på Finn og der er det mange som skal kvitte seg med slike små vinskap fra kjøkkenet. Ikke uavnlig at det står i annonsen at de aldri er brukt. Jeg tenker at har man mini-vinskap på kjøkkenet, er det for å lage "utstilling", og ikke fordi man er opptatt av vin. Selv er jeg litt opptatt av vin og ønsker meg et stort vinskap i kjelleren med to, eller gjerne tre temperatursoner, slik at jeg kan oppbevare ulike vintyper plasseffektivt og på riktig lagrings/serveringstemperatur. Anonymkode: 9acc6...811 Temperatursoner er også harry, så ville prøvd å unngå det 😬 Anonymkode: dde10...402
AnonymBruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april tja, hvis det er viktig for deg at vinen er "temperert" og du "alltid har 8 flasker klar" så kjør på.. For meg som er litt over middels glad i vin, dyr vin gjerne, spesiell vin osv er det vel harry at jeg ikke har eget kjøleskap med ulike soner sikkert.. Anonymkode: faf8a...a8e
PhilosopherSe7en Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Går helt mot strømmen jeg da. Synes vinskap er kult, selv små skap på kjøkkenet. Det ser stilig ut, og vil mye heller ha vinskap enn å fylle kjøkkenskapet eller bokhyllen med vinflasker, for det ser dumt ut i mine øyne. Vi drikker vin til maten i helgene, og synes det er helt topp å kunne plukke ut en flaske som er perfekt temperert når en trenger den. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Nei det er selvfølgelig ikke «Harry». Selv drikker jeg ikke vin. Men hadde jeg gjort det, så hadde jeg nok vurdert det selv. Anonymkode: 05028...b3b 1
Bigote Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Det handler om praktikalitet.. Liker man vin, og ønsker et eget skap for å lagre dette er vinskap en fin ting. Om det er harry burde virkelig ikke spille noen rolle da man dekorerer egne hjem til egne behov..
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april Jeg er veldig glad i vin. Tar meg et glass til god mat. Så jeg skal ha vinskap med to soner slik at vinen alltid er temperert. Det skal stå slik at det er enkelt å ta det fram fra spisebordet. Så får folk synes det er harry hvis dem vil. Men for meg som vil sette en god vin som passer til maten så er det perfekt. Og jeg fikser huset for at jeg skal trives. Ikke for at naboen skal synes det er så kult. Anonymkode: 40e1c...82e 1
Hareena Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april (endret) Jeg kan ikke skjønne hvorfor det er harry. Har et stort vinskap i kjelleren. Hvor skulle jeg ellers plassert lagringsvinen min? For meg er det mer harry å gå på polet for å kjøpe pappvin hver gang du inviterer gjester til middag ei helg. Endret 28. april av Hareena 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april Hareena skrev (43 minutter siden): Jeg kan ikke skjønne hvorfor det er harry. Har et stort vinskap i kjelleren. Hvor skulle jeg ellers plassert lagringsvinen min? For meg er det mer harry å gå på polet for å kjøpe pappvin hver gang du inviterer gjester til middag ei helg. Ts her. Poenget er jo nettopp at et stort vinskap i kjelleren er kred, mens et lite show-off på kjøkkenet er harry (eller ikke)? er nettopp det, kjøpe et vinskap til pinne-vinen, får helt utslett av tanken. Er så wannabe Anonymkode: a158f...96b 1
Hareena Skrevet 28. april #19 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Poenget er jo nettopp at et stort vinskap i kjelleren er kred, mens et lite show-off på kjøkkenet er harry (eller ikke)? er nettopp det, kjøpe et vinskap til pinne-vinen, får helt utslett av tanken. Er så wannabe Anonymkode: a158f...96b Nja, jeg har et liberalt forhold til alkohol, men liker ikke å ha det på utstilling. Du er kanskje inne på noe, litt som å ha bokhylle fylt med chick lit i stua. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april Det er da bare fint og praktisk å ha vinskap, hvis dere har lyst på det? Her vi bor var det vinskap fra før, men vi drikker så lite vin at skapet brukes til helt andre ting. Blomsterknoller gjennom vinteren, f.eks. Bryr meg ikke om det er harry, og hadde jeg drukket Pepsi Max hadde nok skapet vært fylt med det også. Livet er for kort til å la helt uviktige ting styre det! La mannen få vinskap og kos dere med det! Anonymkode: a14a0...b8d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå