Majka Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har lyse øyenbryn som jeg farger jevnlig. Disse pakkene med farge varer leeeenge, men nå skal jeg kjøpe meg ny. Et av problemene jeg har hatt er at samma hvilken farge kremene lover (svart, brun el brun/svart) så blir resultatet uansett stygg-svart på meg. Men jeg har jo ikke prøvd alle merkene som fins. Så dere der ute! Fins det et merke dere vil anbefale som garanterer et brunt resultat? Jeg er nemlig blond, og vil ikke ha et altfor unaturlig og strengt resultat.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Da er det DEPEND du skal ha. Har selv brukt koloform i mange år ,men synes fargen er litt for svart. Depend har hurtig farge og vanlig.synes den vanlige var best i brunsvart,den hurtigfargen forsvinn så fort.
Majka Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2006 Jeg kikket i skapet nå, og bruker faktisk Depend i fagen brunsvart. Jeg syns fremdeles fargen blir for svart. Har brukt Kolokrem før med samme resultat. Har også brukt en hurtigfarging som gjorde jobben på ett min, men den var det så lett å farge seg selv rundt omkring med uten at det gikk an å få bort. Jeg har prøvd å la kremen sitte i kortere tid, men resultatet blir da mer grått enn brunt...
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Så dere der ute! Fins det et merke dere vil anbefale som garanterer et brunt resultat? Jeg er nemlig blond, og vil ikke ha et altfor unaturlig og strengt resultat. ← Det samme er jeg og jeg synes resultatet blir best med Kolokrem i fargen askeblond. Svart/brunsvart blir alt for hardt mot min bleke hud.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Depend hurtigfarge må du IKKE finne på å bruke på øyebrynene dine hvis du er for redd for at de skal bli for mørke. To sekund, og MØRK farge, fordi fargingen starter umiddelbart etter påføring. Men den er super til vippene da Har vært mest fornøyd med kolokrem til øyenbryn jeg, askebrun ror jeg den heter. Da kan du bedre kontrollere fargen selv. Et tips er å skylle av etter en kort stund, for så å ta på mer om nødvendig.
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Jeg bruker den brune kolokremen, og den blir ikke "svart" i det hele tatt. Er også blond, og synes den passer perfekt. Askebrun blir alt for grå synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Jeg bruker depend's askebrun. Den er bra! Brukte brun før, den giret mere rødbrunt resultat. Ikke la det virke lenge! 1-2 minutter holder for meg.
Abr@xas Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg bruker Kolokrem, Askebrun er det vel den heter, og den blir ikke svart på meg, men brun. Det kommer vel litt an på hvilket utgangspunkt du har fra før av også, hvordan fargen blir. Endret 15. mars 2006 av Abr@xas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå