Gå til innhold

"You" (Thrillerserie på Netflix)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

AAAAQT3pQF-ef-joBtDp6hnzP0D97X0UBiLVQG8y

Hva syns dere om serien? 

Jeg har nå sett alle sesongene, men likte egentlig bare sesong 2 når jeg tenker tilbake. Love Quinn in my ❤️

Endret av Assia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Datt litt av etter andre sesong. Husker ikke hvorfor og nå orker jeg ikke starte om igjen.

Anonymkode: d890a...4a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER denne serien, det er et mesterverk. Merker jeg blir helt salig og har lyst til å rømme hjem fra jobb og starte på nytt igjen når jeg ser det bildet. Er så trist at det ikke kommer mer, men den er verdig å se både en og to ganger til 🤩 

Anonymkode: 9ac72...3ec

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble lei av serien før sesong 2 var over. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Den 3. og den 5. sesongen var best synes jeg. 

Anonymkode: c6fb7...680

Skrevet

Fantastisk serie! Siste sesong inneholdt skuespillerprestasjoner av ekstremt høy kvalitet f.eks. Anna Camp🥰 

Synes forøvrig serien sluttet akkurat slik den burde slutte, det eneste er at det kanskje var litt rart at Kate overlevde. Virker ikke helt realistisk, med resten av serien er kanskje ikke helt realistisk den heller😅

AnonymBruker
Skrevet
Assia skrev (På 28.4.2025 den 1.01):

AAAAQT3pQF-ef-joBtDp6hnzP0D97X0UBiLVQG8y

Hva syns dere om serien? 

Jeg har nå sett alle sesongene, men likte egentlig bare sesong 2 når jeg tenker tilbake. Love Quinn in my ❤️

Jeg likte de 3 første sesongene veldig bra, de var mega gode, mistet dessverre intressen i sesong 4, men det 3 første var helt fantastiske

Anonymkode: 8f296...0d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datt av etter en sesong, synes fyren er for usjarmerende til at det blir realistisk at noen faller pladask. Men vet jo at det er mange som faller for tullinger i det virkelige liv også da.

Anonymkode: 7f64a...e71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker serien, sett den flere ganger. Er en av mine favoritter. 

*inneholder spoilere*. Ikke nødvendig å si, siden serien er over og du leser om den på eget ansvar. Men dette er KG. 

Sesong 1:
Liker den veldig godt, er en av de beste sesongene. Veldig god start på serien. På topp 3. Vanskelig å si om s4 eller denne er min nummer 2 eller 3, får ikke til å velge. Liker dem på hver sin måte, det er jo ganske forskjellige. 

Sesong 2:
Hater Love! Liker ikke sesongen på grunn av henne. Sesongen er ikke den verste. Candance er verken eller, lite minneverdig, tidvis irriterende. Liker Ellie og Will. Men Love kunne ha vært en bi-karakter for min del. 

Sesong 3:
Verste sesongen, jeg hater virkelig Love. Ikke noe fan av Marienne heller, men hun er ikke så ille som Love. Mitt hat for de to er så stor at jeg hopper over sesong 3 nå, har sett den to ganger og det er nok. 

Sesong 4:
Forstår ikke hvorfor folk hater denne sesongen, den var best, nå er den på topp 3. Som sagt, får ikke til å plassere den som nummer 2 eller 3, for denne og sesong 1 er like bra på hver sin måte og på forskjellige grunnlag og måter. Jeg liker ikke Kate, men hun ødelegger heldigvis ikke hele sesongen for meg, for alt annet er så bra. 

Sesong 5:
Favoritt sesongen! Jeg heiet jo på Joe for jeg er en håpløs romantiker som tror jeg kan fikse bad boys (neida), men han fikk en verdig slutt. Om han døde så hadde jeg blitt skuffet. At han hadde sluppet unna føles ikke riktig, selv om at jeg så klart heiet på han helt til siste sekund så ville jeg ikke at han skulle slippe unna og leve det glade liv på en øy.
Skulle ønske de brukte glasset med urin fra sesong 1 for å ta han, det hadde vært en perfekt måte å "knyte sammen" hele kriminalhistorien hans. At DNA fra et av hans siste drap ble knyttet opp til DNA'et fra glasset og det var slik han ble tatt til slutt. 
Liker at de gjorde han mer nyansert og viste litt om hvorfor han er som han er, at de fortsatte psykiske lidelse-historien fra sesong 4. 
Jeg skulle ønske Kate døde, urealistisk og irriterende at hun overlevde. Himlet med øynene da hun dukket opp. 
Likte ikke at de fikk det til å fremstå som om Bronte tok over historien på slutten. Måten de avsluttet siste sesongen på, hvordan hun hun snakket, tok over boken til Joe/Beck og bokhandelen, hater det. Ingen kan ta Joe's plass, move bitch. 
Skulle ønske de avsluttet med at Joe skrev en bok om sin historie mens han satt i fengsel Hvor de da viser at serien som vi nå har sett er boken hans/han som skriver boken sin. For serien er jo vist fra hans perspektiv. Det synes jeg hadde passet bedre enn hele Bronte fikser Beck's bok. 

Anonymkode: 82065...c4b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 4 var helt rar, så jeg falt helt av da. Jeg skjønte ingenting, eller orket ikke følge med på slutten. 

Men er sesong 5 bra da? 1-2-3 var fantastiske!

Henry er plutselig tilbake hos Joe? Hvorfor fikk ikke Dante beholde han?

Og alle klager på en Bronte, jeg kjenner henne kun fra OITNB, er hun så gale?

Anonymkode: 02044...22d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sesong 4 var helt rar, så jeg falt helt av da. Jeg skjønte ingenting, eller orket ikke følge med på slutten. 

Men er sesong 5 bra da? 1-2-3 var fantastiske!

Henry er plutselig tilbake hos Joe? Hvorfor fikk ikke Dante beholde han?

Og alle klager på en Bronte, jeg kjenner henne kun fra OITNB, er hun så gale?

Sesong 5 er fantastisk, det kan du ikke gå glipp av. Der er New York, bokhandelen og buret tilbake igjen. 

Anonymkode: 9ac72...3ec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor er Henry tilbake til Joe? Han hadde det jo så bra med Dante. Gi meg gjerne en kort oppsummering

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor er Henry tilbake til Joe? Han hadde det jo så bra med Dante. Gi meg gjerne en kort oppsummering

Du kan jo også bare se ferdig sesong 4, du får jo svaret på dette der.. 

Kort oppsummering er at Kate, som har mye penger, hjelper Joe med å få Henry tilbake.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg datt av etter en sesong, synes fyren er for usjarmerende til at det blir realistisk at noen faller pladask. Men vet jo at det er mange som faller for tullinger i det virkelige liv også da.

Anonymkode: 7f64a...e71

Enig i at han er usjarmerende 

Skrevet

Forfatterne glemte da de skrev sesong 5 at Joe fikk eritromani i sesong 4

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 5 var fantastisk! Satt som limt til tv-skjermen!

Anonymkode: 96bf2...5cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg falt litt av i sesong 4, men elsker så langt sesong 5. (Er på episode 5) Jeg likte ikke Love i sesong 2 og 3, hun ødela de sesongene for meg. Likte også veldig godt sesong 1. 

Gleder meg til å se de neste episodene. 

Anonymkode: 6c990...5e1

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Synes sesong 5 var veldig skuffende. Liker ikke Bronte i det hele tatt. 

Men digger at det endte godt for Harrison og Maddie. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...