Assia Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Hva syns dere om serien? Jeg har nå sett alle sesongene, men likte egentlig bare sesong 2 når jeg tenker tilbake. Love Quinn in my ❤️ Endret 16 timer siden av Assia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Datt litt av etter andre sesong. Husker ikke hvorfor og nå orker jeg ikke starte om igjen. Anonymkode: d890a...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg ELSKER denne serien, det er et mesterverk. Merker jeg blir helt salig og har lyst til å rømme hjem fra jobb og starte på nytt igjen når jeg ser det bildet. Er så trist at det ikke kommer mer, men den er verdig å se både en og to ganger til 🤩 Anonymkode: 9ac72...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Jeg ble lei av serien før sesong 2 var over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg likte den veldig godt. Den 3. og den 5. sesongen var best synes jeg. Anonymkode: c6fb7...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 25 minutter siden #6 Del Skrevet 25 minutter siden Fantastisk serie! Siste sesong inneholdt skuespillerprestasjoner av ekstremt høy kvalitet f.eks. Anna Camp🥰 Synes forøvrig serien sluttet akkurat slik den burde slutte, det eneste er at det kanskje var litt rart at Kate overlevde. Virker ikke helt realistisk, med resten av serien er kanskje ikke helt realistisk den heller😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå