AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Jeg har aldri opplevd nordlys. I dag 22 tida kjørte vi gjennom Lillestrøm. og så noe blått på himmelen. Mannen min mente det er nordlys... Mens jeg mener nordlys skal være grønt? Hva mener dere? Anonymkode: 964af...d53
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Er ikke det bare sprekker i skydekket da? Nordlys kan kanskje være blått også, og beveger seg raskt over himmelen. Anonymkode: 7dc87...7ce 4
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Dette så ikke ut som nordlys. Anonymkode: bd0d9...a9e 3
Gjest selkie Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Det er ikke nordlys, kun åpning mellom skyene. Nordlys viser seg også som oftest med litt grønnskjær på bilder.
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Det er også juks å bruke telefonen til å se Nordlys. Anonymkode: 26622...62c
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Dette bildet av nordlys tok jeg i fjor ( Vestlandet) har aldri sett det så kraftig. Anonymkode: 11960...f4d 1 2
Gjest selkie Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er også juks å bruke telefonen til å se Nordlys. Anonymkode: 26622...62c Synes det er praktisk. Jeg er vokst opp under nordlyset og jeg blir aldri lei av å se det. Bruker ofte å sjekke med telefonen fra vinduskarmen om det er nordlys før jeg eventuelt kler på meg for å gå ut sjekke om det utvikler seg til noe større
AnonymBruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har aldri opplevd nordlys. I dag 22 tida kjørte vi gjennom Lillestrøm. og så noe blått på himmelen. Mannen min mente det er nordlys... Mens jeg mener nordlys skal være grønt? Hva mener dere? Anonymkode: 964af...d53 Nordlys kan ha alle mulige farger. Grønt og rødlig er de vanligste. Tviler på at bildet viser nordlys. Må være klarvær og skyfritt for å se nordlyset, eller Aurora Borealis. Anonymkode: a5d96...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå