AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Del Skrevet 27. april Sønnen på 16 år sier at han får vondt i bakhodet når han trener. Trener fotball og styrke. Noen som har erfaringer med det? Hva kan det komme av? Anonymkode: 23c29...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Del Skrevet 27. april Mer mat og ta det med ro. Pluss drikk mer vann. Høres ikke bra ut. Anonymkode: 6cab4...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Del Skrevet 27. april Jeg mener at hodepine i bakhodet ofte er muskulært. Han bør varme opp bedre i skuldre og nakke, og tøye godt ut etterpå + gjøre tøyningsøvelser jevnlig utenom annen trening. Anonymkode: 886cb...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener at hodepine i bakhodet ofte er muskulært. Han bør varme opp bedre i skuldre og nakke, og tøye godt ut etterpå + gjøre tøyningsøvelser jevnlig utenom annen trening. Anonymkode: 886cb...6a6 Han skal til fysioterapeut i morgen pga ett kne. Kanskje han skal snakke med han om det? Anonymkode: 23c29...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han skal til fysioterapeut i morgen pga ett kne. Kanskje han skal snakke med han om det? Anonymkode: 23c29...a37 Ja, det synes jeg er veldig lurt. Anonymkode: 886cb...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Del Skrevet 27. april Kanskje det er anstrengelseshodepine? Jeg får det om jeg presser meg på trening med kardio, får høy puls og blir sprutrød i ansiktet. Dette skjer uansett om jeg er i god eller dårlig fysisk form. Har lavt blodtrykk, har mistanke om at det kan ha noe med saken å gjøre. Trening i sola er garantert hodepine/migrene. Må ha kald frisk luft når jeg trener, hode må ikke bli varmt. Har full medlidenhet med sønnen din, det er utrolig fælt å plages med hodepine, man blir helt satt ut av det og det er frusterende når det kommer etter man har prøvd å trene for å føle seg bra. Det er verdt en tur til legen for en sjekk. Mulig han må lære seg å leve med det, finne måter å ta hensyn så ikke hodepinen trigges. Hodepinetriggere: For lite søvn, angstrengelser, stress, for lite vann, sterkt lys/sol, for mye sukker, for mye koffein, lavt blodsukker, stram nakkemuskelatur. Anonymkode: 36bdc...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Del Skrevet 27. april Btw, en varm dusj (uten å få varmen på hode) kan minske hodepinen. Varmt vann på nakke og rygg er veldig smertelidrende for meg. Tror det øker blodstrømmen i kroppen og gjør at blodårene trekker seg litt sammen i hode. Går alltid å tester en varm dusj ved sterk hodepine, det hjelper alltid. Anonymkode: 36bdc...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå