Gå til innhold

Jeg er 28 og fant meg en kjæreste på 51. Har dere noen erfaring med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer fra sør-øst Europa, og flyttet hjemmefra da jeg var veldig ung. Jeg har siden da bodd alene i Norge og har ingen familie her.  Jeg har tidligere datet menn på rundt min alder men opplevde bare å bli utnyttet av dem.. Så nå traff jeg den mannen på 51 år.  Jeg synes at han tar godt vare på meg , til og med mine venner merker at han behandler meg nesten som sin datter. Det er nesten som å ha kjæreste og pappa i en person. Det føles veldig bra, spesielt siden jeg har aldri hatt en nær relasjon til min egen far. 

Anonymkode: c751f...054

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa og kjæreste i en og samme person? ...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg er 40 og lurer på om en på 51 er for gammelt for meg 🙈🙈

Anonymkode: 7c539...7cc

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

23 års aldersforskjell er veeeldig mye. Er du sikker på at det er dette du vil ha om 5 år?

Anonymkode: 4921a...99d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kommer fra sør-øst Europa, og flyttet hjemmefra da jeg var veldig ung. Jeg har siden da bodd alene i Norge og har ingen familie her.  Jeg har tidligere datet menn på rundt min alder men opplevde bare å bli utnyttet av dem.. Så nå traff jeg den mannen på 51 år.  Jeg synes at han tar godt vare på meg , til og med mine venner merker at han behandler meg nesten som sin datter. Det er nesten som å ha kjæreste og pappa i en person. Det føles veldig bra, spesielt siden jeg har aldri hatt en nær relasjon til min egen far. 

Kan høres ut som du prøver å få dekket et behov din far ikke klarte ved å få deg mye eldre kjæreste. Såkalt "daddy issues". 

Anonymkode: 5e3dd...4d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

23 års aldersforskjell er veeeldig mye. Er du sikker på at det er dette du vil ha om 5 år?

Anonymkode: 4921a...99d

Han behandler meg bedre enn menn på min  alder.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange barnekull har han fra før?

Anonymkode: 1bb69...4cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange barnekull har han fra før?

Anonymkode: 1bb69...4cd

Det spiller ingen rolle. Jeg vil gjerne ha barn men kan også leve uten hvis han ikke vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Far og partner i samme person skurrer overhodet ikke for deg selv? 

At du ikke har funnet den rette unge mannen gjør det likevel dumt å gå for en gammel mann i forhold til deg. Den unge greie mannen finnes. 

Anonymkode: e6191...825

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Far og partner i samme person skurrer overhodet ikke for deg selv? 

At du ikke har funnet den rette unge mannen gjør det likevel dumt å gå for en gammel mann i forhold til deg. Den unge greie mannen finnes. 

Anonymkode: e6191...825

Jeg er fornøyd med han. Hva skal jeg med en ung mann? alle jeg har møtt behandlet meg som dritt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Får veldig vibber her. Øst europeisk dame sammen med en eldre norsk mann.....

Det er 23 års aldersforskjell her. Hvem som utnytter hvem kan jo diskuteres..... Min mening. 

Anonymkode: e007a...2d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Det er jo mange menn på 50 som ser mye yngre ut for alderen. Ser ut som de er ti år yngre. 
Menn på 50 ser mye yngre ut i dag enn de gjorde for 30 år siden. 

Anonymkode: 1ed6a...259

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

0/10

Anonymkode: 48a3a...683

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

"Sør-øst Europa" - Hvem bruker det uttrykket? Ikke de som er der i hvert fall. 

Lykke til med sugar daddy. Jeg tipper denne tråden bare er trolling. Men jeg tipper en mann i 50-59 års alderen kan være vel så spennende og gøy som yngre menn. Men når hun er 48, så er han 71. Da tipper jeg dette forholdet har mistet sjarmen forlengst. 

Anonymkode: ed686...0a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han behandler meg bedre enn menn på min  alder.

Det forteller meg noe om hvordan du respekterer deg selv. Det kan hende du har lav selvfølelse og derfor tiltrekker deg menn som behandler deg dårlig, eventuelt for gamle menn med mer livserfaring. Selv om han behandler deg pent nå, så har dere en ujevn maktbalanse som ikke er bra for deg på sikt.

Anonymkode: e8d27...74c

AnonymBruker
Skrevet

Altså. Det er jo mange menn på 50 som ser mye yngre ut for alderen. Ser ut som de er ti år yngre. 
Menn på 50 ser mye yngre ut i dag enn de gjorde for 30 år siden. 

Anonymkode: 1ed6a...259

Så lenge det varer

Anonymkode: e8d27...74c

Skrevet

Jeg lukter mann med god fantasi her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

han behandler meg nesten som sin datter.

Så nesten som et incestiøst forhold altså? 

Anonymkode: c4917...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er dette trolling, men temaet er diskuterbart likevel. Dvs det er jo gjennomdiskutert. Og jeg sier som jeg pleier, i et seksuelt forhold så gjør det ikke noe med aldersforskjell. Skal man være kjærester så blir problemene straks synlige.

Jeg vil også påpeke at mange har en seksuell fetisj hvor den ene later som den er barnet til den andre. Det kan jo av og til være slike følelser involvert også.

Anonymkode: e746a...498

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at dere begge tydeligvis har noen issues dere bør jobbe med. 

Om menn på din egen alder behandler deg som dritt, velger du feil menn. De mennene som har behandlet meg best er på din alder, jeg er noen år eldre.

Anonymkode: 460e0...5ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...