AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Jeg jobber 8-16 mandag-fredag, og lurer litt på hva jeg sier til sjefen for å få fri til svangerskapskontroller? Jeg ønsker ikke å si noe om graviditeten enda. Kan jeg si at jeg har en legetime, eller hva gjør dere? Anonymkode: ceb4f...69d
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Du kan fint si legetime uten å utdype nærmere. Anonymkode: 34dfd...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april Når ønsker du å si det da? Er vel bare en time som er før uke 12? Hvis du tenker å si det etter det ville jeg bare sagt at første time var legetime ja. Anonymkode: 88cbe...391 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Sjefen har ikke rett på å vite hvorfor du skal til legen, så det er bare å si at du har legetime. Anonymkode: a3955...855 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Husk at du har rett på lønn når fraværet gjelder svangerskapskontroll. Anonymkode: e020e...200
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk at du har rett på lønn når fraværet gjelder svangerskapskontroll. Anonymkode: e020e...200 For oss som skriver timer ukentlig, hvordan fungerer dette når man ikke vil opplyse om svangerskapet enda? Anonymkode: 1b051...1c2
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For oss som skriver timer ukentlig, hvordan fungerer dette når man ikke vil opplyse om svangerskapet enda? Anonymkode: 1b051...1c2 Det funker jo dårlig.. Man må jo opplyse om at man har en rettighet for å kunne kreve den retten. Kan du ikke bare si det til nærmeste leder og gi vedkommende beskjed om å holde tett? Hvorfor ikke liksom? Anonymkode: 086ca...e2d
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Jeg skrev bare timer som vanlig uten å føre fravær den tiden jeg var hos legen. Har kontorjobb og ingen som følger med på hvor jeg er til enhver tid. Anonymkode: 22711...2b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå