AnonymBruker Skrevet 29. april #61 Skrevet 29. april Honey Dew skrev (15 timer siden): Og noen hater korpsmusikk. Jepp, det gjør vondt i mine ører selv når det er voksne som faktisk kan spille. Og barn spiller i beste fall med sterkt varierende kvalitet. Anonymkode: 939ab...f15
AnonymBruker Skrevet 29. april #62 Skrevet 29. april Hater den, både barna og jeg er glad de er så store at det er over Anonymkode: d9fda...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #63 Skrevet 29. april Jeg hater 17.mai, og har alltid gjort det, også som barn. Men barna og mannen elsker det, så jeg er med, og vi disker opp med pølser og grillmat og kaker og flagg og leker og moro. Det gleder meg at de er glade. Da jeg var single satt jeg inne og så film, med gardinene trukket godt for. Anonymkode: 8588b...535 2 1
Maleficenta Skrevet 29. april #65 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 28.4.2025 den 8.19): Du velger jo selv hvordan du vil feire? Jeg er ikke vant til voldsom halloi, ei heller samboeren. Vi feirer sånn som vi begge er vokst opp: stille og rolig, familieselskap med god mat. Har man barn, går man gjerne ned på skolen for tog og leik. Vi bor i Bergen, og unngår sentrum som pesten - det er ikke vår greie. Det er mange som har rolige feiringer uten å starte dagen med alkohol til frokost og deretter full halloi hele dagen. Anonymkode: d77ad...f0c Enig med deg. Og det er trist syns jeg med de som velger 17 mai for å gå på fylla fra morgen til kveld. Trodde det var det 16 mai var til for. 1
Honey Dew Skrevet 29. april #66 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jepp, det gjør vondt i mine ører selv når det er voksne som faktisk kan spille. Og barn spiller i beste fall med sterkt varierende kvalitet. Anonymkode: 939ab...f15 Det minner mer om wanna be-militæret.
AnonymBruker Skrevet 29. april #67 Skrevet 29. april Maleficenta skrev (2 timer siden): Enig med deg. Og det er trist syns jeg med de som velger 17 mai for å gå på fylla fra morgen til kveld. Trodde det var det 16 mai var til for. For de yngre er det vel 16 mai fortsatt virker det som, er de som er 25+ som går på fylla 17 og blir nok enda værre i år som det er lørdag Anonymkode: d9fda...eb7
AnonymBruker Skrevet 29. april #68 Skrevet 29. april Honey Dew skrev (22 timer siden): Ille smaker det uansett. Tapas smaker ille? Alt? Like idiotisk som å si at koldtbord smaker ille. Tror ikke du helt vet hva tapas er. Anonymkode: d4348...9ac
Honey Dew Skrevet 29. april #69 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tapas smaker ille? Alt? Like idiotisk som å si at koldtbord smaker ille. Tror ikke du helt vet hva tapas er. Anonymkode: d4348...9ac Har aldri likt meksikansk mat. Hvorfor skal en tvinge på folk det en selv liker? Jeg liker det ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. april #70 Skrevet 29. april Fin dag om man står fritt til å å gjøre det man vil. Barn i småskole derimot kan få 17 mai til å oppleves som åpen soning med fotlenke😆 Anonymkode: 558ae...5a8 1 1
alertmeshe Skrevet 29. april #71 Skrevet 29. april Syntes det var gøy da jeg var barn og fikk ny kruttlapp pistol på 17 mai 😄 Også var det litt leker og pølse og så masse is jeg bare kunne spise. Å gå i tog var ikke så gøy. Fikk alltid gnagsår av nye pensko, og det var ekkelt med alle menneskene som sto og glodde da vi marsjerte forbi. I voksen alder synes jeg det bare er masete.
AnonymBruker Skrevet 29. april #72 Skrevet 29. april Honey Dew skrev (46 minutter siden): Har aldri likt meksikansk mat. Hvorfor skal en tvinge på folk det en selv liker? Jeg liker det ikke. Tapes er ikke meksikansk. Så du vet tydeligvis ikke hva det er. Anonymkode: d4348...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #73 Skrevet 29. april Jeg har forståelse for at mange synes det er en slitsom dag. Spesielt synes jeg det var et mas og kjas da de to eldste barna mine var små og jeg var alenemor. Men; 17. mai er Norges nasjonaldag og aldri før er det vel mer viktig og riktig å feire at Norge ble et fritt og en selvstendig nasjon. Etter å nærmest ha gitt bort landet vårt til muslimske arabere er det vel viktigere enn noen gang!!! -og NEI, ikke bruk rasistkortet. Jeg er ikke rassist og mener vi skal hjelpe de som virkelig trenger det. Men ærlig talt, lille Norge kan ikke redde resten av verden fra krig og elendighet. Hurra Norge og 17. mai og en gedigen OG inkluderende folkefest! Anonymkode: 2533b...1ca 1
Honey Dew Skrevet 29. april #74 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tapes er ikke meksikansk. Så du vet tydeligvis ikke hva det er. Anonymkode: d4348...9ac Har smakt det, men likte det ikke. Her i huset blir det spekemat,flatbrød og rømmegrøt den 17. Ikke utenlandsk mat.
AnonymBruker Skrevet 29. april #75 Skrevet 29. april Honey Dew skrev (7 minutter siden): Har smakt det, men likte det ikke. Her i huset blir det spekemat,flatbrød og rømmegrøt den 17. Ikke utenlandsk mat. Tapas er ikke en rett alene, men deg om det. Anonymkode: d4348...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #76 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Se sendingen fra Oslo på NRK og få hakaslepp. Anonymkode: e92b4...69e Norge er mer enn Oslo. Anonymkode: 9ba47...ec2
Honey Dew Skrevet 29. april #77 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Se sendingen fra Oslo på NRK og få hakaslepp. Anonymkode: e92b4...69e Hvorfor skal vi slippe haken ned av å se på Oslo?
AnonymBruker Skrevet 29. april #78 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Men; 17. mai er Norges nasjonaldag og aldri før er det vel mer viktig og riktig å feire at Norge ble et fritt og en selvstendig nasjon. Etter å nærmest ha gitt bort landet vårt til muslimske arabere er det vel viktigere enn noen gang!!! -og NEI, ikke bruk rasistkortet. Jeg er ikke rassist og mener vi skal hjelpe de som virkelig trenger det. Men ærlig talt, lille Norge kan ikke redde resten av verden fra krig og elendighet. Anonymkode: 2533b...1ca Du er så til de grader rasist, som de fleste andre som føler at de må skrive "jeg er ikke rasist, men -sett inn rasistisk utsagn-. Anonymkode: 939ab...f15 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #79 Skrevet 30. april Da min datter var yngre og gikk på barne-og ungdomsskolen var 17 mai stress fra morgen til kveld nesten. Siden hun gjerne skulle gå i både barnetoget og borgertoget på ettermiddagen,og da hun gikk på barneskolen ville hun gjerne innom skolen sitt arrangement også. Men likevel så var det koselig,og jeg vil se på begge togene nå også. Anonymkode: 9c222...29c
AnonymBruker Skrevet 30. april #80 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 29.4.2025 den 19.38): Du er så til de grader rasist, som de fleste andre som føler at de må skrive "jeg er ikke rasist, men -sett inn rasistisk utsagn-. Anonymkode: 939ab...f15 Nei, jeg er ikke rassist! Jeg er ikke i mot annen etnisitet. Du tar det helt ut av kontekst! Anonymkode: 2533b...1ca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå