AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Brukte fugoral sjampoo på grunn av litt flass i hodebunden. Når jeg skulle børste det vått brukte jeg selvfølgelig flokespray og wet hairbrush, men jeg mistet helt syke mengder med hår. Tenkte ikke sånn veldig mye over det før jeg skulle vaske håret igjen 4 dager senere, da jeg dro ut masse hår i dusjen + en enda større klump med hår når jeg børstet det. Har nesten ikke turt å børste det siden fordi det faller så mye ut selv om det ikke er flokete. På apoteket sine nettsider står det ingenting om bivirkning på hårtap, men jeg har seriøst fått bald spots bare etter 1 uke. er helt i tvil, har noen noe erfaringer eller tips??? Ambefaler INGEN å brukte fugoral sjampoo. Anonymkode: 4e338...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Brukt den flere ganger uten å oppleve det du skriver her Anonymkode: 9146a...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brukte fugoral sjampoo på grunn av litt flass i hodebunden. Når jeg skulle børste det vått brukte jeg selvfølgelig flokespray og wet hairbrush, men jeg mistet helt syke mengder med hår. Tenkte ikke sånn veldig mye over det før jeg skulle vaske håret igjen 4 dager senere, da jeg dro ut masse hår i dusjen + en enda større klump med hår når jeg børstet det. Har nesten ikke turt å børste det siden fordi det faller så mye ut selv om det ikke er flokete. På apoteket sine nettsider står det ingenting om bivirkning på hårtap, men jeg har seriøst fått bald spots bare etter 1 uke. er helt i tvil, har noen noe erfaringer eller tips??? Ambefaler INGEN å brukte fugoral sjampoo. Anonymkode: 4e338...8c7 Du mister ikke,plutselig mengder med hår etter en gangs bruk av Fungoral shampoo. Her er det andre grunner enn shampooen til at du mister hår. Noe hår skal du og miste i løpet av et døgn. Lar du være å børste, så børster du løs flere dagers hår. Er du sikker på at der flass du har i hodebunnen og at shampo valget ditt er det rette? Flass skyldes en sopp i huden. Anonymkode: 11f2a...bfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Jeg brukte fungoral sjampo for mange år siden. Hadde så godt som ingen effekt på flasset. Etter en stund begynte jeg også å miste mye hår av den. Har aldri blitt kvitt belegg og flass i hodebunnen, men er veldig mye bedre når jeg spiser veldig sunt og får i meg mye omega3. Anonymkode: 47968...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brukte fugoral sjampoo på grunn av litt flass i hodebunden. Når jeg skulle børste det vått brukte jeg selvfølgelig flokespray og wet hairbrush, men jeg mistet helt syke mengder med hår. Tenkte ikke sånn veldig mye over det før jeg skulle vaske håret igjen 4 dager senere, da jeg dro ut masse hår i dusjen + en enda større klump med hår når jeg børstet det. Har nesten ikke turt å børste det siden fordi det faller så mye ut selv om det ikke er flokete. På apoteket sine nettsider står det ingenting om bivirkning på hårtap, men jeg har seriøst fått bald spots bare etter 1 uke. er helt i tvil, har noen noe erfaringer eller tips??? Ambefaler INGEN å brukte fugoral sjampoo. Anonymkode: 4e338...8c7 Begynner du å børste håret nedenfra? Anonymkode: 85b9a...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte fungoral sjampo for mange år siden. Hadde så godt som ingen effekt på flasset. Etter en stund begynte jeg også å miste mye hår av den. Har aldri blitt kvitt belegg og flass i hodebunnen, men er veldig mye bedre når jeg spiser veldig sunt og får i meg mye omega3. Anonymkode: 47968...45b Da har du ikke hatt sopp i hodebunnen. Sannsynligvis er det seboreisk eksem eller psoriasis du har. Da fungerer ikke Fungoral. Anonymkode: 11f2a...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Brukte den jeg å og husker ikke om jeg merket håravfall, bare at håret så ut som en kost. Brukte Ducray sjampo også en stund og da mistet jeg vanvittig med hår, tenkte det skulle bære sånn, før jeg sluttet. Har skill på siden og der jeg hadde mest hår er det nå tynt pga Ducray. Anonymkode: 425f0...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har du ikke hatt sopp i hodebunnen. Sannsynligvis er det seboreisk eksem eller psoriasis du har. Da fungerer ikke Fungoral. Anonymkode: 11f2a...bfa Fungoral er mot sopp, og seborreisk eksem er "allergi" mot den naturlige soppen vi har på huden. Noe i den dur. Jeg har brukt denne i sikkert to år nå, og har aldri mistet hår av den. Mister derimot MYE hår i perioder jeg er ekstra plaget med eksem (les: belegg og flass), fordi det klør og irriterer og jeg er oppi hodebunnen hele tida for å klø eller bare røre ved ubehaget (vet ikke om sistnevnte er vanlig, men jeg pleier å gjøre det om det er noe på kroppen som er ubehagelig). Anonymkode: 88635...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Fungoral er vel først og fremst mot sopp? Anonymkode: 59e11...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Fungoral er mot sopp og virker utmerket mot seborrerisk eksem. Funker her hvertfall. Har aldri mistet noe hår av den. Du burde tatt en tur til hudlegen, TS, du har nok større problemer enn litt sopp/eksem. Anonymkode: 639fe...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Brukte fugoral sjampoo på grunn av litt flass i hodebunden. Når jeg skulle børste det vått brukte jeg selvfølgelig flokespray og wet hairbrush, men jeg mistet helt syke mengder med hår. Tenkte ikke sånn veldig mye over det før jeg skulle vaske håret igjen 4 dager senere, da jeg dro ut masse hår i dusjen + en enda større klump med hår når jeg børstet det. Har nesten ikke turt å børste det siden fordi det faller så mye ut selv om det ikke er flokete. På apoteket sine nettsider står det ingenting om bivirkning på hårtap, men jeg har seriøst fått bald spots bare etter 1 uke. er helt i tvil, har noen noe erfaringer eller tips??? Ambefaler INGEN å brukte fugoral sjampoo. Anonymkode: 4e338...8c7 At to hendelser skjer samtidig betyr ikke at det er en sammenheng. Anonymkode: 5337f...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg brukte fungoral sjampo for mange år siden. Hadde så godt som ingen effekt på flasset. Etter en stund begynte jeg også å miste mye hår av den. Har aldri blitt kvitt belegg og flass i hodebunnen, men er veldig mye bedre når jeg spiser veldig sunt og får i meg mye omega3. Anonymkode: 47968...45b Kan virke som du har seborreisk eksem. Fungerer ikke Fungoral, finnes det mye annet du kan prøve. Jeg har problemer med at effekten av ulike sjampoer går bort etter en stund, og jeg må prøve noe nytt. Neccin brukte jeg veldig lenge, både med og uten en kombinasjon med Fungoral. Nå bruker jeg Daxxin i kombinasjon med Fungoral. Fungoral alene fungerer ikke. Har ikke mistet hår av Fungoral, men mister MYE hår i perioder jeg er ekstra plaget med eksem (les: belegg og flass), fordi det klør og irriterer og jeg er oppi hodebunnen hele tida for å klø eller bare røre ved ubehaget (vet ikke om sistnevnte er vanlig, men jeg pleier å gjøre det om det er noe på kroppen som er ubehagelig). Jeg vet ikke om Fungoral har noen bivirkninger som håravfall, men det er jo et soppmiddel og ikke ordinær sjampo, så det kan hende. Anonymkode: 88635...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Om du er veldig tørr I hodebunnen etter sjamponering, så finnes det mange serum som hjelper. Jeg bruker denne etter hver hårvask. Har fått et helt nytt liv. https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/harpleie/daxxin-intense-treatment-mot-torr-hodebunn,5111318?originName=Brand+Page Anonymkode: 59e11...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om du er veldig tørr I hodebunnen etter sjamponering, så finnes det mange serum som hjelper. Jeg bruker denne etter hver hårvask. Har fått et helt nytt liv. https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/harpleie/daxxin-intense-treatment-mot-torr-hodebunn,5111318?originName=Brand+Page Anonymkode: 59e11...25a Vet du om det er en ulempe å bruke denne ved psoriasis? Jeg bruker også som en annen her en kombo av Daxxin sjampo og fungoral. Anonymkode: cac2e...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå